//

TV Overal Proximus probleem met infobalk

TV Overal Proximus probleem met infobalk discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, sinds vandaag heb ik een probleem wanneer ik een zender bekijk op mijn iphone 6 plus via tv overal van proximus. Onderaan het beeld ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone apps en games > iPhone Apps
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 04-12-14, 20:20
DHL DHL is offline
• iOS 8.1
• 8.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2012
Locatie: Belgie
Berichten: 140
Standaard TV Overal Proximus probleem met infobalk

Hallo, sinds vandaag heb ik een probleem wanneer ik een zender bekijk op mijn iphone 6 plus via tv overal van proximus.
Onderaan het beeld is er een balk die altijd knippert en die normaal dient te verdwijnen tijdens het bekijken van een zender. Het is een paarse balk waar je functies kan kiezen zoals live tv, tv gids, ms pass en instellingen. het lijkt alsof de balk steeds wil verdwijnen en direct terugkeert aan hoog tempo.
iemand die hier raad mee weet? Heb al gebeld met proximus, die weten het niet. Heb de app al hergeinstalleerd. een harde reset gedaan, uitgelogd en weer ingelogd,... niets helpt
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 04-12-14, 23:02
Pdrke Pdrke is offline
• iOS 17.3
• iPadOS 17.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2011
Locatie: Bredene
Berichten: 91
Standaard

Heb het hier eens geprobeerd op mijn iphone6 en geen probleem hier.
  #3  
Oud 04-12-14, 23:37
Otje82 Otje82 is offline
• iOS 10.0.1
• 9.3.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2011
Berichten: 590
Standaard

Misschien komt het door het grote scherm van de Plus?
  #4  
Oud 05-12-14, 00:14
DHL DHL is offline
• iOS 8.1
• 8.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2012
Locatie: Belgie
Berichten: 140
Standaard

Het heeft altijd goed gewerkt maar ik zie dat er vandaag een update gebeurde. misschien en bug?
  #5  
Oud 05-12-14, 18:42
DHL DHL is offline
• iOS 8.1
• 8.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2012
Locatie: Belgie
Berichten: 140
Standaard

Vandaag telefoon gehad van Proximus en het is inderdaad een bug in de nieuwe update. Ze verwachten dit recht te zetten binnen de 14 dagen met een nieuwe update.
(Ben tevreden, dacht al dat er iets verkeerd was met het toestel zelf...)
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Iphone werkt op base met proximus probleem Bjornapple iPhone algemeen 3 18-01-14 18:44
Probleem email Telenet Proximus iPhone iPad kannibaalken iPhone algemeen 7 09-04-13 12:59
iPhone 3GS: Geswitched van provider...Proximus naar BASE, probleem met simlock Pieter Vanbussel Unlock 4 18-03-13 16:22
België: [Proximus] Mobiel data netwerk probleem gellinckske Overige providers België 3 16-03-11 17:13
Overal internet met iPhone 2g??? westar Overige providers Nederland 3 26-07-10 00:34

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 13:21.