//

Verwijderde App in appstore

Verwijderde App in appstore discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Hi, Ik heb onlangs een nieuw apparaat gekocht waarvoor een app nodig is, Simple Audio genaamd. Nu is het zo dat ik de app niet ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone apps en games > iPhone Apps
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 20-10-15, 11:34
dylanio dylanio is offline
• iOS 8.4.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2012
Berichten: 2
Standaard Verwijderde App in appstore

Hi,

Ik heb onlangs een nieuw apparaat gekocht waarvoor een app nodig is, Simple Audio genaamd. Nu is het zo dat ik de app niet meer terug kan vinden in de appstore.. Waarschijnlijk omdat de ondersteuning vanuit het bedrijf gestopt is. Nu is het zo dat een vriend van mij deze app nog wel op z'n Ipad heeft staan, is het mogelijk om deze app op een of andere manier op mijn Ipad te krijgen?

Alvast dank,

Dylan
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 20-10-15, 11:36
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dylanio Bekijk bericht
Nu is het zo dat een vriend van mij deze app nog wel op z'n Ipad heeft staan, is het mogelijk om deze app op een of andere manier op mijn Ipad te krijgen?
In principe niet. In de metadata van de app staat trouwens het App Store Apple ID van die vriend.
  #3  
Oud 20-10-15, 11:43
dylanio dylanio is offline
• iOS 8.4.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2012
Berichten: 2
Standaard

hmm jammer, het is wel een gratis app.. maar dat maakt dan natuurlijk niets uit..
  #4  
Oud 20-10-15, 12:23
Otje82 Otje82 is offline
• iOS 10.0.1
• 9.3.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2011
Berichten: 590
Standaard

Eventueel op jouw toestel inloggen met zijn account. APP downloaden en vervolgens uitloggen en met je eigen account weer inloggen?
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
verwijderde app weer activeren? schattten iPad algemeen 2 13-06-14 19:08
verwijderde app blijft in appstore geinstalleerd S007 iPhone Apps 0 12-04-12 11:52
Verwijderde app blijft push-berichten sturen jansenpam iPhone Apps 1 12-09-11 10:12
iPhone: iPhone 4 verwijderde/automatisch verwijderde History terug vinden? LabTeov Jailbreak 0 21-10-10 12:30
Gekochte (verwijderde) app terugvinden? Teun iPhone Apps 8 24-06-09 12:58

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 10:03.