radio app voor iPhone discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo iedereen, Ik beluister geregeld op mijn Mac via iTunes golden oldies op een of andere internetradio. Prachtig. Bestaat er een app die dit toelaat ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
radio app voor iPhone
Hallo iedereen,
Ik beluister geregeld op mijn Mac via iTunes golden oldies op een of andere internetradio. Prachtig. Bestaat er een app die dit toelaat op een iPhone ? Het mag een betalende app zijn, hoewel een niet-betalende zonder publiciteit nog aangenamer is. Ik heb de apps geprobeerd die hier vermeld staan, maar die zijn niet echt mijn ding, wegens meestal te beperkt. Groeten en nu reeds dank, W |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Ik gebruik TuneIn Radio, moet gek lopen dat je daar geen radio-zender vindt die je bevalt...
|
|
|||
|
|||
Citaat:
W ---------- Bericht automatisch samengevoegd op 28 februari 2015 om 10:35 ---------- Inderdaad een goede app; jammer van de eeuwige stroom publiciteit. Ik zal hem toch gebruiken! Groeten, W |
|
||||
|
||||
Als je met "publiciteit" reclame bedoelt: ze hebben ook een betaalde App zonder reclame.
Bevalt prima.
|
|||
|
|||
Dank voor uw antwoord.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
|
|