//

Al mijn geinstaleerde apps lopen vast

Al mijn geinstaleerde apps lopen vast discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik heb een Iphone 3G met firmware 2.0 5A347 , en sinds kort werkt geen enkele app die ik zelf geïnstalleerd heb niet meer! ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone apps en games > iPhone Apps
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 22-07-08, 19:20
KoenvW KoenvW is offline
• iOS 3.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 15
Standaard Al mijn geinstaleerde apps lopen vast

Hallo,

Ik heb een Iphone 3G met firmware 2.0 5A347 , en sinds kort werkt geen enkele app die ik zelf geïnstalleerd heb niet meer! Zelfs super monkey ball niet meer, waar ik nog voor betaald heb. Ik had het forum al doorgelezen en las dat ik mijn iphone moest herstellen zodat ik dus de 5A347 firmware zou krijgen. Maar mijn problemen zijn daar dus niet mee opgelost!

Kan iemand me helpen of moet ik apple of t-mobile bellen ofzo?



Edit: Ik merk nu dat als ik de apps opnieuw instaleer dat ze gewoon werken, maar dat kan ik met super monkey ball zeker niet doen, dan moet ik zeker opnieuw het spel aanschaffen? Daar heb ik niet zon zin in...

Laatst gewijzigd door KoenvW; 22-07-08 om 19:51. Reden: Ik kwam erachter dat na opnieuw instaleren van de applicaties ze weer wel functioneerde
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 22-07-08, 23:14
Spize Spize is offline
• iOS 2.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 2
Standaard

Ik heb sinds vandaag hetzelfde probleem; alle geinstalleerde apps klappen er na 2 seconden opstarten weer uit....
  #3  
Oud 22-07-08, 23:19
ControlSje ControlSje is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2007
Locatie: Naarden
Berichten: 1.362
Standaard

Meestal helpt het om de iPhone hard te reseten daarna de applicaties te verwijderen en dan nogmaals installeren.

De applicaties die je ooit op je account hebt gekocht hoef je niet opnieuw te betalen, je kunt ze gewoon gratis nogmaals downloaden.
  #4  
Oud 23-07-08, 00:08
Spize Spize is offline
• iOS 2.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 2
Standaard

Alles inderdaad eraf gegooid en na een herstart weer gesynchroniseerd. Alles doet het weer gewoon
Hoop wel dat dit meteen de eerste en laatste keer was v.w.b. dit soort fratsen...
  #5  
Oud 23-07-08, 00:13
ControlSje ControlSje is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2007
Locatie: Naarden
Berichten: 1.362
Standaard

Had het ook de eerste keer na de eerste upgrade naar 2.0, nu al 5 keer hersteld naar 2.0 en geen problemen meer gehad
  #6  
Oud 23-07-08, 00:22
KoenvW KoenvW is offline
• iOS 3.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 15
Standaard

@ControlSje weet je dat zeker?? Ik heb niet zo'n zin om weer 8 euro aan dat spel uit te geven... zo extreem leuk was hij nou ook weer niet
  #7  
Oud 23-07-08, 00:26
Michael's schermafbeelding
Michael Michael is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 7.0.4
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Den Haag
Berichten: 4.432
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door KoenvW Bekijk bericht
@ControlSje weet je dat zeker?? Ik heb niet zo'n zin om weer 8 euro aan dat spel uit te geven... zo extreem leuk was hij nou ook weer niet
Als je de zelfde account gebruikt waarmee je het spel hebt gekocht hoef je niet nog eens te betalen
__________________
Het is maar een telefoon, meer niet.......... www.zokje.nl voor een leuke zok en een goed doel Leren is vooral (hard) vallen, weer opstaan en verder gaan. Dus wanhoop niet bij het modden van je iPhone
Beste mensen ben geen helpdesk en zal PM's met vragen dan ook niet beantwoorden. Kijk eens bij Begrippen of hier Handleidingen en als het dan nog niet wil lukken gebruik dan de Zoekfunctie.
  #8  
Oud 23-07-08, 00:54
ControlSje ControlSje is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2007
Locatie: Naarden
Berichten: 1.362
Standaard

ik weet het heel zeker, en als Michael het ook bevestigd kun je er met een gerust hart vanuit gaan dat het zo is ...
  #9  
Oud 23-07-08, 23:28
The Doctor's schermafbeelding
The Doctor The Doctor is offline
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Tienen (België)
Berichten: 154
Standaard

Nu heb ik aan mijn eigen Mac al niks meer te zeggen
Ik heb ook het probleem van crashende apps, en dit sinds mijn 3G gejailbroken is...
Dus ik gooi alle apps eraf en wil ze via iTunes er weer opzetten, zegt hij dat ik onvoldoende bevoegdheid heb op deze computer...

Gevonden... dom van mij, was met men andere mac bezig en had hem nog niet gemachtigd...
__________________
Wanneer leren mensen nu eens dat het een iPhone is en geen Iphone? En dat het jailbroken is en niet gejailbreaked?

