//

Logo Google app niet zichtbaar op Iphone

Logo Google app niet zichtbaar op Iphone discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Enige tijd geleden liep mijn google app op mijn iphone vast. Ik heb deze toen handmatig verwijderd en wilde m vervolgens opnieuw downloaden via ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone apps en games > iPhone Apps
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 09-12-14, 19:45
Lianne74 Lianne74 is offline
• iOS 7.1.2
• 7.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2014
Berichten: 1
Standaard Logo Google app niet zichtbaar op Iphone

Hallo,
Enige tijd geleden liep mijn google app op mijn iphone vast. Ik heb deze toen handmatig verwijderd en wilde m vervolgens opnieuw downloaden via Appstore. Daar kon ik m niet meer downloaden alsof ik deze dus al op mijn telefoon had staan…. Gezocht naar Google op mijn telefoon maar helaas… Alleen app Google maps, maar die is wel zichtbaar.
Als ik via instellingen – algemeen – gebruik – toon alle apps op mijn iphone kijk dan zie ik Google wel vermeld staan!!! Als ik m daar zelfs ook nog handmatig verwijder dan ik m vervolgens nog steeds niet opnieuw via app store downloaden.
Als laatste redmiddel heb ik mijn iphone helemaal teruggezet naar fabrieksinstellingen, reservekopie teruggezet maar helaas…. geen google app op mijn telefoon, ook nog steeds niet in app store te downloaden….
Via ITunes zie ik ook de Google app, heb deze ook via ITunes verwijderd, weer toegevoegd en …. ja hoor er verschijnt een logo van Google (soort klokje) totdat het logo helemaal compleet is en dan….. weg!!!!
Ik snap er helemaal niets meer van. Enige oplossing is volgens mij helemaal terug naar fabrieksinstellingen en alles handmatig weer toevoegen (de apps)? Misschien weet iemand wat er aan de hand is en wat ik er aan kan doen!
App is nl bijna onmisbaar en telkens via safari iets opzoeken is onhandig
Groetjes
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 16-12-14, 19:26
waalboer waalboer is offline
• iOS 8.1.2
• 8.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2008
Locatie: Houten
Berichten: 103
Standaard

Zie op de volgende website wel een discussie erover zou daar anders eens kijken Ben benieuwd of het na het lezen van onderstaande wel is gelukt???Missing / Disappearing Apps From Homescreen in iOS 8
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Nieuwe kalender (Google) niet zichtbaar robenroute iPhone algemeen 4 24-12-10 20:38
App geïnstalleerd, niet zichtbaar op iPhone sanders iPhone Apps 7 10-05-10 18:21
apple logo alleen zichtbaar nokray Archief 1 26-01-10 16:21
iTunes logo en USB aansluiting logo op iPhone scherm en telefoon werkt niet meer maasland Archief 1 21-07-08 18:25

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 00:24.