//

Agenda met templates en flexibere alarmmen

Agenda met templates en flexibere alarmmen discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Dag, Ik heb "vroeguh" in ploegendienst gewerkt. Ook zo 1tje waar bijna geen regelmaat in zat en met vaak en veel wijzigingen. Om alles voor ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone apps en games > iPhone Apps
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 24-04-16, 19:01
wblink's schermafbeelding
wblink wblink is offline
• iOS 9.3.2
• 9.3.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2010
Locatie: Gendt
Berichten: 250
Standaard Agenda met templates en flexibere alarmmen

Dag,

Ik heb "vroeguh" in ploegendienst gewerkt. Ook zo 1tje waar bijna geen regelmaat in zat en met vaak en veel wijzigingen.
Om alles voor mij een BEETJE overzichtelijk te houden (je hebt uiteindelijk ook andere dingen in het leven dan alleen werken) heb ik jarenlang PocketInformant gebruikt.
Zeer tevreden over, al werden soms de alarmeringen die bleven staan na een wijziging irritant (Middagdienst ipv vroege dienst en dan TOCH om 04:00 gewekt worden). Eea zal inmiddels zijn opgelost neem ik aan.
Na mijn pensionering werd mijn leven ineens een stuk rustiger en overzichtelijker. Heb je dan geen agenda meer nodig? JAWEL, JUIST dan, want door de relatieve rust ben je juist meer geneigd om afspraken te vergeten. (Ik in ieder geval). Ben dus de standaard Apple-agenda gaan gebruiken.
Die voldoet voor mij prima, maarrrrrr:
Ik mis de templates (zit je ergens maak je snel een nieuwe afspraak mbv een template) en de flexibele alarmtijden (zo veel je wilt en wanneer je maar wilt). Ik heb nog geen app gevonden (of extensie voor de Apple agenda) die dat kan zonder de mooie (maar voor mij inmiddels overbodige) toeters en bellen van PI).

Heeft iemand een suggestie?
__________________
Willem.

Laatst gewijzigd door wblink; 24-04-16 om 19:03. Reden: Spelfouten
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 24-04-16, 19:24
XIII's schermafbeelding
XIII XIII is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 16.1
• iPadOS 16.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 10.082
Standaard

Calendar Paste?

Calendar Paste voor iPhone: snel afspraken plannen met sjablonen
__________________
We are one, but we are not the same... Talk to each other!
  #3  
Oud 26-04-16, 17:56
wblink's schermafbeelding
wblink wblink is offline
• iOS 9.3.2
• 9.3.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2010
Locatie: Gendt
Berichten: 250
Standaard

Dank voor de suggestie.
Ik kan het zelf natuurlijk nazoeken, maar misschien heb de antwoorden paraat: OOK onbepertke alarmen?
  #4  
Oud 29-04-16, 20:47
wblink's schermafbeelding
wblink wblink is offline
• iOS 9.3.2
• 9.3.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2010
Locatie: Gendt
Berichten: 250
Standaard

App is helaas niet meer beschikbaar in (ieder geval) de NL App store :-(
Als er geen ander suggesties komen (en ik zelf niks vind: ik zit niet op min stoel te wachten) zal ik weer naar PI moeten gaan. Moet ik een heleboel uitschakelen (planning: niet meer voor mij).

Weekplan (waarop ik had gegokt en gekocht doet ut ook niet.
  #5  
Oud 29-04-16, 21:46
XIII's schermafbeelding
XIII XIII is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 16.1
• iPadOS 16.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 10.082
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door wblink Bekijk bericht
App is helaas niet meer beschikbaar in (ieder geval) de NL App store :-(
Ik zie hem wel nog:

https://itunes.apple.com/nl/app/cale...3524?l=en&mt=8
  #6  
Oud 30-04-16, 19:13
wblink's schermafbeelding
wblink wblink is offline
• iOS 9.3.2
• 9.3.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2010
Locatie: Gendt
Berichten: 250
Standaard

Yez, gevonden: dank. Is een extra app om templates in de Apple kalender in te voeren, werkt prima, maar is niet helemaal wat ik wilde.

Situatie: zit bij de podotherapeuth (komt als je ouder wordt}) en moet een nieuwe afspraak over 6 weken. Kijk in m'n Iphone kalender, zie dat die dag vrij is en wil dan meteen (via een template) de afspraak toevoegen (dat was/is met PI mogelijk).
Met Calendar 3 moet ik uit de agenda, de datum en tijd onthouden en dan invoegen. Ik doe nu hetzelfde door de laatste afspraak in de Apple kalender te wijzigen naar de nieuwe datum/tijd: ik mis dan de historie.

Geen kritiek, een handige app voor ploegendienstwerkers.

Ik vrees dat ik terug moet naar PI en zoveel mogelijk toeters en bellen uitzetten (zijn er nogal wat).
  #7  
Oud 30-04-16, 22:23
XIII's schermafbeelding
XIII XIII is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 16.1
• iPadOS 16.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 10.082
Standaard

Ik kopieer in zo'n geval de afspraak ipv dat ik hem verplaats (in Fantastical 2).
  #8  
Oud 01-05-16, 17:54
wblink's schermafbeelding
wblink wblink is offline
• iOS 9.3.2
• 9.3.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2010
Locatie: Gendt
Berichten: 250
Standaard

Moet ik nog steeds de toekomsuge datum/tijd onthouden. Als ik dan TOCH op die dag ben (om te kijken of het kan) is een tempte makkelijk, alleen begintijd aanpassen.

Ik wil je hartelijk danken voor het meedenken en de suggesties, maar ik ben inmiddels weer terug bij Pocket Informant, zonder de dure gadgets, zoal weer, cloudservice (communiceert perfect met de Apple Agenda) enzo. Heb ik een agenda app (ik had 'm al, dus die €15 hoef ik niet meer te betalen) die 20* meer kan dan ik nodig heb.,aar kan doen wat ik wil.

Nogmaals dank voor de genomen moeite.
  #9  
Oud 08-05-16, 10:55
XIII's schermafbeelding
XIII XIII is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 16.1
• iPadOS 16.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 10.082
Standaard

Voor wie Calendar Paste ook eens wil uitproberen: vandaag gratis (op het moment van posten).
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iphone agenda synchroniseert niet meer met google agenda bassollie iPhone algemeen 0 03-05-12 18:19
merge yahoo agenda met iphone/icloud agenda schauwers iCloud 0 23-10-11 23:48
Problemen met synchronisatie zakelijke Exchange Agenda naar Prive Outlook Agenda kees20 iTunes 1 27-02-11 23:33
agenda items iphone weg na synchronisatie met andere agenda?? paro iTunes 0 26-08-09 22:21

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 21:22.