//

Google agenda app kan ik niet vernieuwen/synchroniseren met Google agenda partner

Google agenda app kan ik niet vernieuwen/synchroniseren met Google agenda partner discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) All, Ik heb Google agenda gebruikt op een Android toestel. Hier kon ik mijn partner toevoegen aan de agenda en kon ik ook makkelijk afspraken ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone apps en games > iPhone Apps
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 03-01-16, 09:51
Tribooo Tribooo is offline
• iOS 10.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2009
Berichten: 14
Standaard Google agenda app kan ik niet vernieuwen/synchroniseren met Google agenda partner

All,

Ik heb Google agenda gebruikt op een Android toestel. Hier kon ik mijn partner toevoegen aan de agenda en kon ik ook makkelijk afspraken plannen en zij ook. Door op vernieuwen te drukken in de app werd mijn afspraak zichtbaar bij haar in d'r app.

Nu Google agenda op de iPhone. Partner is wel gekoppeld maar kan nergens meer vernieuwen dus geen afspraken meer doorvoeren naar m'n partner. Iemand enig idee hoe ik kan verversen en de afspraken gekoppeld blijven? Zij is trouwens nog wel gekoppeld maar kan dus niet vernieuwen

Tevens kan ik op de iPhone alleen week weergave aanzetten in plaats van maandweergave zoals op Android.

Alvast bedankt.
__________________
iPhone: 3G, 3GS, 4, 4S, 5, 5S, 7
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Google agenda synchroniseren met iphone 6 Vdhans iPhone algemeen 2 22-10-14 07:15
google agenda synchroniseren met weekcal heydan iPhone Apps 12 03-09-12 11:31
iphone agenda synchroniseert niet meer met google agenda bassollie iPhone algemeen 0 03-05-12 17:19
Meerdere Agenda's van Google synchroniseren werkt niet.. timovanaagten iTunes 1 03-10-10 15:03

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 12:18.