iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone Apps (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f118/iphone-apps-games/f63/iphone-apps/)
-   -   Uw account is slechts geldig voor aankopen in de iTunes Store Nederlands (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f118/iphone-apps-games/f63/iphone-apps/17135-uw-account-slechts-geldig-voor-aankopen-de-itunes-store-nederlands.html)

robinvel 22-07-08 17:07

kan niks meer kopen in de apps store
 
ik heb een probleem met mijn apps store
ik kan niks meer downloaden hij zegt dan:uw account is slechts geldig voor aankopen in de itunes store nederlands
hij was namelijk ook al ineens engels geworden inplaats van nederlands de iphone zelf is wel gewoon nederlands

weet iemand hoe je dit kunt oplossen?

robin

jojamami 22-07-08 19:41

Uw account is slechts geldig voor aankopen in de iTunes Store Nederlands
 
Ik krijg de volgende foutmelding als ik probeer iets te installeren via de App Store:

"Uw account is slechts geldig voor aankopen in de iTunes Store Nederlands"

Ik heb een iPhone (8 gb us) 2.0 Pwnage.

Ik heb een .mac (nu mobileme) account.
Als ik mijn apple ID gegevens invoer krijg ik dus bovenstaande medling.

Iemand een idee?

Thanks!

iMario 22-07-08 19:45

ga eens in iTunes op je mac en dan iets aanschaven. je zal de zelfde melding krijgen en dan ook de vraag of je wil overschakelen naar de Nederlandse Store, dan is het ook meteen op je iPhone opgelost.

succes

jojamami 22-07-08 22:18

Topper! Het werkt! Bedankt

Stephan*iPhone 20-08-08 16:16

De oplossing werkt inderdaad! Ook enig idee hoe die instelling bewaart blijft? Na eenbepaalde tijd 'reset' hij weer naar een andere lands instelling. Moet mijn iPhone dus steeds weer aansluiten op de laptop om het weer om te zetten naar Nederlandse shop...

iMario 20-08-08 16:26

als je op je computer dus in bijv de Nederlandse store zit en je iPhone dan aansluit dan gaat je iPhone die Nederlandse store ook overnemen. als je gewoon je iPhone niet aansluit en hij zat nog in de US store dan blijft ie daar ook in, als je hem later dus aansluit moet je wel in de US store zijn zodat je iPhone niet naar de Nederlandse gaat...

joopgij 01-09-08 03:00

Ik heb het gevoel dat wisselen van app store (Nederland/USA) veel meer impact heeft dan hier soms wordt gesuggereerd. Nadat ik om last.fm te installeren, deden tal van applicaties die ik nog eerder vandaag had gebruikt, het niet meer, had ik geen toegang meer tot de appstore en tot iTube en ben ik nu maar een restore aan het uitvoeren.

benBEN 01-09-08 03:50

handige info thx

macfreaker 01-09-08 06:13

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door joopgij (Bericht 181648)
Ik heb het gevoel dat wisselen van app store (Nederland/USA) veel meer impact heeft dan hier soms wordt gesuggereerd. Nadat ik om last.fm te installeren, deden tal van applicaties die ik nog eerder vandaag had gebruikt, het niet meer, had ik geen toegang meer tot de appstore en tot iTube en ben ik nu maar een restore aan het uitvoeren.

Tis altijd beter om je aankopen (gratis of niet) altijd in dezelfde itunes store te doen. Kwestie om dus geen sync probs te krijgen, ook later wanneer er updates zijn.

iWouter 04-09-08 21:04

iMario je hebt dit probleem opgelost bij hun maar bij mij werkt het niet, ik gebruik namelijk Windows Vista en heb dus geen mac.
kan iemand dit probleem oplossen voor Windows Vista,

alvast bedankt,
Wouter

iMario 04-09-08 21:07

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door iWouter (Bericht 184148)
iMario je hebt dit probleem opgelost bij hun maar bij mij werkt het niet, ik gebruik namelijk Windows Vista en heb dus geen mac.
kan iemand dit probleem oplossen voor Windows Vista,

alvast bedankt,
Wouter

Ik draai zelf ook op Windows. Als je wat aanschaft en je krijgt de melding
''Uw account is slechts geldig voor aankopen in de Nederlandse iTunes Store'' Dan zul je daarna ook een popup moeten krijgen of je wil overschakelen... En anders moet je gewoon inloggen op je Nederlandse account en dan zul je het bericht ook krijgen of je wilt overschakelen.

