//

Aankopen waar je spijt van hebt

Aankopen waar je spijt van hebt discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) fit heeft een update: kg aanwezig. Verder blijft het een waardeloze app. Als je fit bekijkt zou je, met voldoende sporten, onbeperkt mogen eten......klopt niet ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone apps en games > iPhone Apps
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #21  
Oud 10-08-08, 14:53
iklaas's schermafbeelding
iklaas iklaas is offline
• iOS 2.0.1
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Apeldoorn
Berichten: 15
Standaard

fit heeft een update: kg aanwezig. Verder blijft het een waardeloze app. Als je fit bekijkt zou je, met voldoende sporten, onbeperkt mogen eten......klopt niet helemaal dit.
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #22  
Oud 10-08-08, 19:45
roger666 roger666 is offline
• iOS 2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 24
Standaard

Tiny Violin. Totaal niet interactief, je strijkstokje is gewoon een muispijl. Maar 79 cent en verwachtte er niet veel van , maar toch
  #23  
Oud 10-08-08, 22:41
happy meal's schermafbeelding
happy meal happy meal is offline
• iOS 2.0
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Gent
Berichten: 17
Standaard

Update over Paquet:
Hoera, ze hebben bij Paquet geluisterd, want in een update hebben ze eindelijk uitgelegd hoe je de verrekte blokjes moet draaien. Nu enkel nog een mooiere interface en het is zijn geld waard. Ik heb er me nu toch al een béétje mee geamuseerd sinds ik kan roteren, moet ik toegeven
  #24  
Oud 21-10-08, 12:36
iPhoneChilly iPhoneChilly is offline
• iOS 4.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2008
Berichten: 62
Standaard

Texas Hold'em.
Ziet er goed uit, draait lekker snel, maar helaas niet online tegen andere spelers te spelen (daar ging ik van uit).

Wel een optie om over Wi-Fi te multiplayen, maar dan leg ik liever de kaarten zelf op tafel met een pokerset en een krat bier.
  #25  
Oud 21-10-08, 12:47
blahblah blahblah is offline
• iOS 4.3.5
• 4.3.5
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Berichten: 246
Standaard

Ach spijt, spijt... Het valt me wel op dat er maar erg weinig apps/games zijn die blijven hangen bij mij. NetNewsWire staat er al een tijd op, Ign.com Reviews (voor wanneer je bij de Bart Smit staat en in een opwelling een game mee wilt nemen), en qua games houdt Aurora Feint het al lang uit.

Het valt me op dat er veel spellen zijn met een enorm korte houdbaarheid. Zelfs toppers als Super Monkey Ball, Spore en Kroll kunnen maar erg kort boeien. Op de DS heb ik dat lang niet zo lijkt het.
  #26  
Oud 21-10-08, 13:52
iMick's schermafbeelding
iMick iMick is offline
• iOS 10.0 beta
• 9.3.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2008
Berichten: 303
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door blahblah Bekijk bericht
Het valt me op dat er veel spellen zijn met een enorm korte houdbaarheid. Zelfs toppers als Super Monkey Ball, Spore en Kroll kunnen maar erg kort boeien. Op de DS heb ik dat lang niet zo lijkt het.
Dat komt volgens mij door de prijs en groote van de spelletjes,
en niet te vergeten dat de appstore nog aan het ontwikkelen is.
Voordat je het weet is er weer een nieuw spel die je nog leuker lijkt
  #27  
Oud 21-10-08, 16:17
frida frida is offline
• iOS 3.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2008
Locatie: Nederland (R'dam)
Berichten: 78
Standaard

ISleep, er is namelijk nu ook een gratis versie waar je zelf dingen aan kan toevoegen
MonkeyBall is er ook een, heb het wel weer gezien, rot besturing
Crash Bandicoot, ook helemaal mee gehad, was leuk, nu niet meer
__________________
-Iphone 3G W16GB-
  #28  
Oud 23-10-08, 19:30
Celf's schermafbeelding
Celf Celf is offline
• iOS 15.1.1
• iPadOS 15.1
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Berichten: 517
Standaard

HandBase 4.0

Dit programma kende ik nog uit de WM en Palm tijd en werkte er toen vaak mee. dit programma is veel te vroeg uitgegeven. Hier wreekt zich het niet hebben van een trial. Het zal lang duren voor je het programma onder de knie hebt temeer daar een deel van de handleiding nog niet klaar is. Daarnaast is het lettertype irritant klein. De schermafdruk in iTunes is groter dan het echte iPhone scherm daardoor lijkt het nog meer te vallen....todat je het programma in het echt ziet.

