iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone Apps (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f118/iphone-apps-games/f63/iphone-apps/)
-   -   Shazam (Encore) (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f118/iphone-apps-games/f63/iphone-apps/16312-shazam-encore.html)

The Quote 15-07-08 14:29

Shazam (Encore)
 
Heeey..

Ik heb Shazam gedownload voor op mijn iPhone, en da was gratis
alleen als ik op de site van Shazam kijk staat bij "What is Shazam"

Citaat:

Each successful iD costs £0.50, including VAT (unless you are a subscriber to Tag Club which gives you up to 300 successful Tags for £2/30 day month.
Maar telt dit ook bij de iPhone of is het voor de iPhone gratis?
Ik hoop dat iemand het antwoord weet..
Want ik heb al 2 liedjes aangevraagd, dus da zou me anders misschien al £1.00 kosten. Da zal ik wel overleven maar ik zal hem wel vaker willen gebruiken bijv in de auto (radio).

Groeten,
The Quote

EDIT
Citaat:

This version of the Shazam application is available for a limited time for free and can be downloaded from Apple's App Store on iPhone or at iTunes in the following countries:
Austria, Belgium, Canada, Switzerland, Germany, Denmark, Spain, Finland, France, Greece, Ireland, Italy, Luxembourg, Netherlands, Norway, Portugal, Sweden, United Kingdom, United States, Australia, New Zealand.
Dit heb ik ook nog gevonden op de pagina van Shazam over de iPhone..
Maar daar haal ik niet uit of je per tag moet betalen..


Doblie 15-07-08 14:31

Volgens mij gaat het inderdaad van je telefoonskosten af. Sony Ericsson heeft ook zo'n programma op haar telefoons, dat gaat ook van je telefoonkosten af.

EDIT
Nee, dat haal ik er ook niet uit. ;)


The Quote 15-07-08 17:19

Weet iemand anders het wel zeker hoe het zit kwa kosten?

forum.bericht 15-07-08 17:44

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door The Quote (Bericht 142962)
Weet iemand anders het wel zeker hoe het zit kwa kosten?

Ik heb al wat liedjes uitgeprobeerd en op mijn TM site staat niets van kosten gemeld.

MarkBender 15-07-08 18:00

mmm...ik heb nu m'n t-mobiel sim erin zitten maar die is nog niet geactiveerd maar ik kan toch shazam gebruiken. Als dit niet gratis zou zijn zouden ze dit wel aangeven lijkt mij. Ik heb het vandaag als een gek uitgeprobeerd;) haha

Bart van Zon 15-07-08 18:31

ik heb het ook best vaak zitten testen dus hoop niet dat het geld kost want zou toch zonde van 't geld zijn

paulmadejong 15-07-08 18:44

De enige die je hier een duidelijk antwoord op kan geven is Shazam (support@shazamteam.com).

Overigens werkt bij mij T-Mobile ook nog niet en gebruik ik alleen Wi-Fi (airplane mode), ze kunnen dus nooit mij kosten bij T-Mobile in rekening brengen. Zelf denk ik dat de versie 30 dagen werkt en dat je daarna moet betalen. Immers hebben ze het op hun site over een 30 dagen Free-Trial voor hun andere apps.

Nikooos 15-07-08 18:48

Dan zou er ook een betaalde versie in de appstore moeten staan. Als ze m gratis aanbieden kan je er niet later voor betalen. Volgens mij gaat apple daar namelijk nooit mee akkoord, gezien het feit dat apple een percentage van de opbrengsten krijgen voor de gekochte apps in appstore.

sic139 16-07-08 11:21

heeft iemand shazam al gemaild?

RHCPeter 18-07-08 23:28

geniale app

AmpSource 18-07-08 23:31

Wie weet maken ze voor iPhone's wel een uitzondering, om het gratis te doen. Het lijkt me iig sterk dat deze app maar voor 30 dagen werkt, en hetzelde geld voor kosten die naderhand berekend zouden worden.

Ik ben namelijk niet akkoord gegaan met ook maar 1 "Terms of Use". Ik maak me er iig geen zorgen over.

En voor de rest is deze app wel echt dodelijk :D !

niels1981 19-07-08 00:21

Heb mail gestuurd, wacht dat wel af en gebruik het nog maar even niet.

merijnvld 19-07-08 00:56

hoop idd dat het gratis is want wat een geweldige app is dit, ik kan maar niet stoppen met het gebruiken ervan, Ook bij bekende nummers, om het simpelweg te blijven testen en laten zien aan vrienden.
TOP APP

Jchan 19-07-08 11:00

Of je kan ook Midomi gebruiken. Een soortgelijke app, maar je kan nu ook zelf een liedje neurien en hij vindt het.

Roger 20-07-08 06:41

neurien? echt? in prog Midomi?

The Quote 20-07-08 06:50

nou maaktbijmij niet uit hoe k
het nurie... Hij herkent het toch niet :/

altrnt 20-07-08 16:26

Weet iemand al of dit nou geld kost of wat?

altrnt 20-07-08 16:37

Ik heb net even getest met een simkaart van telfoort.
Ik had 3.70 beltegoed en na het opvragen van een liedje had ik nog steeds 3.70.
Conclusie: gratis.

~altrnt

The Quote 20-07-08 16:43

Dat is mooi ;) Dan zullen we wel voor de iPhone een uitzondering hebben gemaakt :)

altrnt 20-07-08 16:45

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door The Quote (Bericht 147911)
Dat is mooi ;) Dan zullen we wel voor de iPhone een uitzondering hebben gemaakt :)

Even nog een update:

Shazam is gratis voor een bepaalde periode, daarna zal er worden gevraagt of je de application wilt upgraden en wilt betalen of wilt verijderen.

Dus, voorlopig kunnen we hem nog wel even gratis gebruiken :).

~altrnt


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 06:13.