iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone Apps (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f118/iphone-apps-games/f63/iphone-apps/)
-   -   Shazam (Encore) (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f118/iphone-apps-games/f63/iphone-apps/16312-shazam-encore.html)

The Quote 20-07-08 16:49

Nou als Shazam betaald gaat worden ga ik gewoon over op Midomi :P
Verder wel dom eik (A)

altrnt 20-07-08 17:04

Ja inderdaad, alhoewel Midomi een stuk minder vindt.

~altrnt

altrnt 20-07-08 17:49

Ook trouwens erg jammer dat je dit niet offline kan gebruiken :(.

~altrnt

The Quote 20-07-08 18:19

Dat komt omdat hij de informatie uit hun database haalt..
Zonder die database zal die dus ook geen songs kunnen herkennen ;)

altrnt 20-07-08 18:27

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door The Quote (Bericht 148083)
Dat komt omdat hij de informatie uit hun database haalt..
Zonder die database zal die dus ook geen songs kunnen herkennen ;)

Ja snap ik, als ze die database nou eens vrij zouden geven om te downloaden zou het leuk zijn, alhoewel ik denk dat die iets te groot zou zijn :P.

~altrnt

The Quote 20-07-08 18:36

Ik denk idd dat je daar vrij weinig aan hebt ;)
Ik vind het goed zo, zolang ze het maar gratis houden xD

sic139 21-07-08 13:33

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door altrnt (Bericht 147920)
Even nog een update:

Shazam is gratis voor een bepaalde periode, daarna zal er worden gevraagt of je de application wilt upgraden en wilt betalen of wilt verijderen.

Dus, voorlopig kunnen we hem nog wel even gratis gebruiken :).

~altrnt

Bron????!!

niels1981 21-07-08 13:41

hier een mail van shazam zelf nav mijn vraag.
Dichter bij de bron is onmogelijk.

Hi Niels

Thanks for writing in to ask for clarification. The application is Free and Shazam is not charging you anything for using this version of our service, so don't hold-back from using it! ]

With respect to our applications in the future, we'll communicate with you regarding upgrades or new application versions via the App store itself - you'll get little indicators for upgrades, so don't ignore them. We will look to enhance the application and continue to bring our new features, and, we may need to upgrade the application in order to continue to support the free version, as it does cost us considerably to provide the service. Keep posted but don't worry, we're not going to abruptly shut-down your Shazam.
Enjoy tagging music and building your own soundtrack of your life through Shazam! Thank you for your support


Jon

sic139 21-07-08 13:45

aha! dat is duidelijk!

AlexTemora 24-07-08 08:44

Shazam, wat een wereld app.. :D

Als ik het mensen laat testen, staan ze echt verbaasd te kijken dat zoiets kan. Het is ook echt iets wat je eigenlijk altijd al had willen hebben.

Amp. 24-07-08 10:58

Echt geweldig is het ja :D
Dat Midiomi lijkt me ook wel gaaf, maar inderdaad, een nummer nuriën zal toch niet goed werken :)

Aeg 24-07-08 11:22

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door The Quote (Bericht 148083)
Dat komt omdat hij de informatie uit hun database haalt..
Zonder die database zal die dus ook geen songs kunnen herkennen ;)

Ze kunnen toch gemakkelijk de audio sample opslaan, zo kan je later als je thuis bent bij je Wi-Fi netwerk die alsnog identificeren.

Ketsjap 25-07-08 14:51

Shazam is zo'n applicatie waar ik met plezier zou voor betalen. Als het een eenmalig bedrag (pakweg 7,99 euro) voor de applicatie in z'n geheel is, niet per opgezochte song.

Die applicatie is zo geweldig dat ik er gerust geld voor wil geven.

Het werkt zelfs in een luidruchtig café, heb ik pas getest. Er stond obscure Jazz-muziek op, en zelfs dan herkende Shazam alles.

Erg indrukwekkend.

jurdepur 14-08-08 23:17

Zeker toffe app, had alleen toch nog graag offline tagging gewilt en dan later informatie over internet versturen. Aangezien ik geen internet abbo heb, of wanneer je uberhaupt geen bereik hebt.... en toch wilt taggen

Wingzero 16-08-08 17:32

Dit is echt de beste app!! staat ook bovenaan me lijst met apps!
Op me Sony-Ericsson heb ik deze functie ook, alleen deze werkt nog beter! helemaal omdat je het betreffende nummer meteen kan downloaden uit i-tunes of kan bekijken via youtube!!

Grtz..

jose 19-11-08 01:34

ik heb hem ook gedownload maar hij doet het niet probeer een mail te sturen maar wil mijn tel nummer niet dus stuur hem niet door iemand een idee

dj_ko 20-11-08 11:51

Iemand enig idee hoe ik shazam installeer op de eerste genereratie iphone(s)?

Bomans 20-11-08 12:00

Enkel via de appstore, dus je moet minimaal firmware 2.0 hebben.

Sebas123g 20-11-08 12:32

Ja, gewoon even updaten naar 2.0 of 2.1..

Werkt prima op de 1st gen iPhone!

MCNO 20-11-08 18:41

Ik heb op de tv een jazzy nummer gehoord en wil dat (als ik het weer hoor) testen.

Hoe groot is de database eigenlijk?

m.a.w. kent het programma ook exoten?


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 08:22.