iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone Apps (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f118/iphone-apps-games/f63/iphone-apps/)
-   -   Remote: wil niet werken (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f118/iphone-apps-games/f63/iphone-apps/16723-remote-wil-niet-werken.html)

blaugrana 12-07-08 20:05

Remote: wil niet werken
 
Hoi,

Ik had de app "remote" gedownload uit de app store, maar deze werkt opeens niet meer... Wanneer ik remote open nu, dan sluit ie het meteen weer af...

Iemand een idee?

macfreaker 12-07-08 22:32

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door blaugrana (Bericht 140235)
Hoi,Ik had de app "remote" gedownload uit de app store, maar deze werkt opeens niet meer... Wanneer ik remote open nu, dan sluit ie het meteen weer af...Iemand een idee?

Dus die heeft gewerkt ? Even uninstallen (indien mogelijk) en opnieuw installeren. Mocht dat niet lukken dan kan je een restore doen en opnieuw installeren.

blaugrana 12-07-08 23:10

Mja uninstallen gaat niet :s

macfreaker 12-07-08 23:16

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door blaugrana (Bericht 140346)
Mja uninstallen gaat niet :s

Ook niet via itunes ? Kan het zelf (nog) niet testen want heb (nog) geen FW2.0 op mijn iphone.Zal voor één van de volgende dagen zijn.

ButcherJF 13-07-08 06:57

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door blaugrana (Bericht 140346)
Mja uninstallen gaat niet :s

Icoontje ingedrukt houden totdat ie gaat 'wiebelen'. Dan verschijnt er een wit kruisje in een zwart vakje. Klik dit aan, geef akkoord op de vraag en hij is weg.
Als je al gesynct hebt met iTunes kun je je iPhone daaraan koppelen en via iTunes opnieuw installeren, anders even opnieuw via de AppStore (iTunes of rechtsreeks via je iPhone).

blaugrana 13-07-08 10:08

Ik merk nu dat geen e,kele gedownloade app het nog doet...

Nikooos 13-07-08 11:40

Had je hiervoor een 1st gen? Toevallig een backup teruggezet toen je je 3G had geactiveerd? Bij een vriend gaf dat namelijk problemen.

Anders misschien even opnieuw opstarten.

vriesfde 13-07-08 12:43

@blaugrana Werkt het inmiddels alweer?
Ben benieuwd naar je ervaring(en) met de Remote app. Houd volgende week een tuinfeest en wil lekker kunnen opscheppen met een AppleTV op afstand bediend door mijn iPhone!! (als we de 2g tegen die tijd al hebben kunnen upgraden....:rolleyes:)

ButcherJF 13-07-08 18:02

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door vriesfde (Bericht 140643)
@blaugrana Werkt het inmiddels alweer?
Ben benieuwd naar je ervaring(en) met de Remote app. Houd volgende week een tuinfeest en wil lekker kunnen opscheppen met een AppleTV op afstand bediend door mijn iPhone!! (als we de 2g tegen die tijd al hebben kunnen upgraden....:rolleyes:)

Prachtige app, werkt hier feilloos. Hoop voor jou (en de overigen natuurlijk) dat het op de eerste generatie dan idd kan.

Nikooos 13-07-08 18:21

Het werkt hier ook geweldig. Alleen moest ik zelf wel een poort openzetten op mijn router (3689), waarna het werkte. Maar bij sommige werkt het direct goed.

Eigenlijk geen minpunten, als je natuurlijk maar verbonden bent, met Wi-Fi.

paulmadejong 13-07-08 18:54

Zelf kan ik helaas nog niet bellen/internetten met m'n iPhone 3G omdat T-Mobile mij nog niet geactiveerd heeft. Via Wi-Fi werkt Remote inderdaad top maar nu mijn vraag; werkt het via 3G ook?

Nikooos 13-07-08 18:57

Nee.. dat werkt niet via 3G. Het werkt alleen als je op hetzelfde draadloze netwerk zit als de computer waarop itunes draait.

Ik gooi dit draadje even dicht en maak een apart topic aan over remote. Momentje..

iMaccie 13-07-10 17:58

heb een vraagje, is het mogelijk om een ipd touch via remote.app te bedienen van de iphone! hierbij kan ik dan men ipod touch aansluiten op een hifi installatie en bedienen met de iphone. (of omgekeerd).

weet iemand of dit gaat, het is gewoon dat ik dan zeker weet dat ik de ipod touch niet voor nix koop.

King1987 13-07-10 18:31

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door iMaccie (Bericht 488524)
heb een vraagje, is het mogelijk om een ipd touch via remote.app te bedienen van de iphone! hierbij kan ik dan men ipod touch aansluiten op een hifi installatie en bedienen met de iphone. (of omgekeerd).

weet iemand of dit gaat, het is gewoon dat ik dan zeker weet dat ik de ipod touch niet voor nix koop.

Dat gaat volgens mij *correct me if I'm wrong* niet werken!
Koop dan liever een Apple Airport. Die is goedkoper, kan je via je iPhone je Mac (iTunes) bedienen, die de airport weer aanstuurt. De airport kan je via een simpele 3.5mm plug op je hifi set aansluiten :)


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 15:28.