//

Applicatie updaten

Applicatie updaten discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb zojuist de applicatie Shopping list gedownload via Itunes en heb het nog niet op mijn Iphone gezet. Nu lees ik net de review ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone apps en games > iPhone Apps
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 24-07-08, 11:33
SuperDutch's schermafbeelding
SuperDutch SuperDutch is offline
• iOS 5.0
• 4.3.5
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Berichten: 335
Standaard Applicatie updaten

Ik heb zojuist de applicatie Shopping list gedownload via Itunes en heb het nog niet op mijn Iphone gezet.
Nu lees ik net de review in de Istore dat het programma bij iemand tot 3 x toe de Iphone liet crashen met als gevolg dat elke keer opnieuw de firmware geinstalleerd moest worden.
Nu is het programma gister of vandaag pas in de store gekomen.
Het is dus wachten op een update van het programma zodat de bugs er uit zijn.
Nu is mijn vraag is het mogelijk om een update van een programma te krijgen zolang hij nog in je Itunes staat en nog niet op je Iphone.
Of moet ie op je Iphone staan om te kunnen updaten?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 25-07-08, 15:33
caatje's schermafbeelding
caatje caatje is offline
• iOS 6.1.4
• 6.1.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2008
Berichten: 51
Standaard

Volgens mij gaat dat via Itunes, dus geen probleem als je hem nog niet op je iphone zet. Ik heb hem er wel op staan, zonder problemen overigens. Ziet er best leuk uit, ook handig (ik had al een oude shopping list uit Installer, maar die is nu verdwenen met versie 2.0 natuurlijk).
Enige is dat ik deze shopping list alleen in het Italiaans op m'n scherm krijg, erg onhandig, want m'n italiaans is niet zo erg goed
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone: iPhone 3G naar 4.2.1 moeten updaten i.v.m dataproblemen updaten? Tom! Jailbreak 0 17-12-10 21:38
Applicatie updaten? Rickjee iPhone Apps 2 22-12-08 21:56

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 15:56.