//

hoe krijg ik mijn apps terug bij nieuw abonnement

hoe krijg ik mijn apps terug bij nieuw abonnement discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb een nieuw abonnement afgesloten en een nieuwe iphone 6 ontvangen omdat de vorige kapot was en niet meer te repareren viel. Maar; nu ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone apps en games > iPhone Apps
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 16-03-17, 23:37
bhan bhan is offline
• iOS 10.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2014
Berichten: 8
Standaard hoe krijg ik mijn apps terug bij nieuw abonnement

Ik heb een nieuw abonnement afgesloten en een nieuwe iphone 6 ontvangen omdat de vorige kapot was en niet meer te repareren viel. Maar; nu heb ik een nieuwe simkaart in mijn nieuwe telefoon en als ik nu het oude gebruikersnaam/wachtwoord invoer in de app store, krijg ik de melding dat er een code is verstuurd naar mijn apple apparaten. Dat is prima, alleen ik heb geen apple apparaten behalve deze iphone. Nu heb ik dus een nieuw itunes gebruikersnaam en wachtwoord aangemaakt, maar hoe krijg ik mijn apps terug waarvoor ik betaald heb zonder ze weer opnieuw te moeten betalen? Ik heb geprobeerd om via "I forgot" te proberen maar dan krijg ik ook de melding dat er een code is verstuurd naar "mijn apparaten".
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 16-03-17, 23:49
Blazez Blazez is offline
• iOS 15.0.1
• 12.4.8
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: May 2011
Berichten: 1.376
Standaard

Je hebt je aankopen gedaan met account A, dus al die aankopen zijn gekoppeld aan account A. De enige manier om ze weer te installeren is account A te gebruiken.
Je had denk ik beter even contact op kunnen nemen met Apple met zo een account probleem. Ik neem aan dat je je beveiligingsvragen en wachtwoord nog wel weet van account A, dan moet je daarmee een heel eind komen.

Wil je account A niet meer gebruiken, dan moet je de aankopen opnieuw doen, maar dan met account B
  #3  
Oud 19-03-17, 11:41
bhan bhan is offline
• iOS 10.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2014
Berichten: 8
Standaard

@Blazez

bedankt voor je antwoord en sorry voor de late reactie! Het probleem is inmiddels opgelost; ik heb via itunes /icloud een reservekopie terug gezet en ineens stond ik ingelogd met mijn "oude" account. Het gekke is wel dat het een reservekopie was uit 2015 terwijl ik toch in heel 2016 vaker reservekopieën heb weggezet in icloud. Maar goed, het probleem lijkt dus opgelost.
  #4  
Oud 20-03-17, 14:07
Blazez Blazez is offline
• iOS 15.0.1
• 12.4.8
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: May 2011
Berichten: 1.376
Standaard

Fijn dat het gelukt is. Als je nu toch weer toegang hebt, zorg dat je je inlog gegevens en geheime vragen etc op orde maakt en goed bewaard ergens
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Scherm Iphone kapot, hoe krijg ik mijn nummers terug? Nina1994 iPhone algemeen 4 11-01-15 19:12
Hoe krijg ik mijn hotmail adressen terug?? dutchcore iPhone algemeen 3 07-11-11 11:01
hoe krijg je al je apps terug na fw jaimiefanatic iPad Apps 1 30-09-10 04:35
hoe krijg ik mijn games weer terug? ipodhelpneed Archief 3 22-03-10 20:09
Hoe krijg ik mijn conaccten terug nu me iPhone stuk is Rooie-Osdorp Archief 1 28-01-10 21:04

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 20:33.