iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone Apps (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f118/iphone-apps-games/f63/iphone-apps/)
-   -   NU.nl iPhone versie (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f118/iphone-apps-games/f63/iphone-apps/16645-nl-iphone-versie.html)

Dirk-Jan_H 18-07-08 17:57

NU.nl iPhone versie
 
Hallo,

We hebben vandaag een NU.nl iPhone site ontwikkelt die ik graag met jullie wil delen.

Je vindt de site op NUiPhone.nl
We gaan dit weekend nog wat optimalisaties doen, oa categorie browsing (sport/economie etc) en we gaan van de grafische kracht gebruik maken.

Op en aanmerkingen zijn welkom!

http://www.nuiphone.nl/screenshot/IMG_0005.PNG

Brimme 18-07-08 18:23

ziet er heel erg goed uit, kijk elke dag op m'n iphone naar Nu.nl

kan alleen niet terug gaan naar de begin pagina als ik een onderwerp heb gelezen.

Bedankt !

nighttrain 18-07-08 18:38

Mooie app, maar ik kan ook niet terug naar de beginpagina

Common.Sense 18-07-08 19:28

Ziet er goed uit

ErikCreative 18-07-08 20:23

Wat is/was er mis met Het laatste nieuws lees je op Nu.nl ;)

Blackherrie 18-07-08 21:11

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door ErikCreative (Bericht 145758)
Wat is/was er mis met Het laatste nieuws lees je op Nu.nl ;)

Je snapt er niks van he Erik :)
Iedereen wil meeliften op de iphone hype. In de site die jij aangeeft staat geen iphone of ander apple ding :P

marcoryn 18-07-08 21:14

Ik vind het super dat iedereen zijn product aanpast voor de iPhone. Geeft voor mij absoluut een meerwaarde aan het apparaat.
Dus..knap gedaan van nu.nl!!

febe 18-07-08 21:17

Ziet er erg mooi uit, maar zolang ik niet terug kan in de browser naar de beginpagina, blijf ik het nieuws via iHome lezen...

marcoryn 19-07-08 23:59

zeg Dirk Jan.. waarom laten jullie na het kiezen van een nieuwsitem, maar een preview van het nieuws zien? Ik het zelf altijd fijner om het hele nieuwsbericht in 1x te kunnen lezen in plaats van te kunnen kiezen voor een ..zie het volledig bericht.. optie. Ditzelfde zie je vaak bij RSS feeds terug.
Als je bijvoorbeeld de pagina van SossieNL kijkt, daar zie je het volledige item bij de nieuwsberichten..super!!

Is daar nog een speciale reden voor dat jullie het zo doen (bandbreedte o.i.d.)??

sjoeii 20-07-08 11:22

Goede zaak. Dank je Dirk-Jan_H

Swiftly 20-07-08 12:15

Is gewoon een site met een iphone look.... ik ben het helemaal eens met erickreative,...wat is er mis met mobiel.nu.nl ...sterker, wat is er mis met www . nu . nl
We hebben 3G mensen!!!! :D je kunt internetten op dat ding.

sjoeii 20-07-08 13:21

das ook weer waar

Ruppi 20-07-08 20:02

wat is er mis met mobiel.nu.nl ...sterker, wat is er mis met www . nu . nl
Traag en slechte opmaak.
We hebben 3G mensen!!!! je kunt internetten op dat ding.
Ik heb GPRS. Wat langzamer, veel stabieler en veel betere apps dan in de appstore :mad:
1. Intelliscreen
2. Search
3. TouchPad Pro
4. VideoRecorder
5. Camera Pro (of iPhone Videorecorder)
6. iPhonerecorder (of VNotes)
7. Touch (= shake bediening iPod functies)
8. SwirlMMS

Zeer welkom dus deze iPhone versie van Nu.nl

Dirk-Jan_H 20-07-08 20:58

*tromgeroffel*

We hebben alle feedback verwerkt en hebben zojuist versie 2 online gezet.

_met_ categorien
_met_ volledige nieuwsitems
_met_ met werkende terug knop.

Verdere feedback is wederom welkom! Bedankt voor het positieve ontvangst van de app trouwens :)

deuxani 20-07-08 22:58

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Ruppi (Bericht 148262)
wat is er mis met mobiel.nu.nl ...sterker, wat is er mis met www . nu . nl
Traag en slechte opmaak.

Maar de mobiele pagina van Nu.nl is juist een van de snelst ladende pagina via GPRS die er is zo'n beetje. :)

Deze NUiPhone pagina ziet er zeer goed uit, maar is toch een stuk trager dan mobiel.nu.nl. En met name de kracht van NU.nl, het overzicht van al het nieuws in één oogopslag, is verdwenen. Het zou toch mooier zijn om de verschillende categoriën met het laatste nieuws te zien bij de eerste keer laden. Maar het gaat de goede kant op, goed werk!

MCNO 20-07-08 23:30

@Dirk-Jan, als regelmatige NU lezer ben ik blij met de aanpassingen en dat je contact zoekt met gebruikers voor reacties!

Ik mis ik files en vooral flitsers :)

Kan je nog een verkeer optie toevoegen en (zowel op gewone NU als de Iphone versie) de files sorteren op wegnummer?
Nu.nl geeft ze nog al eens door elkaar heen, da's wat lastig als je onderweg effe snel kijkt....

Grample 21-07-08 10:44

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door MCNO (Bericht 148622)
Ik mis ik files en vooral flitsers :)

daarvoor hebben we natuurlijk iHome voor :)

thijsvgelder 21-07-08 11:26

ziet er goed uit, en is uiteraadt verdomd handig....

lijnkamp 21-07-08 12:00

ziet er prima uit maar vind de standaardpagina, of de lijst van iHome ook zeer prettig, hoe dan ook altijd goed dat mensen verder denken dan de standaard dingen en zelf iets moois willen maken.

Illegaal 22-07-08 17:43

Hallo Dirk-Jan,
Wat ik graag veranderd wil zien, zijn de afbeeldingen. In het overzicht zijn de afbeeldingen wel leuk, maar als je het hele artikel wil lezen, ben je al de helft van het beeld kwijt aan de afbeelding. Dus de artikelen zouden geen afbeelding moeten bevatten.
Ik hoop dat je hier iets mee doet.


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 12:11.