//

Background App Refresh - IFTTT in task manager laten draaien?

Background App Refresh - IFTTT in task manager laten draaien? discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb een IFTTT recipe draaien die nieuwe foto's die aan mijn Camera Roll worden toegevoegd, verstuurt naar mijn Flickr-account. Hiervoor heb ik Background App ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone apps en games > iPhone Apps
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 18-12-14, 11:35
ncksn ncksn is offline
• iOS 8.1.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2014
Berichten: 1
Question Background App Refresh - IFTTT in task manager laten draaien?

Ik heb een IFTTT recipe draaien die nieuwe foto's die aan mijn Camera Roll worden toegevoegd, verstuurt naar mijn Flickr-account. Hiervoor heb ik Background App Refresh voor IFTTT geactiveerd.
Het doorzoeken van het internet over deze functionaliteit verheldert voor mij niet of ik in dat geval IFTTT op de achtergrond in mijn task manager moet laten draaien, of dat dit ook OK is om deze daar weg te halen? De context van 'background' is mij dus niet helemaal duidelijk.

Momenteel verstuurt hij dus alleen mijn nieuwe foto's naar Flickr wanneer ik de app IFTTT daadwerkelijk start (ik ben gewend om al mijn apps uit mijn task manager te halen wanneer ik ze niet meer gebruik).
Zal IFTTT, wanneer ik de app open laat staan op de achtergrond, wél eens in de zoveel tijd (afhankelijk van de trigger) de foto versturen naar Flickr?

Iemand hier ervaringen mee?
Bottom line is dat ik niet iedere keer de app wil openen om de foto's door te sluizen.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 18-12-14, 12:52
XIII's schermafbeelding
XIII XIII is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 16.1
• iPadOS 16.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 10.082
Standaard

Ik meen gelezen te hebben dat background refresh niet werkt als je Apps zo afschiet, tot je ze opnieuw opstart...
__________________
We are one, but we are not the same... Talk to each other!
Reageren

Labels
ifttt



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Background Manager 0.9-16 - Backgrounder alternative for IOS 6 Ronrod Jailbreak apps en thema's 2 17-06-13 22:47
App draaien in de background (geen gps/voip/muziek) wubbe Ontwikkelen voor iOS 6 13-03-13 16:07
Task manager app met wekker xedor iPhone Apps 0 14-01-13 22:13
Apps in de background blijven laten draaien, zelfs na reboot of respring. damiongans Jailbreak apps en thema's 0 05-06-12 15:47

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 02:02.