//

App dat klok altijd aan staat zoals glance bij Windows Phone

App dat klok altijd aan staat zoals glance bij Windows Phone discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Vanwege andere baan overgestapt van een Windows Phone naar IPhone 6 van de baas. Alles werkt allemaal best goed, app kwaliteit aanzienlijk beter op ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone apps en games > iPhone Apps
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 12-06-16, 11:35
Stuurjans Stuurjans is offline
• iOS 9.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2016
Berichten: 1
Standaard App dat klok altijd aan staat zoals glance bij Windows Phone

Hallo,

Vanwege andere baan overgestapt van een Windows Phone naar IPhone 6 van de baas. Alles werkt allemaal best goed, app kwaliteit aanzienlijk beter op IOS omgeving dan Windows. Maar ik mis iets aan de IPhone. Op mijn oude Windows Phone had ik glance draaien. Middels glance kon je zien terwijl je telefoon op standby staat met scherm uit hoeveel berichten je hebt. Wat echter nog mooieer van glance was dat je terwijl je telefoon standby staat met het scherm uit constant een digitale klok (tenzij hij in je broekzak zit of je iets over de telefoon legt). Ik vond een horloge hiermee overbodig, want zonder je telefoon aan te raken zie je de tijd zonder dat dit heel veel batterij capaciteit kost. Ik heb wel apps gevonden waar de klok aan kan blijven, maar als je dan telefoon op standby zet gaat klok weer weg.

Hoop dat iemand iets weet. Heb een foto toegevoegd ter verduidelijking. Alvast dank voor suggesties.
Bijgevoegde afbeelding(e)
Bestandstype: jpg Notificaciones-Nokia-Glance.jpg‎ (44,1 KB, 21x gelezen)
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
App Store geeft aan dat er een update is maar die staat er al op rjahul iPhone Apps 5 30-05-12 14:57
Shuffle staat altijd aan swiebertje Archief 3 02-11-09 17:46
Op i-phone staat een 1 in App store icoon djarend iPhone Apps 3 03-11-08 22:40

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 00:59.