iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone Apps (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f118/iphone-apps-games/f63/iphone-apps/)
-   -   monkey ball verder spelen (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f118/iphone-apps-games/f63/iphone-apps/16693-monkey-ball-verder-spelen.html)

bakvis 19-07-08 14:08

monkey ball verder spelen
 
ik heb monkey ball nu ongeveer al 4 dagen gespeeld, maar kom niet verder.
iemand tips of trucs om verder te komen?

ik heb het 1e speelveld al ongeveer 20 keer gespeeld, maar de rest blijft gelocked...
daarnaast al heeeel veel instant play gedaan, maar de rest van het spel blijft gewoon gelocked.

is het de bedoeling alle bananen te pakken of de snelste tijd?
en die kroontjes aan het eind bij de verschillende velden? kan ook niet ontdekken waanneer je die krijgt.

hopelijk kan iemand mij verder helpen!

The Quote 19-07-08 14:36

Ik weet het niet 100% zeker..
Maar volgensmij moet je alle banaantjes pakken binnen de tijd en naar de finish..

bakvis 19-07-08 15:15

alle? dat gaat toch niet.... ik ben die velden nu wel zat... ken ze wel uit mijn hoofd!

The Quote 19-07-08 15:41

Citaat:

Unlocking new stages demands ridiculous precision in collecting the bananas littering each level. The game's main mode contains five worlds with 11 levels apiece. Only after you've chowed down on every last banana in each of a world's stages will you have the honour of moving onto the next world.

It's just too restrictive. Super Monkey Ball should unlock a new world as long as you've completed the puzzles. Forcing you to collect every banana in order to progress through the game makes it entirely too hard.
Google wilt ook nog wel helpen ;)

bakvis 19-07-08 16:15

google had ik al om hulp gevraagd, echter wil niet lukken....
heb wel door dat je alles met kroontje MOET halen, echter als ik maar 1 level opnieuw wil proberen dan moet ik opnieuw alle levels van het land spelen,
zo ben je dus ontzettend lang bezig....
1 keer af is meteen geen kroontje meer.....
wat een frustrerend spel.....

Jelle Ages 19-07-08 17:23

Het is idd heeeel frusterend en ik vind het een beetje zonde van mijn geld want het is echt moeilijk.

Lorsk8 19-07-08 17:52

Oefening baart kunst (lijkt mij...). Heb het zelf nog niet gespeeld trouwens

bakvis 19-07-08 20:36

zucht.... alles met een kroontje gespeeld, maar kan het bonus level niet uitspelen, het is gewoon echt geen doen om het te halen....
iemand die een tip heeft (of het voor me uit kan spelen :-) )

Michael 19-07-08 22:44

Nou dat bonus spel is echt niet moeilijk hou iedere keer 10 sec over

Jellez 20-07-08 13:04

Jongens. Je moet eerst easy doen de 10 levels. En dan op hard heb je 10 andere levels. Haal je die unlock je de volgende wereld, banaantjes maken NIKS uit:)

bakvis 20-07-08 13:11

ooow... ik nog hard bezig om alles op easy te doen, en op alle een kroontje te halen (moet je hem in 1 keer uitspelen en alle banaantjes halen zonder een leven te verspelen..)

ga ik nu even alles op hard spelen en ben dan heel benieuwd!


trouwens... het bonus level krijg je pas als je alles met kroontjes hebt uitgespeeld, bonus level is dus niet nodig voor een nieuwe wereld?

Jellez 20-07-08 13:15

Nee. Je moet gewoon Easy en Hard uitspelen. Banaantjes maken niks uit, hoeveel levens je verspilt ook niet. Gewoon gaan met die banaan;) En het volgende land opent:) het is niet zo moeilijk!

pwain 21-07-08 01:47

Ik heb het spel net gekocht maar ik moet nog wat wennen aan de bediening. Wat ik zo raar vind is dat wanneer mijn iPhone perfect horizontaal ligt (bv. op een tafel) en het spel start dan gaat mijn aapje al meteen vooruit.
Ik had verwacht dat in deze positie van de iPhone het aapje gewoon zou blijven staan, niet dus.

Jellez 21-07-08 09:28

Nee duh, iets naar jezelf gekanteld. Als je zit een betere kijkpositie! Is toch veel beter? Je kan op pauze drukken als je hem even weg wilt leggen oid. Net als al die reviewers die zeuren over de controls, ik hoef nog alleen de laatste 10 levels en ik was juist verbaasd over hoe goed het wel niet werkte:o

pwain 21-07-08 14:11

jellez ik zeur helemaal niet over de controls ;-)
Het is een prachtige game maar ik vind de bediening toch iets aan de moeilijke kant. Misschien moet ik nog meer oefenen. Het is spijtig dat er geen instelling zit voor de gevoeligheid.

Maar het is dus absoluut normaal dat wanneer je iPhone plat op de tafel ligt je aapje gewoon naar voor gaat? Of scheelt er iets aan mijn sensoren van de iPhone?

Jellez 21-07-08 18:25

Is helemaal normaal:)

sjoeii 21-07-08 19:00

Klinkt leuk. Ga hem zo ook maar eens downloadedn en testen ;)

pwain 21-07-08 23:54

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Jellez (Bericht 149506)
Is helemaal normaal:)

Oef...ik voel me al wat geruster. Na wat extra oefeningen begin ik er toch iets beter in te worden. Oefening baart kunst! :rolleyes:

BadSide 22-07-08 00:50

Gelukkig dat je hem niet helemaal plat hoeft te houden zodat je stilstaat, en dan nóg verder om vooruit te gaan.. krijg je een beetje nekpijn van.. :p

Vind Super Monkey Ball helemaal geweldig. Wel jammer dat je opnieuw moet beginnen aan die wereld als je hem afsluit, en niet gwn bij dezelfde lvl verder gaat.


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 06:21.