iWouter 08-09-08 14:57

dit is niet helemaal juist, maar wat ik heb gedaan werkt dus bij mij wel:
ik heb mijn iPhone aangesloten, vervolgens heb ik op herstellen gedrukt op iTunes (deze optie krijg je als het goed is als je hem aansluit samen met nog een optie)
toen is ie mijn iPhone helemaal gaan resetten (iPhone was vervolgens HELEMAAL engels)
heb ik mijn taal ingesteld naar NL en het was weer oké.

dit is dus mijn oplossing ik hoop dat het veel mensen zal helpen:D

(dit bericht linkt mischien vaag maar kan het niet anders uitleggen...)

iMario 08-09-08 16:28

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door iWouter (Bericht 185950)
dit is niet helemaal juist, maar wat ik heb gedaan werkt dus bij mij wel:
ik heb mijn iPhone aangesloten, vervolgens heb ik op herstellen gedrukt op iTunes (deze optie krijg je als het goed is als je hem aansluit samen met nog een optie)
toen is ie mijn iPhone helemaal gaan resetten (iPhone was vervolgens HELEMAAL engels)
heb ik mijn taal ingesteld naar NL en het was weer oké.

dit is dus mijn oplossing ik hoop dat het veel mensen zal helpen:D

(dit bericht linkt mischien vaag maar kan het niet anders uitleggen...)

Wat bedoel je precies? Dit gaat over hoe mensen weer in de Nederlandse Store kunnen komen. daar hoef je je iPhone niet compleet voor te restoren.
En Nederlandse taal zit gewoon standaard in instellingen.

michael15 08-09-08 18:46

Ik heb ook problemen met de instellingen van iTunes. De iTunes die op Vista geinstalleerd staat schakelt om de een of andere reden telkens over naar de US versie.
Wanneer je je iPhone dan aansluit en je hebt de taal niet terug veranderd in Nederlands, dan schakelt de app store op je iPhone ook over in de US versie.
Dit brengt (iig voor mij) heel wat problemen met zich mee. Alle Apps die je uit de App Store gedownload hebt /gaat downloaden, werken niet!
Ook wanneer ik de taal via iTunes weer terugzette op Nederlands werkte de Apps niet. Dus ook ik heb de iPhone compleet gerestort.
Probleem blijft zich echter voordoen wanneer ik hem op de iTunes van Vista aansluit.
Gebruik nu (tijdelijk) pc met XP voor synchroniseren van iPhone, maar hoop dat iemand mij kan helpen Nederlands op de een of andere manier als Standaard in te stellen.

Srry, voor m'n lange bericht... Mar hoop dat het wat duidelijkheid schept over de grote van dit probleem..

Alvast Bedankt!:D

ButcherJF 08-09-08 20:14

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door michael15 (Bericht 186031)
Ik heb ook problemen met de instellingen van iTunes. De iTunes die op Vista geinstalleerd staat schakelt om de een of andere reden telkens over naar de US versie.
Wanneer je je iPhone dan aansluit en je hebt de taal niet terug veranderd in Nederlands, dan schakelt de app store op je iPhone ook over in de US versie.
Dit brengt (iig voor mij) heel wat problemen met zich mee. Alle Apps die je uit de App Store gedownload hebt /gaat downloaden, werken niet!
Ook wanneer ik de taal via iTunes weer terugzette op Nederlands werkte de Apps niet. Dus ook ik heb de iPhone compleet gerestort.
Probleem blijft zich echter voordoen wanneer ik hem op de iTunes van Vista aansluit.
Gebruik nu (tijdelijk) pc met XP voor synchroniseren van iPhone, maar hoop dat iemand mij kan helpen Nederlands op de een of andere manier als Standaard in te stellen.

