//

Standaardaccount in Mail app

Standaardaccount in Mail app discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Van mijn 4 emailaccounts (imap) wil ik er een als standardaccount instellen. Bij Instellingen > Mail, Contacten , Agenda heb ik bij Standaardaccount het gewenste ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone apps en games > iPhone Apps
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 26-10-15, 15:46
Luistervinkje Luistervinkje is offline
• iOS 7.0.4
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jul 2013
Berichten: 143
Standaard Standaardaccount in Mail app

Van mijn 4 emailaccounts (imap) wil ik er een als standardaccount instellen. Bij Instellingen > Mail, Contacten , Agenda heb ik bij Standaardaccount het gewenste adres ingesteld. Echter als ik een mail verstuur wordt tocht telkens het Google mailacount als het Van adres vermeld en dat wil ik niet. In dezelfde sectie, maar dan onder contacten staat bij Standaard account het Google emailadres vermeld. Als ik daar op klik krijg ik de mogelijkheid om eventueel Icloud te als standaard te definiëren en dat wil ik ook niet. Kortom hoe kan ik ervoor zorgen dat een niet Google emailadres mijn standaard adres wordt.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 26-10-15, 20:08
MCNO's schermafbeelding
MCNO MCNO is offline
• iOS 11.4
• 11.4
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Feb 2008
Locatie: Veluwe
Berichten: 1.211
Standaard

Als jij persoon x een keer geantwoord heb met account a, onthoudt Mail dat.

Werkt dat niet, dan zou je een harde reset kunnen proberen, of die account die je als standaard wilt een keer te verwijderen, mits dat b.v. gmail is en je gegevens centraal staan.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Mail app iPad1 & Hotmail/Live mail werkt niet meer Guest-20200523230332 iPad algemeen 2 07-12-11 07:32
Reply-to adres is altijd Gmail (standaardaccount) Purn0 iPhone algemeen 2 09-06-10 18:14
niet automatisch ophalen mail bij openen mail-app blaugrana iPhone Apps 4 26-11-09 16:06

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 22:07.