Gekochte muziek verwijderen iPhone discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb muziek gekocht in de iTunes store . Uiteindelijk geretourneerd en krijg met een week het geld terug. Nu staan de liedjes nog wel ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Gekochte muziek verwijderen iPhone
Ik heb muziek gekocht in de iTunes store. Uiteindelijk geretourneerd en krijg met een week het geld terug.
Nu staan de liedjes nog wel op mijn iPhone en ik heb ze daar verwijderd en ze blijven er alsnog staan met een wolkje erachter om ze opnieuw te kunnen downloaden. Gaat dit met een week weg als Apple het heeft verwerkt of hoe kan ik het verwijderen? Het is echt annoying. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
In het begin van de nieuwe "terug betaal regeling" was er een bug die er voor zorgde dat het gewoon beschrikbaar bleef in je iCloud maar je kreeg wel je geld terug.
Dit is gefixt, dus ik neem aan dat als het verwerkt is dat het niet meer zichtbaar is in je muziek app. |
Labels |
itunes, muziek |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
gekochte muziek van iphone verwijderen | Guest-20190826121215 | iPhone algemeen | 0 | 11-10-14 10:52 |
Muziek: tijdelijk verwijderen van via iTunes gekochte cd's op iPhone | Lamersj | Muziek, foto & video | 1 | 08-10-14 14:12 |
Muziek: gekochte muziek niet verwijderbaar op iphone 5 | ilsje91 | Muziek, foto & video | 1 | 18-11-13 22:38 |
iPhone gekochte muziek -> computer | scooba | Archief | 1 | 04-03-08 13:46 |
Muziek: Gekochte I Tunes muziek niet afspeelbaar op Iphone | DAM | Muziek, foto & video | 0 | 21-11-07 20:53 |
|
|