Srry, voor m'n lange bericht... Mar hoop dat het wat duidelijkheid schept over de grote van dit probleem..

Alvast Bedankt!:D

Het gaat er niet om dat je de taal verandert, maar dat je je afmeldt van je US-account. Vervolgens weer aanmelden in je NL-iTunes-account, je pc machtigen en het moet werken.
De instelling van je taal heeft hier helemaal niets mee te maken.

iWouter 12-09-08 16:28

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door iMario (Bericht 185970)
Wat bedoel je precies? Dit gaat over hoe mensen weer in de Nederlandse Store kunnen komen. daar hoef je je iPhone niet compleet voor te restoren.
En Nederlandse taal zit gewoon standaard in instellingen.

dat kan wel zo zijn maar ik had dit probleem toen ik me iPhone net had, dus dit maakt voor de meeste mensen niet uit
( je kunt ook je bestanden naar je PC sturen )

iphonemark 09-10-08 09:50

Ik heb deze melding ook gehad. Een hele zooi apps deden het niet meer. Nadat ik me aanmelde voor een USA store en daarna aanmelde bij de Nederlandse store ging ik syncen met itunes thuis en werkte alles weer.

Ik vind het belachelijk - ik had een app nodig gisteren maar had geen intunes beschikbaar, op deze manier de "markt" beschermen is de doodsteek voor de legale apps. Ik heb betaald voor apps en deze moeten het altijd doen. Daag store!

Evita 17-10-08 12:42

Ik heb itunes op mijn iphone, maar dit is niet de Nederlandse itunes. Hoe kan ik dit aanpassen? Mijn iphone komt zelf uit Italie, dus als ik itunes open via mijn telefoon zie ik allerlei nummers in het Italiaans.

Halertje 27-10-08 10:09

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door macfreaker (Bericht 181659)
Tis altijd beter om je aankopen (gratis of niet) altijd in dezelfde itunes store te doen. Kwestie om dus geen sync probs te krijgen, ook later wanneer er updates zijn.

Nou, je hoeft niet eens aankopen te doen in een buitenlandse store om toch problemen te kunnen krijgen. Ik heb na terugkomst (vakantie) uit de USA namelijk dezelfde problemen als andere posters in deze thread beschrijven. Ik heb in de States geen aankopen gedaan, maar heb wel de iTunesstore 'bezocht' via Iphone. Kreeg daar de melding dat ik voor aankopen bij de Nederlandse store moest zijn. Terug in Nederland kreeg ik precies dezelfde melding, terwijl ik nota bene al thuis was..

Op de pc dan maar iTunes geopend, maar wat ik ook probeer, er valt niets te veranderen. Ja, ik kan de boel resetten. Maar dan raak ik alle gegevens kwijt.

ButcherJF 27-10-08 18:16

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Halertje (Bericht 210160)
Nou, je hoeft niet eens aankopen te doen in een buitenlandse store om toch problemen te kunnen krijgen. Ik heb na terugkomst (vakantie) uit de USA namelijk dezelfde problemen als andere posters in deze thread beschrijven. Ik heb in de States geen aankopen gedaan, maar heb wel de iTunesstore 'bezocht' via Iphone. Kreeg daar de melding dat ik voor aankopen bij de Nederlandse store moest zijn. Terug in Nederland kreeg ik precies dezelfde melding, terwijl ik nota bene al thuis was..

Op de pc dan maar iTunes geopend, maar wat ik ook probeer, er valt niets te veranderen. Ja, ik kan de boel resetten. Maar dan raak ik alle gegevens kwijt.

Vreemd. In welke App Store ben je nu ingelogd? Klik in iTunes op iTunes Store, daarna in de bovenste balk op Store/Afmelden. Meld je daarna opnieuw aan in de (NL) iTunes Store en machtig je computer voor de zekerheid ook opnieuw (Store/Computer machtigen). Zo zou het weer moeten werken....


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 01:35.