//

Onmogelijk aan te melden in Appstore na Gezinsdelen

Onmogelijk aan te melden in Appstore na Gezinsdelen discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb samen met mijn vrienden de "gezinsfunctie" geactiveerd om goedkoper 2 appelmusic accounts te hebben op 2 gsm's. Ik heb het geactiveerd op mijn ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone apps en games > iPhone Apps
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 17-07-16, 20:03
NickB NickB is offline
• iOS 15.4
• iPadOS 15.4
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: May 2013
Berichten: 92
Standaard Onmogelijk aan te melden in Appstore na Gezinsdelen

Ik heb samen met mijn vrienden de "gezinsfunctie" geactiveerd om goedkoper 2 appelmusic accounts te hebben op 2 gsm's. Ik heb het geactiveerd op mijn iPhone en daar mijn vriendin als gezinshoofd toegevoegd. Sindsdien kan ze zelf niet meer inloggen in de Appstore en dus ook niets meer aankopen. Ikzelf vind geen instellingen zodat ik mijn vriendin meer of minder rechten kan geven. Dus zie ik ergens iets over het oog? We willen enkel appelmusic delen, verder gewoon zoals voordien.

Mvg
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Itunes account en gezinsdelen solange iPhone algemeen 6 01-04-16 16:44
Onmogelijk om online reparatie vor iPhone 5 aan te maken Dendercee iPhone algemeen 6 25-07-14 17:52
Het lukt me niet voor me aan te melden bij apple skelen iPhone algemeen 1 02-09-11 19:52
Downloaden/updaten AppStore op iPod onmogelijk!! Thiemo iPhone algemeen 0 20-02-11 18:35

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 19:08.