//

Problemen Viber en Whatsapp

Problemen Viber en Whatsapp discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb een iPhone 6 plus met ios 8.2 beta2 (met jailbreak). Nu heb ik zowel met Viber als met Whatsapp het probleem dat ik ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone apps en games > iPhone Apps
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 08-05-15, 14:31
belgiumiphone belgiumiphone is offline
• iOS 14.3
• iPadOS 14.3
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Oct 2009
Locatie: België
Berichten: 748
Standaard Problemen Viber en Whatsapp

Ik heb een iPhone 6 plus met ios 8.2 beta2 (met jailbreak).

Nu heb ik zowel met Viber als met Whatsapp het probleem dat ik foto's die ik ontvang niet kan bekijken. Bij Viber zie ik dat ik een foto gekregen heb, maar het is grijs. De app loopt vast als ik er dan op klik. Bij whatsapp zie ik de foto's heel wazig. Als ik erop klik en vraag om de foto op te slaan, zegt de app dat dit niet kan. Zowel in Viber als in Whatsapp kan ik zelf wel normaal foto's verzenden.

Ik heb van Viber en Whatsapp de meest recente versie op mijn iPhone.

Herkent iemand deze problemen?

Daarnaast zijn er nog een aantal apps die niet opstarten op mijn iPhone, bv. iCalendar, Peek, Calendate en VTM-nieuws. Dit is natuurlijk vervelend. Ligt dit aan de beta-versie die ik op mijn iPhone staan heb?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 09-05-15, 21:50
psvpas psvpas is offline
• iOS 7.0.4
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Berichten: 131
Standaard

Zelfde probleem hier. Alleen ik zit op 8.1.2 met jailbreak en ook een 6 plus. Ik las op Reddit dat nog iemand een probleem had. Heb je tweaks geinstaleerd voor Whatsapp? Ik gebruik zelf geen Viber dus kan je daarmee niet helpen.

Edit: Heb zelf wat uitgeprobeerd, en na het deinstaleren van Bypass ontvang ik weer een foto. Heb je die geinstaleerd?
  #3  
Oud 10-05-15, 15:01
belgiumiphone belgiumiphone is offline
• iOS 14.3
• iPadOS 14.3
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Oct 2009
Locatie: België
Berichten: 748
Standaard

Ik heb geen tweaks voor Whatsapp of Viber. Bypass heb ik niet op mijn iphone.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Whatsapp, Viber contacten/foto probleem (privacy) Leida iPhone Apps 0 09-10-12 12:15
Whatsapp en Viber werkt niet Martijnvl90 iPhone Apps 8 13-12-10 13:29

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 00:50.