//

Push mail folder selectie

Push mail folder selectie discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi, Ik heb net mijn iPhone 5 ingeruild voor een 6. Ik heb mijn backup teruggezet en alles werkt weer naar behoren. Op 1 dingetje ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone apps en games > iPhone Apps
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 22-06-15, 11:13
SkywalkerPD SkywalkerPD is offline
• iOS 11.1
• 11.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Sep 2011
Locatie: Hoogezand
Berichten: 8
Standaard Push mail folder selectie

Hoi,

Ik heb net mijn iPhone 5 ingeruild voor een 6. Ik heb mijn backup teruggezet en alles werkt weer naar behoren. Op 1 dingetje na.
In het verleden kon ik in de mail instellingen onder Push aangeven welke folders van mijn Exchange mailbox ik wilde synchroniseren. Dit werkt nu niet meer. Ik kan vinkjes achter de folder zetten, maar zodra ik weer naar een ander scherm ga, worden de vinkjes weer "vergeten".
Ik heb al vanalles geprobeerd. Mail account verwijderen (meerdere malen), binnen Exchange gekoppelde devices weggooien, rebooten etc. etc. ik heb nog geen oplossing gevonden. Nu wordt alleen mijn inbox automatisch gepushed.

Iemand tips?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Push mail in mappen DaanBastiaan iCloud 0 02-11-11 23:30
Yahoo -mail en Push duck304 iPhone algemeen 1 08-08-09 14:50
Push Mail robbinzoomers iTunes 3 08-12-08 14:58
Push mail Richard_Rentinck iPhone algemeen 3 05-04-08 15:41

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 10:42.