iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone Apps (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f118/iphone-apps-games/f63/iphone-apps/)
-   -   Beatmaker? (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f118/iphone-apps-games/f63/iphone-apps/16851-beatmaker.html)

rocksnor 20-07-08 21:06

Beatmaker?
 
Heeft iemand Beatmaker al geprobeerd? Lijkt me erg leuk om op vakantie ook nog muziek te kunnen maken. Wat zijn de ervaringen? Is het makkelijk je eigen samples in te voeren? Is het een serieuze app of meer speelgoed?

xefuzion 20-07-08 22:25

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door rocksnor (Bericht 148270)
Heeft iemand Beatmaker al geprobeerd? Lijkt me erg leuk om op vakantie ook nog muziek te kunnen maken. Wat zijn de ervaringen? Is het makkelijk je eigen samples in te voeren? Is het een serieuze app of meer speelgoed?

10 X beter dan Band als je het mij vraagt.

rocksnor 20-07-08 22:48

Ja lijkt mij ook, maar ik ben erg benieuwd naar ervaringen aangezien het best een (relatief) duur appje is.
Ik zag al wel een geinig filmpje:
YouTube - Henny makes beat on iPhone 3G using Beatmaker!!! PART 1

jantjuh 20-07-08 23:45

ja is vet je ken echt heel simpel wat maken en eigen samples inladen is ook supermakkelijk , hier kan je goed kijken of het wat voor je is http://www.intua.net/downloads/BeatM...nual-1.0.1.pdf

rocksnor 21-07-08 00:05

Bedankt, ik heb 'm gekocht. Ik ben benieuwd.

mcman 21-07-08 01:54

Kan iemand een leuke pack met samples uploaden? Wil deze nu ook wel kopen

xefuzion 22-07-08 08:12

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door mcman (Bericht 148726)
Kan iemand een leuke pack met samples uploaden? Wil deze nu ook wel kopen

Ik heb wel wat sample packs (gebruik zelf reason met protools).
Wat voor soort samples? muziek style?

mcman 22-07-08 11:08

Doe maar is wat leuks om mee te *****n.

Beetje hip-hop oid?

xefuzion 22-07-08 15:31

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door mcman (Bericht 149926)
Doe maar is wat leuks om mee te *****n.

Beetje hip-hop oid?

Ik heb wat drumkits gemaakt voor Band (van moocowmusic),
maar ik weet niet hoe kits voor beatmaker werkt (Heb hem nog niet gedownload, steeds geen tijd/geld voor).

Je kan de kit HIER downloaden, voor de mensen met beatmaker, test hem uit want ik kan dat niet doen.

Hautje 30-07-08 00:54

Dit programma lijkt me behoorlijk cool. Lekker uitgebreid ook, als je de PDF handleiding doorkijkt. Gaan we halen :-)
Kan iemand me vertellen hoe die "dude" uit het filmpje hierboven (Henny) aan dat grote toetsenbord komt als hij gaat saven?!? WIL IK OOK!!!
Of zit dat in het programma?

Vigoroso 30-07-08 13:15

Ik gebruik FL studio..
Sample packs zijn vaak simpel te download uit RemixToolz of gewoon uit standaart samples van het programma zelf, heb zelf ook samples gekocht zoals: blutionium samples en vegences sample packs,, (als je ze koopt ben je duur uit zeg ik je),, maarja als je een label wilt moet je je spulletjes wel kopen he ;)

xefuzion 30-07-08 14:11

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Vigoroso (Bericht 156254)
Ik gebruik FL studio..
Sample packs zijn vaak simpel te download uit RemixToolz of gewoon uit standaart samples van het programma zelf, heb zelf ook samples gekocht zoals: blutionium samples en vegences sample packs,, (als je ze koopt ben je duur uit zeg ik je),, maarja als je een label wilt moet je je spulletjes wel kopen he ;)

Ik gebruik Reason 4 rewired met protools en ik DL m'n samples ^^.

iFonzie 30-07-08 17:56

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door rocksnor (Bericht 148430)
Ja lijkt mij ook, maar ik ben erg benieuwd naar ervaringen aangezien het best een (relatief) duur appje is.
Ik zag al wel een geinig filmpje:
YouTube - Henny makes beat on iPhone 3G using Beatmaker!!! PART 1

Wow dat ziet er indrukwekkend uit zeg

El_Diablo 30-07-08 23:24

Ik heb ook beatmaker, maar hoe kan ik samples uploaden naar mn iphone???

thnx

jantjuh 31-07-08 00:05

hierzo Intua BeatPack version 0.8.1 Beta downloaden readme lezen

Ezekiel 31-07-08 10:30

Denstiny dit is iets voor jou denk ik zo.

blahblah 31-07-08 10:33

Als ik weer eens wat iTunes tegoed heb ga ik deze ook eens proberen denk ik. Ziet er mooi uit!

McNRiQ 01-08-08 01:18

relatief duur? Juist niet!
Ik heb er heel veel lol aan. Vooral in de auto. Op de subwoofer en autospeakers! Normaal werk ik met een mpc2000xl en logic. Dit is echt de miniatuurversie ervan

juulie 01-08-08 17:22

ik heb hem sinds gisteren
en als een beatmaker/dj leek komen er tog luike geluidjes uit men iphone.

een aanrader voor iedereen die van muziek houdt

El_Diablo 01-08-08 17:41

Even een vraagje...

Ik heb dus beatmaker al een tijdje, maar nu is er een updat verschenen... ik wil deze nu installeren via itunes,omdat het bestand te groot is om via mn iphone te downloaden... maar hoe werkt dit precies?

Ook kan ik al mn apps nergens vinden in itunes.. kan iemand mischien helpen?

alvast bedankt


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 01:40.