//

Al mijn geinstaleerde apps lopen vast

Al mijn geinstaleerde apps lopen vast discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Na het upgraden naar 2.01 (zie boven) verder geen problemen meer gehad. Heb nu geen Cydia meer. Heb toch idee dat het door de 3rd ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone apps en games > iPhone Apps
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #21  
Oud 16-08-08, 11:38
noogaman noogaman is offline
• iOS 2.0
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Locatie: Amsterdam
Berichten: 3
Standaard Bij mij is alles back to normal gelukkig...

Na het upgraden naar 2.01 (zie boven) verder geen problemen meer gehad. Heb nu geen Cydia meer. Heb toch idee dat het door de 3rd party (niet Apps-store) apps kwam...
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #22  
Oud 16-08-08, 12:06
iMick's schermafbeelding
iMick iMick is offline
• iOS 10.0 beta
• 9.3.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2008
Berichten: 303
Standaard

Jailbreaken en er aan denken om installer en/of cydia te selecteren
dat is de oplossing

Even de forums checken dan weet je het wel te vinden of de zoekfunctie gebruiken.
  #23  
Oud 16-08-08, 12:28
ButcherJF's schermafbeelding
ButcherJF ButcherJF is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 16.2
• iPadOS 16.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Er gaat niets boven Groningen
Berichten: 3.580
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door noogaman Bekijk bericht
Na het upgraden naar 2.01 (zie boven) verder geen problemen meer gehad. Heb nu geen Cydia meer. Heb toch idee dat het door de 3rd party (niet Apps-store) apps kwam...
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door iMick Bekijk bericht
Jailbreaken en er aan denken om installer en/of cydia te selecteren
dat is de oplossing

Even de forums checken dan weet je het wel te vinden of de zoekfunctie gebruiken.
@iMick:
Misschien moet jij dit topic even goed (helemaal) lezen . Noogaman geeft juist aan dat ie installer en cydia níet wil......
__________________
=> geen vragen via PB svp Zoeken op het forum geen vragen via PB svp <=
  #24  
Oud 16-08-08, 21:37
Flexa Flexa is offline
• iOS 6.0
• 6.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2008
Locatie: Arnhem
Berichten: 60
Standaard

Zelfde probleem hiero met me viendin der 1st gen iphone op 2.0. Geen 1 app uit appstore werkt meer.. sync met itunes wilt ook niet helpen. Harde reset ook niet... beetje vaag.
__________________
UK 2.0 8GB iPhone
NL 2.0 16GB iPhone 3G
  #25  
Oud 17-08-08, 10:20
Binkey01's schermafbeelding
Binkey01 Binkey01 is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: May 2008
Berichten: 60
Standaard

Is niet niet zo dat er rechten op disk verkeer komen te staan om wat voor reden ook!?!?!? Ik blijf dit probleem namelijk ook houden en baal er stevig van!
__________________
--------------------------------
NL iPhone 4s 16GB
  #26  
Oud 19-08-08, 21:45
Quido van Hien's schermafbeelding
Quido van Hien Quido van Hien is offline
• iOS 2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2008
Locatie: Meppel
Berichten: 17
Stuur een bericht via MSN naar Quido van Hien
Standaard

Kan iemand mij misschien ook helpen want ik heb precies hetzelfde probleem maar ik krijg het niet voor elkaar. Even uitleggen in welke stappen ik het moet doen. Alvast super bedankt.
  #27  
Oud 20-08-08, 11:28
renegerritsen renegerritsen is offline
• iOS 4.0.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 20
Standaard

Bij mij ook hetzelfde, ik gebruik een volledig nieuwe iPhone 3G met FW2.02. Ik heb de upgrade gedaan omdat mijn apps steeds vastliepen maar na de upgrade dus nog steeds. Ik hoop dat er snel een oplossing voor komt. Btw ik heb alles origineel, dus geen jailbreak of installer
  #28  
Oud 20-08-08, 19:49
renegerritsen renegerritsen is offline
• iOS 4.0.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 20
Standaard Jammer hoor...

