//

Al mijn geinstaleerde apps lopen vast

Al mijn geinstaleerde apps lopen vast discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb dit probleem ook, vanmorgen TV Show King gekocht en die loopt op 3 iPhones vast, ik heb geen Winterboard geinstalleerd. Iemand een idee ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone apps en games > iPhone Apps
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #81  
Oud 10-02-09, 19:14
shapezzz's schermafbeelding
shapezzz shapezzz is offline
• iOS 10.1.1
• 10.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2008
Berichten: 691
Standaard

Ik heb dit probleem ook, vanmorgen TV Show King gekocht en die loopt op 3 iPhones vast, ik heb geen Winterboard geinstalleerd.

Iemand een idee ?
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #82  
Oud 11-02-09, 09:27
shapezzz's schermafbeelding
shapezzz shapezzz is offline
• iOS 10.1.1
• 10.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2008
Berichten: 691
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door shapezzz Bekijk bericht
Ik heb dit probleem ook, vanmorgen TV Show King gekocht en die loopt op 3 iPhones vast, ik heb geen Winterboard geinstalleerd.

Iemand een idee ?
iPhone opnieuw starten heeft ook geen zin, ben bijna in staat de jailbreak te verwijderen om te kijken of het dan beter gaat..

Edit: doet het ineens wel na een paar updates van andere Apps, vreemd..
  #83  
Oud 12-02-09, 17:07
pbaumann pbaumann is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2009
Berichten: 4
Standaard

Edit: doet het ineens wel na een paar updates van andere Apps, vreemd..[/quote]

Als de Apps vastlopen na een paar seconden, verwijder dan een (kleine) app en download hem opnieuw uit de Appstore. Dan doet alles het weer.
  #84  
Oud 03-03-09, 22:55
Jazzamataz's schermafbeelding
Jazzamataz Jazzamataz is offline
 
• 6.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Leerdam
Berichten: 428
Standaard

Ik had hetzelfde probleem. 1 app verwijderd via home screen. Opnieuw gedownload en geinstalleerd. Alles draait weer als een tierelier!! Super tip... Thx
  #85  
Oud 06-03-09, 11:59
lerak lerak is offline
• iOS 2.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2009
Berichten: 3
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door pbaumann Bekijk bericht
Edit: doet het ineens wel na een paar updates van andere Apps, vreemd..
Als de Apps vastlopen na een paar seconden, verwijder dan een (kleine) app en download hem opnieuw uit de Appstore. Dan doet alles het weer.[/QUOTE]

Ik heb de laatste tijd ook het gevoel dat de update van 1 applicatie voldoende is om alles terug werkend te krijgen.
En dan vraagt App Store steeds mijn iTunes paswoord. Zou het misschien kunnen dat deze vastlopende applicaties af en toe proberen zich aan te melden bij App Store en dat dit niet lukt omdat het paswoord niet gekend is, en op het moment dat je een update doet, je dat paswoord invoert en dus vanaf dan alles terug werkt?

Is maar een gokje hoor...
  #86  
Oud 16-03-09, 12:02
nr1marian nr1marian is offline
• iOS 4.0.1
• 6.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2009
Locatie: Groningen
Berichten: 2
Standaard apps crasht niet meer

wat een goeie tip!!! Ik heb NU even verwijderd, gesynchroniseerd, opnieuw geinstalleerd en weer gesynchroniseerd en alles doet het weer!!!!!!!!!
  #87  
Oud 17-03-09, 11:11
ghaagsma ghaagsma is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Leiden
Berichten: 30
Standaard

Bij mij hetzelfde, raar verhaal hoor, maar het werkt wel !!
  #88  
Oud 12-07-09, 10:47
Flex0r75 Flex0r75 is offline
• iOS 3.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 1
Standaard

Ik zie dat ik niet de enige ben die dit weleens heeft. Mijn oplossing komt zeer overeen met de meest recente post maar lijkt nog veel simpeler.

