//

Contacten aanmaken binnen verschillende accounts

Contacten aanmaken binnen verschillende accounts discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Op mijn iPhone gebruik ik twee accounts, een exchange voor zakelijk en een live account (Microsoft) prive. Met mijn agenda kan ik perfect aangeven waar ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone apps en games > iPhone Apps
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 26-12-15, 12:48
lerou lerou is offline
• iOS 8.1.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2013
Berichten: 12
Standaard Contacten aanmaken binnen verschillende accounts

Op mijn iPhone gebruik ik twee accounts, een exchange voor zakelijk en een live account (Microsoft) prive. Met mijn agenda kan ik perfect aangeven waar ik een nieuw item geboekt wil hebben. Met mijn contacten lukt dat niet, ik wordt daar helemaal gek van. Al mijn contacten komen verkeerd te staan....

Waar kan ik dat instellen (en ja, iedere keer bij de instellingen de preferred account instellen voor contacten is erg onhandig). Ik kan toch niet geloven dat Apple dit bij de agenda goed regelt en bij de contacten niet.... Mijn Windows Mobile 6 kon dat al!
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 27-12-15, 19:23
macfreaker's schermafbeelding
macfreaker macfreaker is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 14.0 beta
• iPadOS 14.0 beta
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Dec 2007
Locatie: Aalst(50.936242,4.025867)
Berichten: 2.168
Stuur een bericht via ICQ naar macfreaker Stuur een bericht via Instant Messenger naar macfreaker Stuur een bericht via MSN naar macfreaker
Standaard

Je kan een standaard account instellen in je instellingen maar dat slaat maar op 1 account en niet dat je dan een ander account kan kiezen. Misschien kan dit met een extra app.
  #3  
Oud 29-12-15, 15:14
lerou lerou is offline
• iOS 8.1.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2013
Berichten: 12
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door macfreaker Bekijk bericht
Je kan een standaard account instellen in je instellingen maar dat slaat maar op 1 account en niet dat je dan een ander account kan kiezen. Misschien kan dit met een extra app.
Dat is een beetje mijn frustratie. Ik kan in de agenda een nieuwe afspraak maken en vervolgens de agenda kiezen waar ik deze afspraak in wil hebben, ideaal met en zakelijke en een privé agenda. Met de contacten kan het niet en ik snap echt niet waarom Apple dat niet geïmplementeerd heeft.

Mocht iemand een suggestie hebben van een app die het wel kan, graag!
  #4  
Oud 29-12-15, 15:32
jemmie's schermafbeelding
jemmie jemmie is offline
• iOS 11.4
• 11.3
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Oct 2008
Berichten: 939
Standaard

Een soort van workaround is om voordat je een nieuw contact maak, door op 'groepen' te drukken, alleen de groep te laten zien waar het contact in aangemaakt moet worden.

Nog steeds omslachtig, maar iets makkelijker dan elke keer de preferred account aan te passen.
__________________
.
Kennis is pas van waarde als je er iemand mee kan helpen
  #5  
Oud 30-12-15, 00:18
lerou lerou is offline
• iOS 8.1.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2013
Berichten: 12
Standaard

Dank je voor deze tip! En hopen dat Apple ooit een keer het goed implementeert (maar daar hoop ik sinds 7 al op.....)
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Contacten synchroniseren tussen verschillende accounts richardbuil iPad algemeen 13 25-01-15 16:29
Heb 2 verschillende icloud accounts op iphone en ipad ... ethel iCloud 2 23-01-14 13:17
Verschillende adres-accounts samenvoegen, daarna 1 verwijderen Awac iCloud 2 23-11-13 15:47
verschillende iC accounts (agenda's) op 1 apparaat boudewijnpleij iCloud 1 30-12-11 20:22
Meerdere agenda's koppelen van verschillende Accounts fedor07 iCloud 2 20-10-11 00:04

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 18:20.