Ik heb dus het zelfde probleem, ik kan geen enkel prog meer opstarten, met uitzondering van de vaste apps. Ik heb van de weeromstuit maar een upgrade naar 2.02 gedaan omdat ik het spuugzat was. Dit op aanraden van mijn dealer. Helpt dus geen bal...Ik hgeb nu wel een heel erg dure telefoon waar ik dus ook alleen maar mee kan bellen. Ook de iPd functie werkt niet meer, want ondanks het feit dat er 4GB aan muziek opstaat (wat ik in iTunes ook kan zien), zegt ie doodleuk "Geen materiaal". ik ga maar weer eens een volledige herstelprocedure uitvoeren....bah bah...
  #29  
Oud 20-08-08, 21:24
annejan annejan is offline
• iOS 3.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Houten
Berichten: 36
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door renegerritsen Bekijk bericht
Ik heb dus het zelfde probleem, ik kan geen enkel prog meer opstarten, met uitzondering van de vaste apps. Ik heb van de weeromstuit maar een upgrade naar 2.02 gedaan omdat ik het spuugzat was. Dit op aanraden van mijn dealer. Helpt dus geen bal...Ik hgeb nu wel een heel erg dure telefoon waar ik dus ook alleen maar mee kan bellen. Ook de iPd functie werkt niet meer, want ondanks het feit dat er 4GB aan muziek opstaat (wat ik in iTunes ook kan zien), zegt ie doodleuk "Geen materiaal". ik ga maar weer eens een volledige herstelprocedure uitvoeren....bah bah...
Heb precies hetzelfde probleem... Ook geen muziek meer, terwijl die nog wel in itunes de muziek op de iphone weergeeft, maar wel in het grijs en niet afspeelbaar. Bij het overzicht van het gebruik, zie je ook dat de audio wel de ruimte inneemt... Ook na synchronisatie werkt het niet. Ook de gekochte apps (die ik nu nog aanschaf en installeer) werken niet...

Wie heeft er een oplossing? Iemand al een reservekopie teruggezet met succes?
  #30  
Oud 21-08-08, 18:43
alexvandersluijs alexvandersluijs is offline
• iOS 4.3.3
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2008
Locatie: Amersfoort
Berichten: 26
Stuur een bericht via MSN naar alexvandersluijs
Standaard Problemen apps

Helaas kan ik alleen maar onderschrijven van jullie meemaken. Ik heb alles origineel 3g met 2.02 erop. Ook ik heb eerst naar 2.01 gedaan in de hoop dat de opstartproblemen dan opgelost zouden zijn.

Dat lukt niet, dus heb ik maar een herstelprocedure gedaan en daarna een complete restore/sync. Duurt een eeuwigheid, maar doen het werkte wel weer.

Toen 2.02 uit kwam dacht ik dat Apple deze belangrijkste bug wel opgelost zou hebben. Dus upgraden maar weer. Alles werkte, totdat ik gistern weer iets uit de apps/store installeerde. Niets start meer op (behalve de standaard apps). Heb nu maar weer herstel gedaan en ben nu aan het restoren en syncen. Ik hoop dat alles dan weer werkt.

Voorlopig ga ik niets meer aanschaffen uit de apps/store, want het is steeds dan dat alle apps niet meer opstarten. Mij lijkt dat het of een rechten of een registerprobleem is.

Ik vraag me alleen af of jailbraiken een oplossing zou bieden. Ik wacht even op winpwn 2.5 en wellicht dat ik toch de stap ga maken. Maar als de in de code alleen maar de locks er uithalen en de overige code blijft ongewijzigd, dan zullen de bugs ook in de gejailbraikte software wel blijven zitten lijkt mij. Volgens mij moet er of iemand een verbeterd besturingssysteem schrijven en zich verder afsplitsen van Apple (wellicht in de open source sfeer zoals het ook met het CMS van Joomla is gebeurd) of we moeten lijdzaam afwachten tot Apple FW 2.3 of 3.0 met deze fixes gaat uitbrengen.
  #31  
Oud 24-08-08, 13:59
ButcherJF's schermafbeelding
ButcherJF ButcherJF is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 16.2
• iPadOS 16.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Er gaat niets boven Groningen
Berichten: 3.580
Thumbs down

Ik probeerde net een aantal apps, waarvan de helft weer eens niet werkte. Fijn.
Nu aan het syncen, haal alle apps er af. Ik blijf niet aan de gang.
Wrakke software, zinloze updates. Sinds 2.0 e.v. alleen maar problemen -en iTunes is al net zo brak.
Krijg tijdens het typen van deze post de zoveelste foutmelding dat een app niet kan worden verwijderd. Dat moet dan dus weer handmatig. Frustrerend, dit.
Ik hoorde altijd zulke goede dingen over Apple... Bij mij moet dat zich nog gaan waarmaken!
  #32  
Oud 25-08-08, 10:12
Dennisf Dennisf is offline
• iOS 4.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Berichten: 131
Standaard

Ik heb gisteravond hetzelfde gehad. Ineens deed geen van mijn applicaties het meer en daarbij had ik geen geluid meer bij een audiobook. Een aantal keren een harde reset gedaan en gewoon aan en uit gezet. Niets hielp.