Kortom....jammer van die 8 euro!!!

Oh ja...anderhalve dag geleden een mailtje gedaan naar support. Nog geen reactie.

na een tweede en derde mailtje nog geen reactie.

Laatst gewijzigd door Celf; 25-10-08 om 22:08. Reden: toevoeging extra mailtjes
  #29  
Oud 25-10-08, 22:04
DutchVince DutchVince is offline
• iOS 10.3.2
• 10.3.3
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Oct 2007
Berichten: 71
Standaard

ik heb meerdere programma's die tegenvallen. Helaas doet Apple niks met de klachten die je met "Een probleem melden" kan indienen.

Ik zit al tegen 30 euro miskopen aan te kijken. Dit lijkt niet veel maar over tienduizenden bestellers gaat dit aardig aantikken. Het wordt tijd voor een juridische aanpak, want het consumentenrecht wordt hier geschonden als je het mij vraagt.
  #30  
Oud 26-10-08, 21:33
depl0y's schermafbeelding
depl0y depl0y is offline
• iOS 6.1
• 6.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2007
Locatie: Zwolle
Berichten: 165
Stuur een bericht via MSN naar depl0y
Standaard

Tja, wanneer is een miskoop een miskoop he?

Er staat duidelijk in de voorwaarden dat er geen geld wordt teruggegeven bij de aankoop. Dit is nog niet zo'n rare zaak, want dit is op Xbox Live! precies hetzelfde.

Als jij na een dag een applicatie niet meer leuk vind, is dat nog geen miskoop natuurlijk. Mocht een product nou echt niet werken, vol met bugs zitten, etc, dan is het nog wel te regelen met Apple (mobile chat is een goed voorbeeld).

Ow en na een dag een mailtje van support terug verwachten is bij een wereldwijde organisatie als Apple wel een beetje naief. Als ontwikkelaar moet je al blij zijn als je binnen een dag een mailtje terugkrijgt.
  #31  
Oud 26-10-08, 21:52
Celf's schermafbeelding
Celf Celf is offline
• iOS 15.1.1
• iPadOS 15.1
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Berichten: 517
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door depl0y Bekijk bericht
Ow en na een dag een mailtje van support terug verwachten is bij een wereldwijde organisatie als Apple wel een beetje naief.
Ik heb Apple niet gemaild maar de makers van HandBase die vervolgens zelf een autoreply doen dat ik binnen 24 uur een antwoord kan verwachten. Ik denk dat dit weinig met naïviteit te maken heeft

Dat er geen geld terug gegeven wordt kan ik nog een beetje billijken. Feit is echter dat door het "demo loze" systeem van Apple trial & error helaas de manier van software aanschaffen is geworden. Je kunt niet vooraf bepalen of het programma voor je geschikt is...alleen achteraf....maar ja, dan ben je je geld kwijt als het programma voor jou niet werkt "as advertised"

Laatst gewijzigd door Celf; 26-10-08 om 21:54.
  #32  
Oud 26-10-08, 21:59
depl0y's schermafbeelding
depl0y depl0y is offline
• iOS 6.1
• 6.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2007
Locatie: Zwolle
Berichten: 165
Stuur een bericht via MSN naar depl0y
Standaard

Ik weet niet zeker hoe het zit, maar volgens mij ga je bij het kopen van de applicatie een overeenkomst aan met Apple. Je wordt ook gefactureerd door hun namelijk.

Als je al geld terug zou krijgen, dan krijg je het terug van Apple. Hun hebben ook de mogelijkheden om de app weer uit je profiel te halen namelijk, een developer heeft dat recht zelf niet.
  #33  
Oud 26-10-08, 22:06
Celf's schermafbeelding
Celf Celf is offline
• iOS 15.1.1
• iPadOS 15.1
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Berichten: 517
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door depl0y Bekijk bericht
Ik weet niet zeker hoe het zit, maar volgens mij ga je bij het kopen van de applicatie een overeenkomst aan met Apple. Je wordt ook gefactureerd door hun namelijk.

