Dubbele contacten vanwege LinkedIn discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) In mijn contacten van mijn iPhone staan ook contacten van LinkedIn. Dus als ik een (zakelijke) relatie toevoeg als nieuw telefooncontact in mijn iPhone en ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
|
|||
|
|||
![]() In mijn contacten van mijn iPhone staan ook contacten van LinkedIn.
Dus als ik een (zakelijke) relatie toevoeg als nieuw telefooncontact in mijn iPhone en later maak ik connectie met deze relatie op LinkedIn, staat zijn naam er 2 keer in. Dat vind ik erg onoverzichtelijk. Als ik via mijn iPhone ga naar Contacten en dan kies voor Groepen zie ik als groep staan: Alle iCloud De LinkedIn groep kan ik niet uitvinken. Wie weet er een oplossing om de LinkedIn contacten niet te tonen als telefooncontact in mijn iPhone? |
|
|
![]() |
![]() |
Labels |
dubbele contacten, linkedin |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Discussietools | |
Weergave | |
|
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Verjaardagen linkedIn contacten dag te vroeg | MathieuG | iPhone Apps | 5 | 26-08-13 18:56 |
Contacten managen (ongewenste LinkedIn sync) | bosscher | iPhone algemeen | 1 | 07-10-10 19:47 |
Contacten verwijderen van iPhone / dubbele contacten/kalenders | Robbert1965 | iTunes | 15 | 26-06-09 18:41 |
|
|