//

Aankopen waar je spijt van hebt

Aankopen waar je spijt van hebt discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Super monkey ball vind ik vreselijk, de besturing word ik panisch van, veeel te gevoelig. Ook Cro mag rally vind ik niks aan. Kostte weliswaar ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone apps en games > iPhone Apps
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #41  
Oud 30-10-08, 21:58
watcher watcher is offline
• iOS 3.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2008
Berichten: 34
Standaard

Super monkey ball vind ik vreselijk, de besturing word ik panisch van, veeel te gevoelig. Ook Cro mag rally vind ik niks aan. Kostte weliswaar maar 1,50 maar ik heb em ook maar 2x gedaan, echt saai.

Ook vind ik pocketguitar helemaal ruk en de myfootball app crasht veel te vaak.
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #42  
Oud 01-11-08, 01:07
pluk pluk is offline
• iOS 2.1
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Nov 2008
Berichten: 47
Standaard Heel rijtje

Ik heb nogal wat miskoopjes gedaan. Everest viel mij erg tegen. Ik kende dit soort zoekspellen niet, weet niet of het aan het genre ligt of aan deze uitvoering.
Farley File €2,99 : Ik zocht en verwachtte een apart logboekje voor bepaalde contacten die je wilt volgen, maar al die info komt integraal tussen je Contacts te staan, en vervuilt zo het adresboek. En bij nader inzien, had ik die info ook best met wat omweggetjes in Contacts gekregen...
Astraware Sudoku kende ik van mijn inmiddels overleden Palm, maar ik speek het eigenlijk nooit op de iPhone, omdat er zoveel ander moois is. Spijt is niet het goede woord, ik wist gewoon nog niet beter.
Van Gaia heb ik in de Lite-versie waanzinnig veel plezier gehad, en toen na een tijdje ook de Full gekocht. Maar dáár was ik binnen een dag op uitgekeken.
Ik heb ook de +-versie van Noteskinery gekocht, ik zocht een vervanging voor de allerbeste Palm-app, die ik nog steeds het meeste mis. Maar Noteskinery is geen waardige vervanger. Gebruik het eigenlijk nooit.

OT: voornamelijk helemaal geen spijt, en groot fan van OmniFocus, Jelly Car, Lux Touch, Shazam en heel veel andere geweldige apps.
  #43  
Oud 02-11-08, 17:33
Dylan's schermafbeelding
Dylan Dylan is offline
• iOS 7.1.2
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Berichten: 144
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door DutchVince Bekijk bericht
Apple werkt zo in de hand dat de iPhone apps gekraakt gaan worden, ik heb de eerste al gezien
De eerste? Ik heb nog nooit betaald voor een App en heb bijna alles wat er te krijgen is
__________________
|MacBook Pro Retina 13"| - |Mac Mini i5| - |iPhone 5| - |iPad 4| - |iPad Mini|
  #44  
Oud 02-11-08, 18:10
Celf's schermafbeelding
Celf Celf is offline
• iOS 15.1.1
• iPadOS 15.1
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Berichten: 517
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door pluk Bekijk bericht
Ik heb ook de +-versie van Noteskinery gekocht, ik zocht een vervanging voor de allerbeste Palm-app, die ik nog steeds het meeste mis. Maar Noteskinery is geen waardige vervanger. Gebruik het eigenlijk nooit.
Ik heb het idee (heb zelf iNote gekocht) dat dit komt doordat de iPhone bepaalde basis vaardigheden mist, in dit geval copy & paste. Meestal bewaar ik in notes apps informatie die ik uit andere bronnen heb zoals uit een mail, uit een document of van een webpagina. Door het ontbreken van, in dit geval, copy & paste zul je die informatie over moeten typen want er is ook geen manier om het van je desktop op de iPhone te krijgen.
  #45  
Oud 02-11-08, 20:31
pluk pluk is offline
• iOS 2.1
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Nov 2008
Berichten: 47
Standaard Knippen en plakken en meer

