SMS van bep nummer automatisch doorsturen discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste, Ik vraag mij het volgende af: Bestaat er een manier om SMS'en die je krijgt van een bepaald gsm-nummer automatisch door te laten sturen ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
SMS van bep nummer automatisch doorsturen
Beste,
Ik vraag mij het volgende af: Bestaat er een manier om SMS'en die je krijgt van een bepaald gsm-nummer automatisch door te laten sturen naar een ander GSM-nummer? (van Iphone naar Iphone) Ik heb al even de zoekfunctie van dit forum geraadpleegd, maar vind geen afdoend antwoord. Iemand die dit al met succes gebruikt en toegepast heeft? Iemand die mij kan uitleggen hoe ik dat kan regelen? Alvast bedankt voor jullie hulp!! Groeten Nico |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
blokkeren inkomend sms / gesprek van specifiek nummer | ralphy2 | iPhone algemeen | 5 | 17-07-13 14:23 |
Icloud mail automatisch beantwoorden of doorsturen | Rico1971 | iPad algemeen | 6 | 19-01-13 11:22 |
Doorsturen van SMS berichten | dirk-r | Archief | 1 | 20-01-09 18:12 |
Doorsturen van een contact per SMS | cort | iPhone algemeen | 1 | 12-08-08 12:06 |
|
|