iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone Apps (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f118/iphone-apps-games/f63/iphone-apps/)
-   -   Smart Safe (alles weg) (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f118/iphone-apps-games/f63/iphone-apps/174514-smart-safe-alles-weg.html)

LeOke 25-09-16 14:32

Smart Safe (alles weg)
 
beste leden,

Smart Safe is mss wel bekend onder sommigen van jullie. dit is een app waar je veilig (met numeriek slot) bestanden kunt plaatsen in de iphone. Laat ons zeggen een geheime map.

Nu bij de installatie van ios 10 is deze app gewoon weg! en alle bestanden die erin stonden ook!!!!!!!!!! 4.7gig! weg!

ik kan nu wel niet zeggen of het door de IOS komt of door het door de nieuwe Iphone 7 is die ik net heb aangekocht.

in de app store is het app'je niet meer te vinden en online vind ik ook nergens terug dat er problemen zijn...

iemand idee wat ik kan doen?

grtjs Sam

debroei 25-09-16 15:14

Heb je een back ip terug gezet? Leg even uit wat je hebt gedaan.
Je hebt nog een 4s volgens je profiel,maar je hebt het over een iPhone 7?

LeOke 25-09-16 20:28

even men profiel aangepast :) sorry

dus ik had een reservekopie gepakt van mijn 'oude' Iphone 5s. Er stond nog geen ios 10 op. dus dat moest eerst gebeuren vooraleer ik 1 kon nemen. nadat alles mooi sync was de iphone 7 erin gestoken en reservekopie op Iphone 7 gezet.

conclusie: smart safe weg samen met 4.7 gig aan info.

Van mij is het erg. maar mijn maat is er 20.5gig kwijt!

Blazez 26-09-16 00:50

Ik zie nog wel apps met smart safe in de apps tore staan. Dit zijn andere apps? Misschien met een iets andere naam?
Heb je al direct contact opgenomen met de app developer? Zo app specifiek zou ik dat toch echt als eerste doen.

En je hebt neem ik aan uiteraard geen backup van de data gemaakt? Hoe had je dat geregeld als je telefoon gestolen zou worden?

debroei 26-09-16 13:49

Maar heb je dan ook een aanvullend icloud abbonnement? Want met 4,7 gb kan er denk ik geen back up in Icloud gemaakt worden...
Of heb je deze app uitgezet in je back up's ? Wat mogelijk verklaard waarom deze niet is mee gesynct.

LeOke 19-10-16 18:10

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Blazez (Bericht 1025841)
Ik zie nog wel apps met smart safe in de apps tore staan. Dit zijn andere apps? Misschien met een iets andere naam?
Heb je al direct contact opgenomen met de app developer? Zo app specifiek zou ik dat toch echt als eerste doen.

En je hebt neem ik aan uiteraard geen backup van de data gemaakt? Hoe had je dat geregeld als je telefoon gestolen zou worden?

heb de app maker gecontacteerd, niks antwoord...

en als de iphone gestolen zou zijn heb ik nog altijd mijn reservekopie staan op pc eh...

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 19 oktober 2016 om 17:11 ----------

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door debroei (Bericht 1025888)
Maar heb je dan ook een aanvullend icloud abbonnement? Want met 4,7 gb kan er denk ik geen back up in Icloud gemaakt worden...
Of heb je deze app uitgezet in je back up's ? Wat mogelijk verklaard waarom deze niet is mee gesynct.

men foto's worden niet gesynct met Icloud. enkel via het kabeltje naar de PC...

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 19 oktober 2016 om 17:12 ----------

nu heb ik een oude Iphone aangesloten en mijn oude reservekopie terug gezet. De app is terug en heb een deeltje terug die erop stond.... niet alles. geen idee hoe dat komt. nu alles mooi aan het overzetten op PC.. toch al een deeltje gered.

ik denk dat de app gewoon niet de laatste ios ondersteunt


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 18:58.