Laatst gewijzigd door The Doctor; 24-07-08 om 02:08.
  #10  
Oud 24-07-08, 11:54
kraan79 kraan79 is offline
• iOS 2.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2008
Locatie: Utrecht
Berichten: 14
Standaard

Heb exact zelfde probleem, lees dat er niets anders opzit dan alles opnieuw te installeren nadat ik het verwijderd had...?! Dit soort zaken horen dus bij de Iphone, begrijp ik?!?

Grtn
  #11  
Oud 24-07-08, 22:35
The Doctor's schermafbeelding
The Doctor The Doctor is offline
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Tienen (België)
Berichten: 154
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kraan79 Bekijk bericht
Heb exact zelfde probleem, lees dat er niets anders opzit dan alles opnieuw te installeren nadat ik het verwijderd had...?! Dit soort zaken horen dus bij de Iphone, begrijp ik?!?

Grtn
Of via iTunes synchen...
  #12  
Oud 04-08-08, 23:42
seagull seagull is offline
• iOS 7.1.2
• 7.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: Veldhoven
Berichten: 55
Standaard Nieuwe apps installeren

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kraan79 Bekijk bericht
Heb exact zelfde probleem, lees dat er niets anders opzit dan alles opnieuw te installeren nadat ik het verwijderd had...?! Dit soort zaken horen dus bij de Iphone, begrijp ik?!?

Grtn
Telkens als ik een nieuwe app of update ga installeren moet ik de hele procedure zoals boven beschreven doorlopen, harde reset helpt niet.
Het enigste wat helpt is alles te herstellen en opnieuw via itunes een reservekopie installeren en vervolgens indien nodig nog een keer synchroniseren voor mail e.d.
DEze week al drie keer de hele procedure doorlopen. Kost je per keer een halve dag voor de hele procedure, doordat het meken een restoren van een reservekopie gewoon veel te veel tijd kost.
Lijkt me toch een sync probleem met itunes en/of de structuur op de iphone?

Andere oplossingen? Zal e.e.a. ook op de Apple-site aankaarten.
  #13  
Oud 05-08-08, 18:08
barts5 barts5 is offline
• iOS 2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Berichten: 38
Standaard

nu heb ik sinds vandaag ook het probleem van de aps die uitgaan na 2 seconden. Nu heb ik een versie 1 iphone met 2.0. Kan ik zonder gevolgen een hard reset uitvoeren? zo ja hoe doe ik dit?
  #14  
Oud 05-08-08, 18:20
colliehome's schermafbeelding
colliehome colliehome is offline
• iOS 14.0
• iPadOS 14.0
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Beringen
Berichten: 2.477
Stuur een bericht via Instant Messenger naar colliehome Stuur een bericht via MSN naar colliehome Stuur een bericht via Yahoo naar colliehome
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door barts5 Bekijk bericht
nu heb ik sinds vandaag ook het probleem van de aps die uitgaan na 2 seconden. Nu heb ik een versie 1 iphone met 2.0. Kan ik zonder gevolgen een hard reset uitvoeren? zo ja hoe doe ik dit?
Harde reset is zoals een warme boot bij een PC/MAC
Sleep en home buttom samen indrukken totdat je iPhone uitgaat.
Dan gewoon terug opstarten ( duurt wat langer dan anders)
Dus geen verlies van gegevens.
__________________
Australian Shepherds Tinkerooz
Tinkerooz Blog

Slotjes blijven slotjes.
  #15  
Oud 06-08-08, 02:24
annejan annejan is offline
• iOS 3.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Houten
Berichten: 36
Standaard

Had hier ook last van. Al voor mijn firmware update had ik hier soms al last van. Harde reset werkt inderdaad niet. Soms helpt het als je hem even aan itunes koppelt of aan de lader legt. Maar ook bij mij ging die vlieger vanavond niet meer op.
Heel raar, maar na een paar uur wachten deed alles het ineens weer. Heel vreemd. Ben nu heel voorzichtig met laden en opnieuw aandoen, voordat weer al m'n geinstalleerde apps gaan crashen.

Hoorde trouwens dat Apple het had over apps die elkaar tegenspreken en dat daardoor sommige apps kunnen crashen... (de vaste apps werken btw altijd bij mij)

Ik zie nu wel bij m'n updates in itunes dat er nu een kleine nieuwe firmware update alsnog bij is gekomen: versie 2.1.1 (2 mb) hopelijk zit daar een verbetering wat betreft de applicatiecrashes in...
  #16  
Oud 07-08-08, 14:37
thekoot thekoot is offline
• iOS 6.0
• 6.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2008
Berichten: 14
Standaard bij mij het zelfde met de geinst. apps

bij werken ook de geinstall. apps niet meer. al een paar keer de iphone uitgezet, maar helpt niet en inderdaad soms doen ze het na een tijdje weer! ( bug? ) nu een restore aan het doen ( duurt wel heel erg lang trouwens ) weet iemand of je een eerder gemaakte backup ergens kunt selecteren? nu krijg ik alleen de laatste backup te zien.
  #17  
Oud 08-08-08, 12:17
noogaman noogaman is offline
• iOS 2.0
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Locatie: Amsterdam
Berichten: 3
Unhappy Al mijn AppsStore apps doen het ook niet meer