Vanochtend de telefoon aan itunes gehangen. Niet gesynchroniseerd (afgebroken), daarna bij programma's het synchroniseren van programma's en in muziek audiobooks uitgevinkt. Daarna de telefoon losgekoppeld van itunes en er weer aan gehangen.
Alle programma's worden verwijderd van de telefoon.

Telefoon weer losgekoppeld en gecontroleerd of ze echt weg waren.

Telefoon uitgezet en aan gezet.

Weer aan itunes gehangen, programma's en audiobooks aangevinkt en pas toe (synchroniseren) geklikt.

Alle programma's worden weer geïnstalleerd. 10 minuten later werkte alles weer.

Dus een restore hoeft niet altijd nodig te zijn.
  #33  
Oud 25-08-08, 11:23
renegerritsen renegerritsen is offline
• iOS 4.0.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 20
Standaard

wel wrang hoor; het gaat steeds meer op Windows lijken. Ik heb de meeste apps eraf gegooid en een reser gedaan. Daarna werkte het allemaal weer een dag. Toen er weer wat apps crashten wederom een reset en weer werkte het. Ik blijf dus maar resetten tot er een goeie bugfix komt.
  #34  
Oud 25-08-08, 22:02
alexvandersluijs alexvandersluijs is offline
• iOS 4.3.3
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2008
Locatie: Amersfoort
Berichten: 26
Stuur een bericht via MSN naar alexvandersluijs
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door alexvandersluijs Bekijk bericht
Helaas kan ik alleen maar onderschrijven van jullie meemaken. Ik heb alles origineel 3g met 2.02 erop. Ook ik heb eerst naar 2.01 gedaan in de hoop dat de opstartproblemen dan opgelost zouden zijn.

Dat lukt niet, dus heb ik maar een herstelprocedure gedaan en daarna een complete restore/sync. Duurt een eeuwigheid, maar doen het werkte wel weer.

Toen 2.02 uit kwam dacht ik dat Apple deze belangrijkste bug wel opgelost zou hebben. Dus upgraden maar weer. Alles werkte, totdat ik gistern weer iets uit de apps/store installeerde. Niets start meer op (behalve de standaard apps). Heb nu maar weer herstel gedaan en ben nu aan het restoren en syncen. Ik hoop dat alles dan weer werkt.

Voorlopig ga ik niets meer aanschaffen uit de apps/store, want het is steeds dan dat alle apps niet meer opstarten. Mij lijkt dat het of een rechten of een registerprobleem is.

Ik vraag me alleen af of jailbraiken een oplossing zou bieden. Ik wacht even op winpwn 2.5 en wellicht dat ik toch de stap ga maken. Maar als de in de code alleen maar de locks er uithalen en de overige code blijft ongewijzigd, dan zullen de bugs ook in de gejailbraikte software wel blijven zitten lijkt mij. Volgens mij moet er of iemand een verbeterd besturingssysteem schrijven en zich verder afsplitsen van Apple (wellicht in de open source sfeer zoals het ook met het CMS van Joomla is gebeurd) of we moeten lijdzaam afwachten tot Apple FW 2.3 of 3.0 met deze fixes gaat uitbrengen.
Inmiddels is dit een erkend probleem en op Iphoneclub stond recent nog een artikel hierover. Crashende iPhone-applicaties: te fanatiek in de App Store geshopt? > Nieuws > iPhoneclub.nl

Niet meer dan 3 pagina's aan apps plaatsen, mogelijk biedt deze link nog een oplossing voor het probleem. Ik heb dit nog niet geprobeerd want ik werk nog op de originele firmware, maar je zou bijna gaan jailbraken.

