//

Vraag mijnKPN app

Vraag mijnKPN app discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Goedemiddag, Sinds kort als ik een sms verstuur, geeft de mijnKPN app aan dat ik buiten mijn bundel zit, dus extra kosten. Zijn geen schokkende ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone apps en games > iPhone Apps
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 14-07-15, 17:40
Byair Byair is offline
• iOS 9.3.1
• 9.3.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2010
Locatie: /dev/null
Berichten: 11
Standaard Vraag mijnKPN app

Goedemiddag,

Sinds kort als ik een sms verstuur, geeft de mijnKPN app aan dat ik buiten mijn bundel zit, dus extra kosten.
Zijn geen schokkende bedragen ben sinds gisteren van €0,52 naar €1,01 gegaan, zowel voor buiten de bundel bellen & sms, loopt gelijk tijdig op.

Ik heb een KPN sim only Zorgeloos Premium abo en een KPN sim only basis abo.
En als via mijn iphone 6 plus met zorgeloos premium abo naar mijn iphone 5s basis abo abo een sms stuur zie ik mijn mijnKPN app op iphone 6 plus dus de kosten oplopen.

Gisteren de helpdesk KPN gebeld en die zeggen dat ik mms vestuur naar mijn andere kPN nummer, maar dat zijn gewoon smsjes (via iMessage).

Zijn hier meer mensen die dit zien gebeuren in mijnKPN app?

Vorige maand zag ik dit nl ook al, ging toen om €0,17 buiten bundel bellen & sms. Heb er toen geen aandacht aan geschonken, misschien update van 8.3 naar 8.4??
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 19:15.