//

Leegmaken van spambox in iOS 10

Leegmaken van spambox in iOS 10 discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Sinds de overgang naar iOS 10 zie ik geen mogelijkheid meer om de map "Ongewenste e-mail" in één keer leeg te maken. Zie ik iets ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone apps en games > iPhone Apps
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 22-09-16, 15:08
PeterMu PeterMu is offline
• iOS 10.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Apr 2016
Berichten: 6
Standaard Leegmaken van spambox in iOS 10

Sinds de overgang naar iOS 10 zie ik geen mogelijkheid meer om de map "Ongewenste e-mail" in één keer leeg te maken. Zie ik iets over het hoofd of kan het gewoon niet meer?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 26-09-16, 00:53
Blazez Blazez is offline
• iOS 15.0.1
• 12.4.8
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: May 2011
Berichten: 1.376
Standaard

In welke mail, mail provider?
  #3  
Oud 26-09-16, 09:12
PeterMu PeterMu is offline
• iOS 10.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Apr 2016
Berichten: 6
Standaard

Het standaard meegeleverde mailprogramma van Apple en het probleem doet zich voor bij elk van mijn vijf mailaccounts (hotmail, hetnet, iCloud e.a.).
  #4  
Oud 26-09-16, 09:33
Blazez Blazez is offline
• iOS 15.0.1
• 12.4.8
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: May 2011
Berichten: 1.376
Standaard

Kijk je wel op de goede plek dan? Als ik in de mail kijk, en ik ga per ingestelde account naar de junk folder, dan zie ik daar rechtsbovenin netjes "edit"staan. En als er mail in de folder staat (in mijn geval de Gmail account waar helaas een boel spam op binnenkomt) en ik druk op edit, dan komt er rechts onderin het venster een "delete all" optie te staan.
Druk ik daar op, dan is alles in een keer weg.
De optie is er dus wel degelijk nog steeds
  #5  
Oud 26-09-16, 12:19
PeterMu PeterMu is offline
• iOS 10.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Apr 2016
Berichten: 6
Standaard

Dank voor je reactie, maar bij mij (in de Nederlandse versie) gebeurt niet geheel hetzelfde: de tekst "Naar prullenmand" blijft in lichtgrijs staan na een gevulde box "Ongewenste e-mail" en de knop "Wijzig". Dat is het probleem ...

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 26 september 2016 om 11:20 ----------

Sorry, de tekst is "Alle naar prullenmand" ...

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 26 september 2016 om 11:22 ----------

Vóór iOS 10 werkte het allemaal zoals jij beschreef. Nu dus niet meer ...
  #6  
Oud 26-09-16, 12:25
Blazez Blazez is offline
• iOS 15.0.1
• 12.4.8
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: May 2011
Berichten: 1.376
Standaard

Ow keee . . vreemd.
Dus (even ter verduidelijking)
Je gaat in de mail app naar de folder ongewenste mail, en daar staat dan ook werkelijk mail in
je klikt dan op wijzig
Op dat moment zie je onderin wel de tekst "Alle naar prullemand",maar deze is grijs en daar kan je niet op drukken. (de prullemand tekst is er nog niet als je niet op wijzig hebt gedrukt).

Als dat zo klopt, dan weet ik het even niet. Moment dat ik hier op wijzig druk komt onderin de prullemand tekst te staan, en ik kan er ook op drukken ( en de mail wordt ook verwijderd).
Ik ga er wel even van uit dat je de standaard dingen wel al uitgevoerd hebt (Reset, evt een mailaccount weghalen en weer toevoegen)

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 26 september 2016 om 11:28 ----------

Wat voor een toestel praten we eigenlijk over? Je hebt bij je profiel een iphone NL staan. Vul daar even het juiste toestel in, dat praat even makkelijker. Overigens is er ook net een nieuwe firmware uit. Wellicht kan een verse firmware (installeren met itunes) nog wat helpen. Ik heb hier een 6s met 10.0.2, en daar werkt het zonder problemen.

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 26 september 2016 om 11:32 ----------

Nog een toevoeging. Ik weet niet precies hoe je je mail gebruikt, maar ik heb het even getest op een IMAP account en op een Gmail account. Icloud lukt me even niet om er een mail in de junk folder te krijgen (lucky me )
Pop3, daar heb ik geen junk folder bij staan.
  #7  
Oud 26-09-16, 15:02
PeterMu PeterMu is offline
• iOS 10.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Apr 2016
Berichten: 6
Standaard

Eerst even een correctie: de grijs blijvende tekst luidt: "Naar prullenmand", dus ZONDER "alle". Inmiddels heb ik én een reset gedaan, én versie 10.0.2 geïnstalleerd, alles zonder het gewenste resultaat. Ik heb inmiddels het gevoel dat het ligt aan de Nederlandse versie.

Overigens gaat het hele verhaal op voor mijn iPhone 5s zowel als voor mijn iPad Pro 9.7" en betreft het (voor zover ik kan controleren) het enige account waarop ik spam ontvang: mijn hotmail-account.

Daarnaast is er nog iets merkwaardigs:

Als ik een mailtje verstuur dan staat er bij "Van" niet langer mijn voornaam en achternaam maar plotseling staat daar live:vi....e_1

Tussen de : en de _ staat wel degelijk mijn e-mailadres, althans het gedeelte voor de @. Het leek mij verstandig om niet alle karakters prijs te geven op dit forum ;-)

Dit alles sinds iOS 10.
  #8  
Oud 26-09-16, 17:56
PeterMu PeterMu is offline
• iOS 10.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Apr 2016
Berichten: 6
Standaard

Inmiddels heb ik bij al mijn accounts handmatig iets gezet in de map "Ongewenste e-mail" (hotmail), "Reclame" (iCoud) en "Spam" (hetnet). Overal hetzelfde probleem.

"Naar prullenmand" wordt blauw zodra ik na "Wijzig" een mailtje selecteer (blauw bolletje).
Reageren

Labels
ongewenste e-mail, spam, verwijderen



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone: iPhone 4s leegmaken met behoud van jailbreak wouterv1980 Jailbreak 2 11-11-13 10:11
3gs leegmaken met behoud van unlock en jailbreak Nieko04 Jailbreak 1 20-01-12 12:43
Mac OS X: leegmaken iMac anneliefje66 Desktop-applicaties 4 06-10-11 17:05
geheugen leegmaken darkpolleke iPhone algemeen 3 09-03-11 14:00
Foto: Foto's leegmaken jeex Muziek, foto & video 0 21-06-08 13:01

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 13:19.