//

iPhone / iPad als extended touchpad van je PC / Game

iPhone / iPad als extended touchpad van je PC / Game discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Om te beginnen: het is niet de bedoeling om reclame te maken. Daarbij, het is Freeware en kost dus niets. Ik heb eerst gezocht maar ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone apps en games > iPhone Apps
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 04-02-16, 17:30
Murgen Murgen is offline
• iOS 11.2
• 11.2
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Mar 2010
Berichten: 156
Thumbs up iPhone / iPad als extended touchpad van je PC / Game

Om te beginnen: het is niet de bedoeling om reclame te maken. Daarbij, het is Freeware en kost dus niets. Ik heb eerst gezocht maar niets gevonden over dit onderwerp.

Veel gamers zoeken naar manieren om zo makkelijk mogelijk te kunnen gamen en vaak ligt de oplossing in op maat gemaakte keyboardjes of een keyboard met touchscreen. Maar dat kan dus ook gewoon met je iPhone of je iPad (of meerdere).

Ik citeer: ROCCAT™ Power-Grid™ is an advanced and fully-customizable remote control for your PC. It lets you connect to, monitor, and control your PC and games directly from your smartphone – and all without having to leave the action. Best of all: it’s totally free to get started.

Je kunt voor veel games (GTAV, Elite, WoW enz) allerlei grids downloaden in hun gridshop, meeste zijn gemaakt voor fans en ook gratis.

Ik heb het geïnstalleerd en gebruik het nu in de alpha van Star Citizen, echt de moeite waard om ff te checken. Zou leuk zijn als iCulture hier eens naar kijkt. Ik ga 2 oudere iPads' nu als game console in gebruik nemen.

ROCCAT Power-Grid SC controls on iPad by murgenetemplar, on Flickr

ROCCAT Power-Grid SC controls on iPad by murgenetemplar, on Flickr

Link naar de ROCCAT Power-Grid software.
ROCCAT® ? Set the Rules \ Roccat.org » Power-Grid » Home
__________________
~ An Apple a day keeps Microsoft away ~
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone als touchpad/muis? Busta227 iPhone algemeen 9 20-01-09 23:05
iPhone als touchpad ?? Busta227 Archief 4 21-02-08 16:36

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 02:55.