Hackers.nl biedt patch voor crashende App Store-apps > Nieuws > iPhoneclub.nl
  #35  
Oud 25-08-08, 22:05
alexvandersluijs alexvandersluijs is offline
• iOS 4.3.3
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2008
Locatie: Amersfoort
Berichten: 26
Stuur een bericht via MSN naar alexvandersluijs
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door alexvandersluijs Bekijk bericht
Inmiddels is dit een erkend probleem en op Iphoneclub stond recent nog een artikel hierover. Crashende iPhone-applicaties: te fanatiek in de App Store geshopt? > Nieuws > iPhoneclub.nl

Niet meer dan 3 pagina's aan apps plaatsen, mogelijk biedt deze link nog een oplossing voor het probleem. Ik heb dit nog niet geprobeerd want ik werk nog op de originele firmware, maar je zou bijna gaan jailbraken.

Hackers.nl biedt patch voor crashende App Store-apps > Nieuws > iPhoneclub.nl


de auteur heet toevallig ook Alex, maar de patch is dus NIET van mij, om misverstanden te voorkomen !!!
  #36  
Oud 29-08-08, 17:03
vuurtorengroep vuurtorengroep is offline
• iOS 2.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2008
Berichten: 5
Standaard

man man sinds FW2.0 suckt de Iphone zwaar.
Hoeveel keer ben ik al niet in schaamte gevallen. Zo van kijk eens naar mijn leuke app en dan crasht heel de boel lekker...
heb al alles geprobeerd altijd wel iets dat niet gaat. ik ga
  #37  
Oud 29-08-08, 17:03
vuurtorengroep vuurtorengroep is offline
• iOS 2.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2008
Berichten: 5
Standaard

weer naar FW 1.1.4!!!
allen volgen zou ik zeggen
  #38  
Oud 29-08-08, 19:28
roypierce roypierce is offline
• iOS 4.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 3
Standaard

Ook ik was aan de beurt, geen van de gekochte applicaties werkte meer.
Was van plan als proef via itunes een van de applicaties te verwijderen, toen ik zag dat er voor twee van mijn applicaties een update was.
Deze eerst maar eens in itunes laten downloaden, en daarna de Iphone gesynchroniseerd. Dus zonder eerst een applicatie te downloaden. Bij de synchronisatie werden de twee updates geinstalleerd. Na de synchronisatie de boel losgekoppeld. Wat bleek, alles werkte weer.
Als het nog eens voorkomt, ga ik eerst eens 1 klein programmaatje verwijderen en daarna weer installeren, wellicht dat dan alle anderen het ook weer doen.
  #39  
Oud 30-08-08, 00:10
Hautje's schermafbeelding
Hautje Hautje is offline
• iOS 15.1.1
• iPadOS 15.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Millingen a/d Rijn - of all places
Berichten: 38
Standaard DAT is inderdaad de truc!

Vanavond lieten bij mij alle applicaties het weer eens afweten; opstarten - 2 seconden het startscherm - en meteen weer afsluiten.
En toen geprobeerd wat Roypierce hierboven schrijft en wat ik zelf ook al meende gemerkt te hebben:
1 (kleine) app verwijderen
Naar de appstore gaan en deze opnieuw installeren
LE VOILA
Nu doen alle apps het weer!
Dat is de 2e keer dat deze truc hier werkt dus....
Alles beter dan een restore zou ik zeggen!!

PS. Ik weet dat we hier in "apple-land" zijn en ik lees zeer regelmatig zinnetjes als "het lijkt potdomme windows wel" etc. Nuanceer dat aub! En schrijf "het lijkt potdomme windows98/millenium/workgroups wel" want ik heb hier een laptop met Windows Vista en dat ding is ZEER stabiel.
Jawel - Nooit trammelant mee!
Erg he?
  #40  
Oud 01-09-08, 14:39
umpire's schermafbeelding
umpire umpire is offline
• iOS 11.0
• 10.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 44
Cool Klopt

Buienradar verwijderd en op nieuw geinstalleerd en alle apps werkte weer!
Reageren

Labels
apps, crash, iphone



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Twitter applicaties (o.a. Osfoora) lopen vast! vangorkum iPhone Apps 2 25-03-11 11:31
iphone stuk? app's lopen vast en kan geen reset doen. fatboyjean iPhone Apps 2 26-10-10 12:28
Cydia apps lopen vast Deneelson Jailbreak apps en thema's 4 15-10-10 16:54
Vast lopen bij opstarten ipod touch 2g gamertje iPhone algemeen 6 18-11-09 18:04
Programma's lopen vast DrevanderZanden iPhone algemeen 2 19-05-08 02:16

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 12:07.