- ga naar apps store en dan naar top 25 gratis en download iets wat je niet hebt
- klaar! Je kan het ook gelijk weer verwijderen
  #89  
Oud 22-11-09, 20:32
eemsrijn eemsrijn is offline
• iOS 3.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2009
Berichten: 2
Standaard

Hoe heb jij dit uiteindelijk opgelost?
  #90  
Oud 27-12-09, 23:30
iPone4 iPone4 is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2009
Locatie: 0165
Berichten: 3
Thumbs up

Sinds kort ook mijn iPhone en er superblij mee. Sinds een paar dagen ook een probleem met niet opstartende apps en de tip die hier vermeld staat (een kleine app verwijderen en opnieuw installeren) was ook de oplossing voor mij. Super
  #91  
Oud 30-12-09, 00:45
Devillien Devillien is offline
• iOS 3.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2009
Berichten: 4
Standaard

Ik heb dit nu dus ook sinds 2 dagen,

Heb nu 1 week me iphone 3gs

als ik idd een nieuwe app download doen dingen het weer

maar dit is ook niet echt een leuk begin voor een nieuwe iphone user

hopelijk werken ze er snel aan
  #92  
Oud 30-01-10, 20:52
Mootjuh03 Mootjuh03 is offline
• iOS 3.1
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Sep 2009
Berichten: 2
Standaard

Ik heb dit probleem sinds dat ik me iphone 3g van 3.0 naar 3.1.2 heb geupgrade.
Hij is gejailbreakt, maar zonder jailbreak doen de apps het ook niet.
Ik heb een nieuwe app gedownload werkt niet, een app verwijderd opnieuw geinstalleerd werkt weer niet, alle apps verwijderd en eentje gedownload en nog steeds doen de apps het niet :S
Wie kan mij helpen??
  #93  
Oud 30-01-10, 21:06
iScorpio's schermafbeelding
iScorpio iScorpio is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 14.0
• iPadOS 14.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Veluwe
Berichten: 11.220
Standaard

Waar heb je deze apps uit gedownload? Uit iTunes, Cydia of ergens anders (illegaal) vandaan?
__________________

PB's met vragen worden niet beantwoord, post deze op het forum!
  #94  
Oud 30-01-10, 21:10
Mootjuh03 Mootjuh03 is offline
• iOS 3.1
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Sep 2009
Berichten: 2
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door scorpiosoft Bekijk bericht
Waar heb je deze apps uit gedownload? Uit iTunes, Cydia of ergens anders (illegaal) vandaan?
Ik heb deze apps uit de App store gedownload na de upgrade naar 3.1.2
Ik heb ook cydia, maar daar heb ik nog niks van gedownload.
  #95  
Oud 30-01-10, 21:15
iScorpio's schermafbeelding
iScorpio iScorpio is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 14.0
• iPadOS 14.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Veluwe
Berichten: 11.220
Standaard

Kijk toch voor de zekerheid eens wat er toch al geïnstalleerd is via Cydia. Vaak zin het toch apps uit Cydia die voor problemen zorgen.
  #96  
Oud 30-01-10, 21:43
sham27 sham27 is offline
• iOS 4.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2010
Berichten: 85
Standaard

Schrok me net ook even, omdat al mijn apps het niet meer deden. Bij het aanklikken vielen ze na 1 seconde alweer weg.

Maar dat is verholpen door de tip om een nieuwe app te installeren!! Prima oplossing!!