Precies sinds de dag dat FW2.01 uitkwam doen al mijn AppsStore appjes (Remote, Mandelbrot, Pinball RC, Starmap en Buienradar) het niet meer (toeval of niet?!), terwijl de MacMan game die via Cydia draait, lwerkt als een zonnetje.
Nee ik heb natuurlijk niet geupgrade naar FW2.01(zelfs niet gedownload) via iTunes, en ook iTunes niet geupdate, maar ik zag op een bepaald moment wel heel kort bij een sync iets onbekends voorbijkomen, zoiets “Contacting… server of “Checking… server”.
Later die dag kwam ik er achter dat mijn appsjes het meer doen. Helemaal uitzetten en reboot helpen niet. Hopende nieuwe versie van de tool e.v.t. soelaas biedt… =-(

Zo te lezen hebben meer mensen dit. Hard reset helpt niet. De appjes hebben allemaal naar behoren gewerkt, zeker een week.

Moet ik nu echt opnieuw de via Ipwage Tool 2.01 gemaakte FW package opnieuw erop knallen en dan de AppStore apps opnieuw downloaden en installeren (hoplijk zonder extra kosten) ? Wat een gedoe. Ik wacht dan ff op Pwnage 2.02 zodat ik meteen kan updaten.
  #18  
Oud 08-08-08, 17:50
Eyefoo Eyefoo is offline
• iOS 4.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Sep 2007
Berichten: 6
Standaard

Ik had hetzelfde. Bij mij werkte de volgende oplossing:

  • Eerst alle app store apps op de iPhone weggooien dmv 'wiebelen' en dan het kruisje.
  • Nu kan je de applicaties weer synchen, ga naar de applicaties tab bij iPhone, en selecteer all applications, of alleen de gewenste.
  #19  
Oud 11-08-08, 11:39
noogaman noogaman is offline
• iOS 2.0
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Locatie: Amsterdam
Berichten: 3
Standaard



Thanks!, inmiddels verdenk ik de installatie van MacMan via Cydia als de oorzaak van e.e.a. Dat je Apps weg kan gooien via "wiebelen" is nieuw voor mij, nuttig om te weten.
Zelf heb ik e.e.a. nu kunnen oplossen door mijn iPwng 2.0.1 versie (1G iPhone) via iTunes te updaten naar officiele 2.0.1 FW. Dat gaat gewoon goed en loste meteen alle problemen op. MacMan en Cydia ben ik wel kwijt natuurlijk door die aktie, maar de AppsStore apps werken nu weer goed, zonder re-install!
  #20  
Oud 16-08-08, 10:52
ButcherJF's schermafbeelding
ButcherJF ButcherJF is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 16.2
• iPadOS 16.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Er gaat niets boven Groningen
Berichten: 3.580
Thumbs down

Vandaag voor de zoveelste keer al mijn apps middels syncen verwijderd. De helft werkte weer eens niet. Aan/uitzetten hielp niet, hard reset niet. Nu inmiddels een half uur bezig (middels iTunes/Synchroniseren) met alleen verwijderen....

Blijft een heel gedoe -en begin me er steeds meer aan te ergeren:
Vanmorgen een stuk of zes updates geïnstalleerd, waarna dus die geüpdate apps weer op de juiste plek moeten worden gezet. Zou wel handig zijn, Steve, als dat vanzelf ging.
Een paar apps waren vanuit mijn US-account. Wel eerst eerst je pc weer machtigen, anders gooit iTunes ze simpelweg van je iPhone tijdens het syncen. Hoe vaak heb ik deze pc nu al niet gemachtigd?

En nu werkt dus de helft weer niet -voor de zoveelste keer. Voordat alles weer werkt en op de juiste plek op de springboards staat ben je zo weer een dik uur verder.... Grrr
__________________
=> geen vragen via PB svp Zoeken op het forum geen vragen via PB svp <=
Reageren

Labels
apps, crash, iphone



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Twitter applicaties (o.a. Osfoora) lopen vast! vangorkum iPhone Apps 2 25-03-11 11:31
iphone stuk? app's lopen vast en kan geen reset doen. fatboyjean iPhone Apps 2 26-10-10 12:28
Cydia apps lopen vast Deneelson Jailbreak apps en thema's 4 15-10-10 16:54
Vast lopen bij opstarten ipod touch 2g gamertje iPhone algemeen 6 18-11-09 18:04
Programma's lopen vast DrevanderZanden iPhone algemeen 2 19-05-08 02:16

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 14:32.