Het Palmprogramma dat ik bedoel is NoteStudio, en daar hoefde ik knip&plak nauwelijks te gebruiken, omdat het binnen het programma linkjes aanmaakte van de ene naar de andere pagina. Misschien komt het nog wel eens voor de iPhone. Bij voorbaat aanbevolen!
  #46  
Oud 02-11-08, 22:55
mhoutman's schermafbeelding
mhoutman mhoutman is offline
• iOS 14.3
• iPadOS 14.2
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Mar 2008
Berichten: 334
Standaard

ik wil het graag wat algemeen houden; heb in de tussentijd heel wat apps gekocht en een aantal zijn echte "keepers"

echter een aantal zijn ook "bleeders". reden is dat er bugs in de apps zitten die er na verloop van tijd nog steeds niet via updates zijn uitgehaald. rolleyes:

een slechte zaak en ik krijg al snel het idee dat de ontwikkelaar snel zijn zakken heeft willen vullen en daarna met de noorderzon is vertrokken
  #47  
Oud 03-11-08, 18:37
laura87 laura87 is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2008
Berichten: 47
Standaard

ahha ik denk van de 50 dat ik er 20heb weggegooid
maar me acount is nu gesloten omdat iemand op mijn koste spellen zat te downloade
ook heel raar dat ik steeds geld van clickandbuy terug kreeg op me rekening
20euro eraf 20euro erop 15eraf 15 erop 7euro eraf 7euro erop

kan ook niks meer update
wil eigelijk geen acount meer aanmaken ben bang dat iemand erweer op gaat
  #48  
Oud 05-11-08, 20:29
Timmeh_'s schermafbeelding
Timmeh_ Timmeh_ is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 5.0 Beta
• 5.0 Beta
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2008
Locatie: Amsterdam
Berichten: 2.892
Stuur een bericht via MSN naar Timmeh_
Standaard

Eigenlijk heb ik alleen spijt van 'Verkeersinfo'. Trein was toen net uit en daar was ik zo enthousiast over dat ik zonder naar de app te kijken verkeersinfo heb aangeschaft. Bleek niet te vergelijken zijn.. Maarja, is natuurlijk wel mijn eigen schuld..

Verder valt het mij zwaar dat veel apps die ik heb gekocht een maand later voor de helft van het geld worden aangeboden.. Ik heb toch echt voor Crash Kart €7,99 bestaald en hij is nu in de appstore voor €4,99!

En tot slot heb ik ook vaak na de gratis versie te hebben gestest de plus-versie gekocht, maar dit voegt vaak niets meer toe.. Een goed voorbeeld is Solebon. Ik hou van kaartspelletjes, dus had de gratis lite-versie gedownload.. Na het dagelijks gespeeld te hebben heb ik de plus-versie gekocht, gebruik ik vervolgens alleen de spelen die ook in de gratis versie zaten..

Wat doe je eraan he..
  #49  
Oud 15-11-08, 15:59
vdvorst's schermafbeelding
vdvorst vdvorst is offline
• iOS 3.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Berichten: 317
Standaard

Guitar rock tour hoort ook in dit lijstje...

Eindelijk wat liedjes gehaald, na het opnieuw op te starten alles kwijt. Ofwel, wil je een van de mooie liedjes spelen, zal je eerst alles meteen moeten spelen. Fijn! Voorbereiding van een paar uur
  #50  
Oud 18-11-08, 19:57
nawikre nawikre is offline
• iOS 3.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2008
Locatie: Eibergen
Berichten: 79
Stuur een bericht via MSN naar nawikre
Standaard

iemand die mij verteld dat de nike+ ook voor de iphone was. Dus heb toen direct een nike+ gehaald.......
jammer voor mij, maar alleen voor de touch, niet iphone.

dus ik heb hem in de kast liggen.
__________________
een 8gb uit US
  #51  
Oud 09-02-09, 21:02
Bordyl's schermafbeelding
Bordyl Bordyl is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Opwijk - België
Berichten: 582
Stuur een bericht via MSN naar Bordyl
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hicham Bekijk bericht
MOTO RACER is de meest waardeloze game die op Appstore te koop is!!!! een ook nog voor €7,99 weg gegooid geld
Heeft Moto Chaser ooit 7.99 euro gekost???
  #52  
Oud 09-02-09, 22:03
polowater polowater is offline
• iOS 6.0
• 6.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Hoofddorp, Noord-Holland
Berichten: 79
Standaard

Bordyl, Lees 't opnieuw, and you know it, haha.
__________________
iPhone 2G 8GB US ->iPhone 2G 16GB US ->iPhone 3G 8GB IT-> iPhone 3GS 32Gb White NL-->iPhone 4 32GB Zwart (UK) -->
  #53  
Oud 10-02-09, 09:27
Timmeh_'s schermafbeelding
Timmeh_ Timmeh_ is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 5.0 Beta
• 5.0 Beta
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2008
Locatie: Amsterdam
Berichten: 2.892
Stuur een bericht via MSN naar Timmeh_
Standaard

Moto Racer vind ik ook 10x niks..

