iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone Apps (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f118/iphone-apps-games/f63/iphone-apps/)
-   -   Shazam (Encore) (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f118/iphone-apps-games/f63/iphone-apps/16312-shazam-encore.html)

Timmeh_ 21-11-08 17:51

Ik heb m ook al flink zitten testen en in cafe's gebruiks (ja, zelfs in een lawaaierig café vindt hij t nummer nog!) en er is nooit extra van mijn rekening afgeschreven (ik vraag namelijk altijd de factuur-overzichten op)
Voorlopig is het nog gratis.. Hoop alleen niet dat ze gaan verplichten om ervoor te betalen d.m.v. een betaalde upgrade..

ninobeukeveld 21-11-08 18:10

maar als er een nieuwe update is (betaald) dan hoef je hem niet te kopen, je kan het dan ook gewoon niet updaten...

Timmeh_ 21-11-08 18:12

Zou ie dan wel blijven werken?

Stiruam 21-11-08 19:25

Mwah denk het niet zullen ze wel aanpassen dan... Denk niet dat ze em betaald gaan maken echter...

Greetz, Stiruam

alicewoman1 21-11-08 20:05

werkt echt super :)

rutgrrr 24-11-08 18:02

Je kunt ook via de app muziek kopen in iTunes. Dat kan voor de makers een inkomstenstroom opleveren en dus kan het dan ook wel gratis :)

Sultan 24-11-08 18:49

Ik heb shazam er al opstaan en werkt perfect,
heb er net midomi opgezet en werkt ook !!! Zelfs met neuriën !!
Maar waar slaat ie de liedjes op, ik zie alleen de laatst opgevraagde :confused:

Nikooos 24-11-08 19:34

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Sultan (Bericht 221982)
Ik heb shazam er al opstaan en werkt perfect,
heb er net midomi opgezet en werkt ook !!! Zelfs met neuriën !!
Maar waar slaat ie de liedjes op, ik zie alleen de laatst opgevraagde :confused:

Ik heb alleen shazam, maar daar heb je de knop my tags en slaat hij alle liedjes op dit je ooit getagd hebt, als je ze niet hebt verwijderd natuurlijk ;)

Sultan 24-11-08 19:39

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door psychonikeo (Bericht 222013)
Ik heb alleen shazam, maar daar heb je de knop my tags en slaat hij alle liedjes op dit je ooit getagd hebt, als je ze niet hebt verwijderd natuurlijk ;)

Inderdaad, daar vind ik ze ook makkelijk terug,
maar bij midomi zie ik ze nergens :(

AnnemiekVR 09-12-08 16:56

Hoe kan ik Shazam op mijn iphone krijgen?

holbewoner 09-12-08 17:33

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door AnnemiekVR (Bericht 229000)
Hoe kan ik Shazam op mijn iphone krijgen?

Door te updaten naar 2.2 en dan via de appstore aan te schaffen

markies 26-01-09 15:20

Hoi iedereen, eigelijk is het niet zo moeilijk om shazam offline te gebruiken, gewoon even het muziekje opnemen met je microfoon en achteraf bij Wi-Ficonnectie afspelen en door shazam laten herkennen ^^

Eddie2005 29-03-09 22:41

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door The Quote (Bericht 142801)
Heeey..

Ik heb Shazam gedownload voor op mijn iPhone, en da was gratis
alleen als ik op de site van Shazam kijk staat bij "What is Shazam"

Maar telt dit ook bij de iPhone of is het voor de iPhone gratis?
Ik hoop dat iemand het antwoord weet..
Want ik heb al 2 liedjes aangevraagd, dus da zou me anders misschien al £1.00 kosten. Da zal ik wel overleven maar ik zal hem wel vaker willen gebruiken bijv in de auto (radio).

Groeten,
The Quote

EDIT
Dit heb ik ook nog gevonden op de pagina van Shazam over de iPhone..
Maar daar haal ik niet uit of je per tag moet betalen..


Op de site van Shazam staat:
How much does Shazam on iPhone cost?

The application is free to download and use. For this version, we've introduced advertising in some territories in order to keep the application free.

zwaan 30-03-09 13:13

Er staat een hoop onzin in dit topic vooral op de eerste twee pagina's.

Shazam voor de iPhone is op dit moment een gratis download in de appstore. De service is ook gratis maar vereist wel een verbinding met het internet. (De internet verbinding is uiteraard wel betaald maar waarschijnlijk zit deze bij je abbo in. Het internet abbonnement staat dus los van het volledig gratis programma: shazam.)

KoningL 06-04-09 11:42

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door altrnt (Bericht 147920)
Even nog een update:

Shazam is gratis voor een bepaalde periode, daarna zal er worden gevraagt of je de application wilt upgraden en wilt betalen of wilt verijderen.

Dus, voorlopig kunnen we hem nog wel even gratis gebruiken :).

~altrnt

mmm ok, maar ik heb m inmiddels toch al een vrij lange tijd en heb nog nooit zoiets gezien. Volgens mij houdt apple daar ook niet zo van. In dat geval hebben ze liever een betaalde en een lite versie van een app. En dan zouden er toch mensen moeten zijn die al hebben betaald?

Undertaxxx 06-04-09 12:01

Apple is daar zeer zeer duidelijk in: gratis is gratis ! Dus daarmee bedoelen ze dat een applicatie die gratis in de appstore komt GEEN betalende updates mag bevatten.

Dus dat de applicatie maar een tijdje gratis is klopt niet, ofwel betaal je ervoor en kan het ook zijn dat je moet betalen voor updates/extra levels etc ofwel betaal je niets en kan er achteraf ook niets aangerekend worden qua updates en/of extra levels etc.

apotheosis 07-04-09 18:35

Zou ook schande zijn het betalend is want zeer vele songs staan er niet in.Tis handig maar alleen handig als de song erin staat en daar moeten ze nog veel werk voor verrichten.

Timmeh_ 07-04-09 19:01

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door apotheosis (Bericht 275514)
Zou ook schande zijn het betalend is want zeer vele songs staan er niet in.Tis handig maar alleen handig als de song erin staat en daar moeten ze nog veel werk voor verrichten.

Ik moet t eerste nummer nog tegen komen wat hij niet kent.. :D
Juist omdat het een gratis app is, is het zo succesvol

shapezzz 07-04-09 19:43

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Timmeh_ (Bericht 275532)
Ik moet t eerste nummer nog tegen komen wat hij niet kent.. :D

Dan heb je blijkbaar niet zo'n erg brede muzieksmaak ;)

Timmeh_ 07-04-09 20:14

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door shapezzz (Bericht 275546)
Dan heb je blijkbaar niet zo'n erg brede muzieksmaak ;)

Da's weer een andere discussie ;)
Gaan we niet hier voeren, ben er al op terecht gewezen dak teveel off-topic zwets :D


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 03:26.