Met Bluetooth (4.0) op iPhone mijn iPad niet meer vergeten. discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Wat ik mijzelf (en nu hier) af vraag: Bestaat er een App zie er voor zorgt dat mijn iPhone een seintje geeft zodra ik buiten ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Met Bluetooth (4.0) op iPhone mijn iPad niet meer vergeten.
Wat ik mijzelf (en nu hier) af vraag:
Bestaat er een App zie er voor zorgt dat mijn iPhone een seintje geeft zodra ik buiten Bluetooth (4.0) bereik ben van mijn iPad. Krijg dat in de APP store niet gevonden. Ik vergeet mijn iPad wel eens. En om nu een tag aan mijn iPad te verbinden lijkt mij overbodig aangezien beide idevices (iPad Pro en iPhone 6+) Bluetooth hebben. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Ik dacht direct aan ezels en stoten aan stenen...
Of je dat met een app kunt regelen? Geen idee. Wat ik wél weet is dat je jezelf ook met associatie kunt helpen. Voeg één element extra toe: leg de autosleutels, of een ander persoonlijk gebruiksvoorwerp uit je zak naast de iPad. Het een associeert dan met het ander. Als je dat consequent doet, vergeet je de iPad niet meer. (Of je staat voor schut zonder sleutels bij de auto, maar dan zou ik toch aan vroege Alzheimer gaan denken.)
|
|||
|
|||
Citaat:
https://support.apple.com/nl-nl/HT204387 |
|
|||
|
|||
Bedankt voor je goede raad iPhoneAlot.
Gebruik mijn iPad op mijn werk en dan prioriteer ik in gaos wel eens in het nadeel van mijn iPad. Bedankt timosha voor dit feit. Ik ga op zoek naar een voor mij geschikte tag. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Mijn Iphone 5 reageert niet meer met mijn lightning adapter | Ilkerkara | iPhone algemeen | 5 | 21-01-14 18:39 |
Kan mijn simkaart niet meer ontgrendelen op mijn iPad | Guest-20161104111522 | iPad algemeen | 12 | 29-06-13 18:17 |
Codeslot vergeten, maar wil mijn iPhone niet recette. | mgougon | iPhone algemeen | 1 | 02-04-13 00:49 |
iTunes synchroniseert mijn podcasts niet meer met mijn iPhone | Rich E. | iTunes | 0 | 18-09-10 18:19 |
Mijn bluetooth connect niet met andere telefoons | ferrywalter | Archief | 1 | 15-12-09 10:10 |
|
|