//

Photostream op icloud site

Photostream op icloud site discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Ben hier net op een probleempje gestoten. Maak een foto met mijn iphone en wil die op de laptop (windows) er even afhalen via de ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone apps en games > iPhone Apps
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 02-06-15, 15:51
Freeltd Freeltd is offline
• iOS 17.3
• iPadOS 17.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2012
Locatie: Kortenberg
Berichten: 529
Standaard Photostream op icloud site

Ben hier net op een probleempje gestoten. Maak een foto met mijn iphone en wil die op de laptop (windows) er even afhalen via de photostream. Zoals het hoort te werken, gaat het niet en het www biedt daar ook geen oplossing voor. Is een bug waar geen tijd wordt ingestoken.

Maar nu had ik een andere manier om die foto's er dan toch draadloos vanaf te halen, en dat was via de website van icloud. Daar stonden dan mijn foto's in icloud-foto's.

Echter nu wil ik dit net doen, en is er enkel bovenaan momenten en albums te kiezen. Als ik dan albums kies, dan staan er 2 mappen
1. Alle foto's
2. Iphone gebeurtenissen

Maar nergens kan ik de foto's vinden van photostream en ben ik dus genoodzaakt te wachten tot ik een kabel heb en de foto's er zo af te halen. Cloud moet er toch net voor zorgen dat dit niet meer nodig is? Ben tegenwoordig zelfs meer OneDrive aan het gebruiken met de foto's omdat dit iets simpeler werkt.

Iemand een idee waarom die photostream map er niet tussen staat? Foto-bibliotheek staat bij alle toestellen uit omdat ik de photo app niet gebruik. Ik heb mijn foto's, zowel op de mac als op mijne laptop in aangemaakte mappen staan. (ook altijd een heel gedoe op de mac, waar ik de foto via de kabel en de app fotolader eraf moet halen).

Tot nu toe ben ik helemaal apple, maar op vlak van foto's vind ik het een ramp
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iCloud - Photostream Chakir iCloud 49 21-07-15 08:44
Foto's verwijderen in iCloud's Photostream? markvwijnen iCloud 31 27-02-13 21:31
Hoe Apple id wijzigen op iPhone voor iCloud & Probleem photostream Henk Arie iCloud 8 14-10-12 16:55
iCloud en photostream tvdw1987 iCloud 3 11-10-12 09:47
probleem iCloud en Photostream Mikkey4 iCloud 6 09-01-12 19:47

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 11:11.