iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone Apps (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f118/iphone-apps-games/f63/iphone-apps/)
-   -   hoe krijg ik mijn apps terug bij nieuw abonnement (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f118/iphone-apps-games/f63/iphone-apps/176168-krijg-mijn-apps-terug-nieuw-abonnement.html)

bhan 16-03-17 22:37

hoe krijg ik mijn apps terug bij nieuw abonnement
 
Ik heb een nieuw abonnement afgesloten en een nieuwe iphone 6 ontvangen omdat de vorige kapot was en niet meer te repareren viel. Maar; nu heb ik een nieuwe simkaart in mijn nieuwe telefoon en als ik nu het oude gebruikersnaam/wachtwoord invoer in de app store, krijg ik de melding dat er een code is verstuurd naar mijn apple apparaten. Dat is prima, alleen ik heb geen apple apparaten behalve deze iphone. Nu heb ik dus een nieuw itunes gebruikersnaam en wachtwoord aangemaakt, maar hoe krijg ik mijn apps terug waarvoor ik betaald heb zonder ze weer opnieuw te moeten betalen? Ik heb geprobeerd om via "I forgot" te proberen maar dan krijg ik ook de melding dat er een code is verstuurd naar "mijn apparaten".

Blazez 16-03-17 22:49

Je hebt je aankopen gedaan met account A, dus al die aankopen zijn gekoppeld aan account A. De enige manier om ze weer te installeren is account A te gebruiken.
Je had denk ik beter even contact op kunnen nemen met Apple met zo een account probleem. Ik neem aan dat je je beveiligingsvragen en wachtwoord nog wel weet van account A, dan moet je daarmee een heel eind komen.

Wil je account A niet meer gebruiken, dan moet je de aankopen opnieuw doen, maar dan met account B

bhan 19-03-17 10:41

@Blazez

bedankt voor je antwoord en sorry voor de late reactie! Het probleem is inmiddels opgelost; ik heb via itunes /icloud een reservekopie terug gezet en ineens stond ik ingelogd met mijn "oude" account. Het gekke is wel dat het een reservekopie was uit 2015 terwijl ik toch in heel 2016 vaker reservekopieën heb weggezet in icloud. Maar goed, het probleem lijkt dus opgelost.

Blazez 20-03-17 13:07

Fijn dat het gelukt is. Als je nu toch weer toegang hebt, zorg dat je je inlog gegevens en geheime vragen etc op orde maakt en goed bewaard ergens :-)


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 14:37.