iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone Apps (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f118/iphone-apps-games/f63/iphone-apps/)
-   -   Buienradar werkt niet (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f118/iphone-apps-games/f63/iphone-apps/16570-buienradar-werkt-niet.html)

C4Y 17-07-08 20:03

Buienradar werkt niet
 
hallo,
ik ben net begonnen met de iphone en loop tegen dit probleem aan.
(ik heb gecheckt maar topic bestaat nog niet ;) )
als ik iets dowload en het wil laten synen komt het icoontje niet op de voorpagina van mijn iphone.
o.a buienradar nu ik heb 12 applicatie gedownload maar niks staat er ?

de syn instellingen staan goed

mvg

Patrick :D

macfreaker 17-07-08 20:05

Eens herstarten die phone door middel van homebutton en powerknop in te drukken en dan sliden en opnieuw starten.

C4Y 17-07-08 20:18

geprobeerd maar werkt niet

The Quote 17-07-08 23:06

Heb je hier alleen last van met toepassingen of ook met muziek en dergelijke?

C4Y 18-07-08 07:31

nop alleen met deze toepassing blijkt nu ?
ik heb alles al een keer gewist de andere applicaties komen er gewoon op maar buienradar niet?

Patrick

The Quote 18-07-08 13:41

En als je hem via de "app store" op je iPhone download?

orangetulip 18-07-08 14:57

Controleer even of er wel aangevinkt staat dat iTunes je apps moet synchroniseren. Als dat zo is kan je proberen je iPhone nog een keer te synchroniseren, soms pakt hij bij mij de apps de eerste keer ook niet.

C4Y 18-07-08 20:08

bedankt voor de tips ik ga het weer proberen....:D

CadmanF 20-07-08 22:26

Elke keer als ik Buienradar wil openen sluit de telefoon helemaal af en gaat hij opnieuw opstarten..:(

Wat zou dat kunnen zijn..?

ControlSje 20-07-08 22:45

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door CadmanF (Bericht 148521)
Elke keer als ik Buienradar wil openen sluit de telefoon helemaal af en gaat hij opnieuw opstarten..:(

Wat zou dat kunnen zijn..?

De eerste keer bij mij sprong de iPhone terug naar het springboord na het openen van de buien radar app. Wat bij mij hielp was een harde reset, alle applicaties (van de app store) verwijderen en opnieuw installeren. Ik krijg zo nu en dan een foutmelding als ik iets wil installeren van de appstore. Ik verwijder dan de app die de foutmelding kreeg, geef een harde reset en installeer de app opnieuw. Tot nu toe heeft dit altijd gewerkt.

Ik hoop dat de oplossing ook bij jou werkt. Suc6

CadmanF 20-07-08 23:03

Ik gaat het proberen... ;)

mguntenaar 24-07-08 01:07

Ik heb hetzelfde probleem, maar dan ook met gekochte apps als Monkey ball. Ik start de app, het beginscherm laad en vervolgens terug naar springboard.

Als ik de bestaande app verwijder,lukt het me niet om ze vanuit iTunes weer op de iPhone te zetten :(

RHCPeter 25-07-08 13:24

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door mguntenaar (Bericht 151867)
Ik heb hetzelfde probleem, maar dan ook met gekochte apps als Monkey ball. Ik start de app, het beginscherm laad en vervolgens terug naar springboard.

Als ik de bestaande app verwijder,lukt het me niet om ze vanuit iTunes weer op de iPhone te zetten :(

Als je in iTunes met rechtermuisklik op je iPhone klikt en dan aankopen overzetten doet...werkt dat niet? :)

caatje 27-07-08 12:49

Ik heb ook dit probleem. Dacht eigenlijk dat het te maken had met het feit dat mijn Wi-Fi ook dwarsligt.
Dat op het moment dat buienradar herkent dat er geen verbinding gemaakt kan worden dan maar de app eruit gooit.
Hebben jullie ook problemen met de Wi-Fi?

edit 28/7: heb m'n modem helemaal opnieuw opgestart, daarna deed Wi-Fi het weer en de buienradar ook. Weet niet of dat het was, maar misschien wel de moeite van het proberen waard

Binkey01 31-07-08 06:49

Ik heb dit probleem regelmatig en het enige dat dan werkt is het verwijderen van mijn app's en vervolgens weer downloaden :(

Hier moet toch een betere tweak voor zijn maar wat ik eigenlijk wil weten is waar deze segmentation fault vandaan komt :)

wil 31-07-08 08:18

Ik heb dat ook, alleen met de buienradar. Verwijderen en opnieuw installeren is de enige oplossing. Bij synchroniseren krijg ik ook steeds de melding (alleen bij de buienradar) dat mijn computer niet bevoegd is. Machtiging intrekken en opnieuw computer machtigen heeft geen effect.

AlexTemora 31-07-08 17:46

Weer.nl instellen als op je beginscherm is ook veel beter als je een 3G heb. Ideale aanpassing voor mobileSafari.

http://farm4.static.flickr.com/3268/...ff1ee1.jpg?v=0

wil 31-07-08 19:30

Maar bij weer.nl krijg je reclamebanners.

alaintolhuisen 01-08-08 16:24

hoe heeft de buienradar op cydia ik kan hem niet vinden

sossienl 01-08-08 16:39

Misschien Buienradar via iHome een oplossing? ;)


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 23:05.