Mijn apps deden het trouwens niet nadat ik mijn iphone aan de pc had gehangen. Kan dit er iets mee te maken hebben? Dan ga ik dat in de toekomst maar zo weinig mogelijk doen..
  #97  
Oud 02-02-10, 01:52
mcsbv mcsbv is offline
• iOS 4.0.2
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2010
Locatie: Amsterdam
Berichten: 1
Standaard apps werken niet meer

Ik heb alle apps verwijderd, een reset gedaan en een nieuwe app gedownload, maar ik hou hetzelfde probleem; ook de nieuwe werkt niet (1 sec). Wat nu? Terug naar de winkel of bestaat er nog een oplossing?
  #98  
Oud 09-02-10, 01:38
miss_vacation miss_vacation is offline
• iOS 3.1.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2010
Berichten: 1
Standaard apps sluiten automatisch af

Ik had ook het probleem dat mijn gedownloade apps automatisch afsloten. Maaaar... ik heb de oplossing gevonden!

Bij itunes moet je je pc of mac nog machtigen! dit doe je door op store te klikken en dan computer machtigen. Je moet nu je iphone synchroniseren. bij programma's zie je nu alle applicaties ook in het linker venster verschijnen. Dit betekent dat ze nu ook op jou mac of pc zijn opgeslagen. Ze staan nu onder muziek-itunes-mobile applications. Als het goed is doen je apps het nu wel weer! Anders moet je nog een reservekopie maken, bij info op herstel drukken en dan staat alles er weer op.

Groetjes Missie Vacation
  #99  
Oud 08-04-10, 23:26
gosat gosat is offline
• iOS 7.0.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2009
Berichten: 118
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door miss_vacation Bekijk bericht
Ik had ook het probleem dat mijn gedownloade apps automatisch afsloten. Maaaar... ik heb de oplossing gevonden!

Bij itunes moet je je pc of mac nog machtigen! dit doe je door op store te klikken en dan computer machtigen. Je moet nu je iphone synchroniseren. bij programma's zie je nu alle applicaties ook in het linker venster verschijnen. Dit betekent dat ze nu ook op jou mac of pc zijn opgeslagen. Ze staan nu onder muziek-itunes-mobile applications. Als het goed is doen je apps het nu wel weer! Anders moet je nog een reservekopie maken, bij info op herstel drukken en dan staat alles er weer op.

Groetjes Missie Vacation
Bij mij speelde nog één probleem. Namelijk dat iTunes aangaf dat hij de iPhone herkende en of ik hem wilde configureren als nieuwe iphone of er een backup op wil zetten. Uiteindelijk maar toch gekozen voor een recente backup (godzijdank dacht ik nog). Maar mijn pc liep vast(gewoon fullfreeze) toen de iphone gaf: "bezig met terugzetten" (+- 10-20 seconden na begin). (vloeken dat k deed )

In elk geval mn iphone opnieuw gestart met home+on button ingedrukt te houden. Daarna was mn iphone gewoon terug, reservekopie stond er nog niet op. En mn apps deden het weer!

Dus reservekopie maken en na 10 seconden na melding op scherm iphone "bezig met terugzetten" de kabel eruit als oplossing van Missie Vacantione niet werkt.
  #100  
Oud 21-04-10, 12:01
Suriboy777 Suriboy777 is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2009
Locatie: Rotterdam
Berichten: 340
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door scorpiosoft Bekijk bericht
Waar heb je deze apps uit gedownload? Uit iTunes, Cydia of ergens anders (illegaal) vandaan?
Ik heb ditzelfde probleem met een app die ik op een website heb gevonden. Alleen deze app crasht, onbegrijpelijk. For the time being maar een eerdere versie van dezelfde webiste geplukt en geplakt. Werkt prima dan weer.

Raar!
Reageren

Labels
apps, crash, iphone



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Twitter applicaties (o.a. Osfoora) lopen vast! vangorkum iPhone Apps 2 25-03-11 11:31
iphone stuk? app's lopen vast en kan geen reset doen. fatboyjean iPhone Apps 2 26-10-10 12:28
Cydia apps lopen vast Deneelson Jailbreak apps en thema's 4 15-10-10 16:54
Vast lopen bij opstarten ipod touch 2g gamertje iPhone algemeen 6 18-11-09 18:04
Programma's lopen vast DrevanderZanden iPhone algemeen 2 19-05-08 02:16

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 22:02.