//

Apps blijven bij aankopen staan?

Apps blijven bij aankopen staan? discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik weet niet precies of ik dit op de goede plek zet maar ik heb een vraagje over apps die bij aankopen staan op een ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone apps en games > iPhone Apps
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 13-04-15, 21:58
TouchMe's schermafbeelding
TouchMe TouchMe is offline
• iOS 11.3
• 9.3.4
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Sep 2011
Berichten: 401
Standaard Apps blijven bij aankopen staan?

Ik weet niet precies of ik dit op de goede plek zet maar ik heb een vraagje over apps die bij aankopen staan op een iPod Touch 5G. Ik heb al een tijdje geleden wat apps verwijderd uit iTunes maar het is me nog steeds niet duidelijk waarom uitgerekend die wel bij de aankopen op de iPod blijven staan met een download wolkje ernaast. Ze staan me niet echt in de weg hoor maar zijn die daar dan echt niet te verwijderen?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Apps blijven op 'hold'staan na update motnamol iPhone algemeen 4 05-05-12 16:12
Apps blijven op wachten staan Robpie83 iPhone Apps 9 21-03-12 20:22
bij synchroniseren IPad blijven bladwijzers staan. amsterdam2226 iPad algemeen 0 11-12-10 01:27
Mac OS X: Apps downloaden niet, maar blijven staan op wachten. Cesc iTunes 5 11-10-10 11:40
Windows: Aankopen via itunes op iphone blijven staan na gedownload te hebben met pc derks iTunes 0 15-04-09 18:59

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 01:13.