//

Foto's wissen van iPhone

Foto's wissen van iPhone discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ben dan toch eindelijk begonnen om al mijn foto's te importeren naar de app foto's. Heb er een onderverdeling in gevonden dat mij wel ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone apps en games > iPhone Apps
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 18-06-15, 19:40
Freeltd Freeltd is offline
• iOS 17.3
• iPadOS 17.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2012
Locatie: Kortenberg
Berichten: 529
Standaard Foto's wissen van iPhone

Hallo,

Ben dan toch eindelijk begonnen om al mijn foto's te importeren naar de app foto's. Heb er een onderverdeling in gevonden dat mij wel ligt. Maar het duurt wel gigantisch lang om die foto's in icloud te krijgen, maar na een paar weken zullen ze er wel allemaal in staan. Nog een 7000-tal te gaan, denk ik En hij wil precies alleen maar uploaden als ik aan de mac zit.

Maar nu de vraag. Vroeger was er de foto-rol waar ge de foto's kon wissen. Ik heb altijd wat privé-foto's erop staan en foto's voor mijn werk. Die privéfoto's werkt nu prima en komt na verloop van tijd ook in de foto app. Die van het werk die haal ik dan meestal via de kabel eraf of via de website van mijn icloud waar ik ze kan downloaden. Daarna wis ik ze gewoon uit de mapjes op de iphone. Anders geraakt hij uiteindelijk toch wel ooit vol.

Maar nu komt het. Als ik hem aansluit op mijn windows-pc, dan kom ik in de mappen terecht en is het gewoon selecteren en delete. Maar wat wanneer men geen windowstoestel heeft? Ben net via de mac aan het proberen, maar kan nergens iets vinden waar ik de foto's van het toestel in terug kan vinden. Enkel via fotolader, maar daar kan ik ze dan weer niet wissen. Via de iphone zelf ook niet.

Via google kom ik wel iets tegen van 'onlangs toegevoegd', maar die staat er bij mijn foto app op de iPhone totaal niet tussen.

Iemand die me even wat meer wegwijs kan maken?

Thanx.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 19-06-15, 12:39
Freeltd Freeltd is offline
• iOS 17.3
• iPadOS 17.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2012
Locatie: Kortenberg
Berichten: 529
Standaard

Blijkbaar niet
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Foto's en Camera geheugen wissen na overzetten naar PC MarienGerard iPad algemeen 17 08-12-14 16:49
Geheugen filmrol blijft gevuld ondanks wissen foto's Raf94 iPhone algemeen 0 04-12-13 15:22
alle foto's wissen op iphone zelf in 1 keer? hermanchen Muziek, foto & video 8 24-09-12 17:58
Van Windows naar Mac; iPhone wissen? Antal iPhone algemeen 6 05-02-12 17:40
Windows: foto's wissen ipod 2gen martine1312 iTunes 0 27-12-11 15:39

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 18:15.