Ook heb ik in een opwelling Rolando (toen nog 7€99) en Sim City (5€99) gekocht.. Allebei 1x gespeeld.. Dan ist best veel geld Misschien komt t nog dat ik t vaker speel..

Laatst gewijzigd door Timmeh_; 10-02-09 om 09:29.
  #54  
Oud 11-02-09, 16:09
Bordyl's schermafbeelding
Bordyl Bordyl is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Opwijk - België
Berichten: 582
Stuur een bericht via MSN naar Bordyl
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Timmeh_ Bekijk bericht
Moto Racer vind ik ook 10x niks..
Ik vind Moto Racer wel iets hebben, maar het is vast en zeker te duur voor wat het werkelijk waard is. Waarscheinlijk daarom dat je dat nix vindt...
  #55  
Oud 15-02-09, 17:45
maclover111 maclover111 is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2008
Berichten: 13
Standaard

- Igotchi Je kan Niks (Je moet alleen eten geven) Cijfer : 0
- Super monkey ball (Besturing) Cijfer Gaat nog wel.
Bomberman (Besturing)
Bejeweled (Begint saai te worden)
moet ik nog even verder gaan
  #56  
Oud 22-02-09, 20:57
LL_Pachito LL_Pachito is offline
• iOS 6.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Rotterdam
Berichten: 52
Standaard

Maze Finger wat een waardeloze applicatie!!
  #57  
Oud 28-02-09, 12:34
machoman700 machoman700 is offline
• iOS 2.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2009
Berichten: 2
Standaard

Ik dacht dat SuperMonkey ball vet was, zoals Steve Jobs liet zien.
Maar de besturing deugt echt niet. Je moet je iPhone welliswaar ondersteboven houden om hem te laten bewegen

  #58  
Oud 28-02-09, 14:00
iMario's schermafbeelding
iMario iMario is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 7.1.2
• 8.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: /SpringBoard
Berichten: 6.160
Standaard

Er zijn heel wat apps die ik heb gekocht. Ik speel ze niet vaak, maar er staat wel een boel op mijn iPhone.
Tuurlijk zijn er een paar die mij tegen vallen, die zijn dan lekker verwijderd .

Super Monkey Ball is een vet spelletje, besturing heb ik geen problemen mee, zelfs in bed kom ik de levels goed/makkelijk door.

Pocket God is btw wel een aanrader! Erg grappig!
__________________
Game Center ID ORIONSFKNBELT
  #59  
Oud 15-04-09, 21:36
Bordyl's schermafbeelding
Bordyl Bordyl is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Opwijk - België
Berichten: 582
Stuur een bericht via MSN naar Bordyl
Standaard

Tank-o-Box! Gekocht in de hoop een degelijk tank-spelletje te hebben, maar nee hoor... Draaien enkel op 90', slechte graphics en vreselijke gameplay. Zonet CrazyTanks gekocht, stukken beter en goedkoper!

Off-topic

@King: ('app floppers') idd, had beter moeten weten... En zeggen dat k hier in september nog zoveel naar keek, deze discussie..



Laatst gewijzigd door Bordyl; 15-04-09 om 21:38.
  #60  
Oud 21-04-09, 11:35
KoningL KoningL is offline
• iOS 4.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2009
Berichten: 34
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door LL_Pachito Bekijk bericht
Maze Finger wat een waardeloze applicatie!!
ik vind hem wel grappig en daar komt bij dat hij gratis is! (of iig was toen ik m downloade) gratis is nooit een miskoop lijkt me
verder heb ik heel vaak (vooral bij games) dat ik iets koop, veel speel en vervolgens 2 weken later nooit meer aanraak. Maar op zich is dat altijd zo bij games.
Koop je een xbox game voor 60 euro en je speelt m uit, raak je m ook praktisch nooit meer aan (alleen echte toppers of online) dus bij iphone games van 10% daarvan of minder is de levensduur natuurlijk ook korter.

Laatst gewijzigd door KoningL; 21-04-09 om 11:38.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
aankopen overzetten van 2e handsiphone op itunes CharlotteC iTunes 3 03-09-10 00:00
Spijt van 3G In plaats van 1.0? Guest-20201028093429 Chat en geruchten 10 21-08-08 10:54

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 17:27.