Als je al geld terug zou krijgen, dan krijg je het terug van Apple. Hun hebben ook de mogelijkheden om de app weer uit je profiel te halen namelijk, een developer heeft dat recht zelf niet.
Klopt, maar het gaat mij in eerste instantie niet om geld terug maar om een goed werkend programma, en wellicht heb ik een optie over het hoofd gezien. Dat was de strekking van mijn vraag aan DDH software.

Daarnaast is het geloof ik zo dat geld terug sowieso geen optie is bij apple, tenzij er sprake is van grove nalatigheid bij de ontwikkelaar.
  #34  
Oud 26-10-08, 22:09
marcoryn's schermafbeelding
marcoryn marcoryn is offline
• iOS 7.0.2
• 7.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2007
Locatie: LisseZH
Berichten: 565
Stuur een bericht via MSN naar marcoryn
Standaard

Zo n beetje alles wat ik heb gekocht.. tis leuk voor even, maar er is vrijwel niets wat ik meer gebruik. Ik houdt het voornamelijk bij zaken die uit Cydia komen zoals winterboard, mxtube en mn irealsms.
Maar ja, gelukkig heb ik het financieel niet slecht en geen geld in ijsland!!
__________________
iPhone 4 16GB, iPad2 16GB, iPod Shuffle, AppleTV2
  #35  
Oud 27-10-08, 00:47
DutchVince DutchVince is offline
• iOS 10.3.2
• 10.3.3
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Oct 2007
Berichten: 71
Standaard

Apple werkt zo in de hand dat de iPhone apps gekraakt gaan worden, ik heb de eerste al gezien

Laatst gewijzigd door DutchVince; 27-10-08 om 00:51.
  #36  
Oud 27-10-08, 12:31
gls's schermafbeelding
gls gls is offline
• iOS 7.0 beta
• 6.1.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2008
Berichten: 87
Standaard

gpsCompass, kost je 1,59 maar werkt voor geen meter, ok hij geeft de richting ongeveer aan, maar ik kan beter mijn heading aan de zon aflezen dan van dit progje. In ieder geval doet ie het niet goed op mijn iPhone.
  #37  
Oud 28-10-08, 12:52
iMick's schermafbeelding
iMick iMick is offline
• iOS 10.0 beta
• 9.3.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2008
Berichten: 303
Standaard

mobilefinder was voor mij echt een miskoop, want kort daarna kwam
airsharing uit die toen gratis was
mobilechat vond ik ook een miskoop slechte interface vergeleken
met beejive en ook veel slechtere support.
Beejive daarin tegen absoluut geen miskoop voor mij geweest
  #38  
Oud 28-10-08, 20:20
hoppipolla hoppipolla is offline
• iOS 2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2008
Berichten: 6
Standaard

X-plane is voor mij de grootste miskoop tot nu toe. Ik was wel nieuwsgierig naar een flightsimulator voor de Iphone. Op zich best grappig erg jammer dat het tot nu toe altijd is gecrasht.
  #39  
Oud 28-10-08, 20:44
vdvorst's schermafbeelding
vdvorst vdvorst is offline
• iOS 3.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Berichten: 317
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door hoppipolla Bekijk bericht
X-plane is voor mij de grootste miskoop tot nu toe. Ik was wel nieuwsgierig naar een flightsimulator voor de Iphone. Op zich best grappig erg jammer dat het tot nu toe altijd is gecrasht.
Het programma of je vliegtuig
  #40  
Oud 30-10-08, 22:13
Brian_NL's schermafbeelding
Brian_NL Brian_NL is offline
• iOS 4.3.3
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 497
Standaard

hmm koop net supertracker...
nemen ze je gewoon in de zeik..
haha kan dr wel om lachen voor de 80 cent..
maarjah vreemde app!
__________________
*|~iPhone 4 & iPad Wi-Fi~|*
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
aankopen overzetten van 2e handsiphone op itunes CharlotteC iTunes 3 03-09-10 01:00
Spijt van 3G In plaats van 1.0? Guest-20201028093429 Chat en geruchten 10 21-08-08 11:54

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 12:07.