iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone Apps (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f118/iphone-apps-games/f63/iphone-apps/)
-   -   Uirgebreide functies doorschakelen (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f118/iphone-apps-games/f63/iphone-apps/165576-uirgebreide-functies-doorschakelen.html)

Freeltd 03-07-15 06:46

Uirgebreide functies doorschakelen
 
Hello,

Ik vraag me af of er ergens een app bestaat waarbij men uitgebreidere functies heeft voor de iphine door te schakelen. Vind het zelfs jammer dat iOS dit al niet automatisch heeft. Nu is het zo dat je doorschakelt of niet, maar niet de mogelijkheid hebt om hem door te schakelen wanneer je zelf wilt en na hoeveel keer rinkelen.

Ik gebruik mijn iPhone zakelijk en privé. Als ik een dag verlof heb, krijg ik nog evenzeer alle zakelijke telefoons binnen en als er dan ergens een probleem is, dan kan het zijn dat ik weer een paar uur daarmee bezig ben en mijn verlof om zeep is. Vandaar dat ik doorschakel naar kantoor waar ze get meeste al kunnen behandelen. Maar dit heeft ook als nadeel dat mijn privé gesprekken ook worden doorgeschakeld naar kantoor.

Jaren terug, net voor de iPhone, had ik een Nokia C6. Bij deze kon men bijkomend instellen hoe vaak hij moest rinkelen vooraleer door te schakelen. Dus als hij rinkelde kon ik eerst zien of het privé of zakelijk was en dan beslissen of ik opnam of liet doorschakelen. En dat zou toch een mooie aanvulling zijn. Of dat je op get scherm direct kunt doorschakelen zoals je nu bv een oproep kunt beantwoorden met een bericht.

Via een omweg is dat natuurlijk wel te doen, denk ik. Gewoon de nummer van de voicemailbox aanpassen aan de nummer van bv kantoor. Dus 2x knop bovenaan drukken en hij schakelt door. Maar een app is mss wel handiger. Iemand een idee?

XIII 03-07-15 07:34

Zoveel controle over je iPhone krijgen App ontwikkelaars niet van Apple.

Zonder jailbreak lukt dit dus zeker niet.

Freeltd 03-07-15 07:47

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door XIII (Bericht 1001099)
Zoveel controle over je iPhone krijgen App ontwikkelaars niet van Apple.

Zonder jailbreak lukt dit dus zeker niet.

Ok, thanx :d
Dan mss wachten tot apple ooit op het idee zelf komt.
Maar voor mij alleen zullen ze dat niet maken zeker? :eek::d

Scooter 04-07-15 09:20

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door XIII (Bericht 1001099)
Zoveel controle over je iPhone krijgen App ontwikkelaars niet van Apple.

Zonder jailbreak lukt dit dus zeker niet.

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Freeltd (Bericht 1001100)
Ok, thanx :d
Dan mss wachten tot apple ooit op het idee zelf komt.
Maar voor mij alleen zullen ze dat niet maken zeker? :eek::d

Eigenlijk zou zo een optie moeten mogelijk zijn want ik vermoed dat Apple zich ook concentreert op de markt van zakenmannen en vrouwen?
Ps: ik weet niet of de niet storen functie een optie is tijdens je verlofdagen?

Freeltd 10-07-15 16:12

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Scooter (Bericht 1001157)
Eigenlijk zou zo een optie moeten mogelijk zijn want ik vermoed dat Apple zich ook concentreert op de markt van zakenmannen en vrouwen?
Ps: ik weet niet of de niet storen functie een optie is tijdens je verlofdagen?

Daar moet ik mij eens in verdiepen in die functie. thanx.

Wie weet :d


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 23:13.