iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone Apps (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f118/iphone-apps-games/f63/iphone-apps/)
-   -   Ik krijg apps uit app-store niet geinstalleerd / Geen bevoegdheid (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f118/iphone-apps-games/f63/iphone-apps/16754-krijg-apps-app-store-niet-geinstalleerd-geen-bevoegdheid.html)

jooordiii 25-11-09 19:59

sync. wel, maar zet geen apps om mijn iPhone 2G
 
Beste Lezer,

Ik heb 18 apps gedownload uit de apps-store, als ik deze allemaal selecteer ensleep naar mijn iPhone kan ik ze zo niet kopieren.

Toen dacht ik; ik klik op mijn iPhone en druk dan op programma's en selecteer de apps en druk op toepassen. de Iphone synchroniseert wel, maar zet de apps niet op mijn iPhone...

Wie kan mij helpen?

Alvast bedankt!

WDS001 25-11-09 20:01

//Discussies samengevoegd.

kuotje 26-11-09 14:51

probeer itunes te machtigen ( en aankopen overzetten )

evert.schepers 13-12-09 15:02

Programm's installeren
 
Ik heb een aantal programma' s gekocht en gedownload op mijn PC. Deze staan keurig in het scherm programma. Wanneer ik syncron zie ik dat de sofware op de iPhone wordt gezet, maar op het scherm van de iPhone is niets te zien en kan is deze apps niet gebruiken.
Ik heb Photoshare, Files, Skype en Alarm Clock.
Weet iemand wat ik fout doe, of hoe het wel moet
Evert

WDS001 13-12-09 18:22

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door evert.schepers (Bericht 393270)
Ik heb een aantal programma' s gekocht en gedownload op mijn PC. Deze staan keurig in het scherm programma. Wanneer ik syncron zie ik dat de sofware op de iPhone wordt gezet, maar op het scherm van de iPhone is niets te zien en kan is deze apps niet gebruiken.
Ik heb Photoshare, Files, Skype en Alarm Clock.
Weet iemand wat ik fout doe, of hoe het wel moet
Evert

Probeer ze dan eens via de App Store op je iPhone te kopen. Als je ze op de pc al eens gekocht hebt kan je ze nogmaals gratis downloaden.

evert.schepers 14-12-09 20:47

apps uit app-store nu geinstalleerd
 
:):)Het probleem is eenvoudig op te lossen door de iPhone opnieuw in te stellen ( blz 168 van de manuel)
Alle instellingen herstellen, tik op algemeen, stel opnieuw in, en tik op Herstel alle instellingen.
De icons van de aangeschafte software sttan in het op startscherm
Einde en oplossing van dit probleem
Evert

Dennisssjuh 25-12-09 10:19

Heb nu een i-phone 32 gb. Ik wil (gratis) programma;s downloaden alleen als ik hem binnen wil halen zegt i-tunes.

"uw verzoek aan de i-tunes store kan niet worden voltooid. Er heeft zich een onbekende fout voorgedaan" (2001)

Wat kan ik er aan doen ?

Dank je

kuotje 25-12-09 10:36

wat gebruik je ? itunes gift card , credit card , click&buy?

Dennisssjuh 25-12-09 10:38

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door kuotje (Bericht 397354)
wat gebruik je ? itunes gift card , credit card , click&buy?

Nou ik heb geen creditcard. maar het gaat meer om de gratis programma's dan heb je toch niets nodig lijkt me

iScorpio 25-12-09 10:42

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Dennisssjuh (Bericht 397355)
Nou ik heb geen creditcard. maar het gaat meer om de gratis programma's dan heb je toch niets nodig lijkt me

Je moet wel een iTunes account hebben ;)

kuotje 25-12-09 10:42

je moet je toch met iets laten activeren , dat is het probleem.
Zodat apple van je verwacht een keer wel iets te kopen ( maar dat niet hoeft te doen als jeniet wilt )

Dennisssjuh 25-12-09 10:47

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door scorpiosoft (Bericht 397357)
Je moet wel een iTunes account hebben ;)

die heb ik alleen als ik een programma wil hebben en me gebruikersnaam en wachtwoord invul dan komt die foutmelding

"uw verzoek aan de i-tunes store kan niet worden voltooid. Er heeft zich een onbekende fout voorgedaan" (2001)

iScorpio 25-12-09 10:50

Gebruik google eens en zoek op 'itunes error code 2001' (zonder de aanhalingstekens) ;)

Gaat zo een wereld voor je open.......

kuotje 25-12-09 10:52

op verschillende forum's zeggen ze dat het conflict voorkomt wanneer je jailbreaked met itunes aan.

meer kan ik er niet over zeggen

lees dit eens door
https://forum.iculture.nl/f59/i...400-dfu-4.html

Dennisssjuh 25-12-09 10:55

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door kuotje (Bericht 397363)
op verschillende forum's zeggen ze dat het conflict voorkomt wanneer je jailbreaked met itunes aan.

meer kan ik er niet over zeggen

lees dit eens door
https://forum.iculture.nl/f59/i...400-dfu-4.html

en wat is jailbreaked ? en hoe zet ik die dan uit?

kuotje 25-12-09 11:01

huh??? je hebt in je profiel jailbreak: Ja
dus ik denk toch dat je weet wat jailbreak is??

of heb je dat er zomaar in gezet haha

Dennisssjuh 25-12-09 11:04

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door kuotje (Bericht 397366)
huh??? je hebt in je profiel jailbreak: Ja
dus ik denk toch dat je weet wat jailbreak is??

of heb je dat er zomaar in gezet haha

Ja zomaar aangezet wist niet wat het was hahaha. maar kun je me verder helpen denk je?

iScorpio 25-12-09 11:06

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Dennisssjuh (Bericht 397367)
Ja zomaar aangezet wist niet wat het was hahaha. maar kun je me verder helpen denk je?

Dan als eerste graag je gegevens aanpassen en je inlezen in de materie. We hebben een WiKi waar je alle termen met uitleg terug kan vinden. Is handiger dan in het wild hier vragen af te vuren ;)

Dennisssjuh 25-12-09 11:34

Nou heb op internet gezocht 'itunes error code 2001' maar kom er geen wijs uit. kan me niet eens registreren omdat ik geen creditcard heb. hoe kan ik dan programma's downloaden omdat hij die fout geeft. beetje vaag dit allemaal

het is gelukt me registratie is gelukt alleen het synchroniseren lukt niet omdat hij zegt dat ik er geen bevoegdheid heb. terwijl ik wel me computer heb bemachtigd.

dukosil 26-12-09 16:59

iTranslate plus stem
 
Voor App iTranslate plus heb ik Portugees stem gekocht en geistaleert. Maar, elk keer als ik stem wil gebruiken in TTS, werkt het niet ondanks de berichten dat het tool met succes geinstaleert is. Wie weet een oplosing ?????


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 11:26.