iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone Apps (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f118/iphone-apps-games/f63/iphone-apps/)
-   -   Apps installeren op iPhone via iTunes (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f118/iphone-apps-games/f63/iphone-apps/17397-apps-installeren-op-iphone-via-itunes.html)

Scirocco 25-07-08 22:40

Apps installeren op iPhone via iTunes
 
Ik kan wel wat hulp gebruiken bij het volgende:
Als ik via iTunes apps download voor mijn iPhone, met mijn iPhone aangesloten in het dock, dan komen deze niet erop te staan.
Ook niet als ik heb gekozen voor synchroniseren.

Ik heb een US-account ingesteld.
En ik weet niet of het wel lukt met een NL-account...

Via app store op mijn iPhone lukt het wel, alleen gaat megatraag met een Edge-verbinding. Vandaar dat ik hoop dat het lukt via iTunes.

Misschien dat iemand hetzelfde probleem heeft?

RHCPeter 26-07-08 09:35

bij iTunes met rechtermuisklik op je iPhone en dan op 'aankopen overzetten' klikken. Dat zou moeten helpen.

macron 26-07-08 09:53

ik had ook eerst een probleem met het op mijn iPhone zetten van de apps uit de apple store. Bij mij moest ik in iTunes eerst de computer machtigen om ze op de iPhone te zetten. Ga binnen iTunes naar "store/machtig computer" en vul daar je apple id in.
Misschien helpt je dat!

Nikooos 26-07-08 11:10

 Verplaatst naar: Problemen met de App Store

Scirocco 26-07-08 12:14

Bedankt voor jullie reactie.

Ik heb zowel mijn computer gemachtigd via iTunes en gekozen voor aankopen overzetten door op mijn iPhone te klikken.
Maar toch worden de apps niet op mijn iPhone gezet. Ook niet als ik kies voor synchroniseren.

Verder krijg ik steeds de volgende melding van iTines als ik mijn iPhone inplug in het dock: Er is een update beschikbaar voor de aanbiedersinstellingen op uw iPhone. Wilt u deze update nu downloaden?

Als ik kies voor updaten, dan komt er de volgende foutmelding:
Foutmelding 1630

Iemand hetzelfde probleem tegengekomen?

ButcherJF 26-07-08 14:23

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Scirocco (Bericht 153546)
Bedankt voor jullie reactie.

Ik heb zowel mijn computer gemachtigd via iTunes en gekozen voor aankopen overzetten door op mijn iPhone te klikken.
Maar toch worden de apps niet op mijn iPhone gezet. Ook niet als ik kies voor synchroniseren.

Verder krijg ik steeds de volgende melding van iTines als ik mijn iPhone inplug in het dock: Er is een update beschikbaar voor de aanbiedersinstellingen op uw iPhone. Wilt u deze update nu downloaden?

Als ik kies voor updaten, dan komt er de volgende foutmelding:
Foutmelding 1630

Iemand hetzelfde probleem tegengekomen?

Zoeken naar: 1630 levert inderdaad mensen met hetzelfde probleem. Heeft ws te maken met een 'niet officiële' provider?

Scirocco 26-07-08 14:41

Dat klopt ja.
Op internet vond ik net dit:
I have Update the Cydia today and install the "cd de eplus" (yes - Iam in germany) and the naggin Itunes Network update is away :-)

Ik ben nu de updates via Cydia aan het installeren.
Alleen gaat erg traag via Edge.
Als het klaar is met downloaden laat ik het weten of het is gelukt.

Scirocco 26-07-08 15:16

Het schijnt nog steeds niet te lukken, nadat ik de updates van Cydia heb gedownload. Ik kan overigens ook niet het programma 'cd de eplus' vinden.

Scirocco 26-07-08 16:36

Oplossing bleek erg simpel te zijn.
Op je iPhone in iTunes klikken en dan Toepassingen en aanvinken dat je alle programma's wilt synchroniseren :-)

Basjee 08-08-08 15:06

iTunes apps synchroniseren
 
Hallo,

Ik heb 3 app's gedownload via de iTunes store. Als ik mijn iPhone laat synchroniseren zet hij die 3 apps niet op de iPhone.

Doe ik iets verkeerd oid?

Bedankt alvast,
Bas

iMario 08-08-08 15:07

je kan op je iPhone in iTunes bij de tab applications/applicaties, apps aanvinken en dan syncen

Basjee 08-08-08 15:10

Heb ik gedaan, als ik dan sync duurt het wel ff, maar er staan geen nieuwe icoontjes op mijn iPhone..

cypher21 08-08-08 15:14

Verplaatst naar Problemen met de App Store en samengevoegd met een ander topic aangezien er al een discussie was waarin dit besproken werd

kneep 12-08-08 16:19

Iemand die het al wel werkend heeft, bij mij geeft hij de foutmelding dat de applicatie niet geinstalleerd is op de iPhone. Ik heb de computer al een paar keer machtigingen gegeven, maar het wil maar niet werken :(

ButcherJF 14-08-08 07:18

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door kneep (Bericht 167761)
Iemand die het al wel werkend heeft, bij mij geeft hij de foutmelding dat de applicatie niet geinstalleerd is op de iPhone. Ik heb de computer al een paar keer machtigingen gegeven, maar het wil maar niet werken :(

Misschien helpt dit: Als ik met mijn NL-account ben aangemeld neemt iTunes mijn US-apps niet mee. Dan krijg ik ook de melding dat een aantal apps niet geïnstalleerd kan worden.
Als ik via mijn US-account aanmeldt, wordt alles gesynced.
Voor de zekerheid machtig ik iedere keer als ik switch wél even mijn computer. Ik heb gemerkt dat, als ik dat niet doe, het soms alsnog mis gaat namelijk.

wortmann 15-08-08 12:42

Ik kan al 2 weken niet op de server van app store komen, aldoor als ik iets wil downloaden of updaten geeft het een melding van; geen aankopen met creditcard mogelijk ...........
Heeft iemand hier ook last van of weet iemand hoe ik dit probleem kan verhelpen.

Abu 15-08-08 14:26

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door wortmann (Bericht 169551)
Ik kan al 2 weken niet op de server van app store komen, aldoor als ik iets wil downloaden of updaten geeft het een melding van; geen aankopen met creditcard mogelijk ...........
Heeft iemand hier ook last van of weet iemand hoe ik dit probleem kan verhelpen.

En als je een nieuwe iTunes account aanmaakt zonder creditcard. Is de ingestelde creditcard misschien verlopen?

myplace 17-08-08 17:30

Die apps die je met intunes erop zet waar kun je die vinden op de iphone...
met winscp ...

bedankt

Mementos75 25-06-10 21:08

Ik kwam er niet helemaal. Ondertussen wel en het was uiteraard enorm eenvoudig. Er zit gewoon een tab in itunes met programma's die je vervolgens kunt synchroniseren.

http://i272.photobucket.com/albums/j...psoniphone.jpg

quinsje101 07-08-11 17:25

Ik Had het zelfde probleem,
ik heb dit opgelost door: op de sidebar op apps de klikken.
daarna de apps te selectere die ik op mijn ipod wil.
en ze vervolgens te slepen naar '(sideBar) ipod Van...

:) khoop dat dit helpt!


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 12:40.