//

whatsapp niet meer opnieuw gedownload.

whatsapp niet meer opnieuw gedownload. discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) hallo allemaal, ik heb sinds kort last dat whatsapp vast loopt na een update. hij loopt elke keer vast als iemand aan het typen was ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone apps en games > iPhone Apps
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 13-10-15, 20:38
thessa13 thessa13 is offline
• iOS 9.0.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Chrome OS
 
Geregistreerd: Oct 2015
Berichten: 2
Standaard whatsapp niet meer opnieuw gedownload.

hallo allemaal,

ik heb sinds kort last dat whatsapp vast loopt na een update. hij loopt elke keer vast als iemand aan het typen was of als er net een bericht verzonden werd. ik heb net mijn whatsapp verwijderd en probeerde hem weer opnieuw te installeren maar dan geeft ie heel de tijd aan dat whatsapp bijgewerkt moet worden terwijl die niet meer op me mobiel staat.

weet iemand hoe ik dit kan oplossen?

groetjes
thessa13
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 16-10-15, 13:21
apotheosis apotheosis is offline
• iOS 10.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 4.751
Standaard

Helaas geen idee en als ik een idee heb dan is het meteen een vrij drastische . Dat wil ik u nu niet meteen aandoen, mss andere mensen hier meer over weten maar je hebt uw topic niet in algemeen gepost, hier word er zoveel niet gereageerd.

Of is je probleem ondertussen al opgelost.

Mss een goeie tip voor u en uw vrienden; de app telegram is ook een topper, ik vind die zelfs beter nog dan whatsapp . Is nog vlotter vind ik + je kan die ook op de windows laptop en macbook ook installeren en zo verder communiceren met je vrienden, echt super.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
ios7 gedownload en itunes reageren imac programma's niet meer richardjan iPhone algemeen 2 20-09-13 08:51
Opnieuw inloggen na openen app die gedownload is met ander account amiet01 iPhone algemeen 4 07-10-12 20:06
ipod stuk gegaan en betaalde apps opnieuw gedownload. kostte dat geld? xxGekkipjee Koopinformatie Nederland 4 05-09-12 19:44
App werkt niet meer/kan niet opnieuw installeren bjakkers iPhone Apps 4 09-11-08 19:00

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 18:03.