//

Een deel van mijn Google notities zijn verdwenen.

Een deel van mijn Google notities zijn verdwenen. discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik durf het niet met 100% zekerheid te stellen, maar ., volgens mij, na de laatste update van mijn iOS is een deel van mijn ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone apps en games > iPhone Apps
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 21-04-17, 00:07
KvdS's schermafbeelding
KvdS KvdS is offline
• iOS 10.3.2
• 10.3.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 1.332
Standaard Een deel van mijn Google notities zijn verdwenen.

Ik durf het niet met 100% zekerheid te stellen, maar ., volgens mij, na de laatste update van mijn iOS is een deel van mijn Google notities niet meer te vinden op mijn iPhone, iPad en of iMac. Van bepaalde accounts staan de notities er wel in, van andere accounts niet.

Ik heb al gezocht op mijn GMail account, maar daar kan ik de plaats waar de notities worden opgeslagen niet vinden.
Weet een van jullie, wat ik moet doen om de notities weer op mijn i-devices te kunnen krijgen, of waar ik moet zoeken op mijn mijn GMail account?

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 20 April 2017 om 23:27 ----------

De synchronisatie gaat wel goed.
Als ik een notitie maak op 1 device komt hij ook op de andere devices te staan.


Moet ik nu vrezen voor het ergste ???
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 23-04-17, 19:58
KvdS's schermafbeelding
KvdS KvdS is offline
• iOS 10.3.2
• 10.3.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 1.332
Standaard

Weet iemand ook of de notities lokaal op je Mac worden gezet, na synchronisatie met een Gmail account?
Zo ja, waar kan ik dat vinden?
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
notities verdwenen op Ipad en Iphone na update arlette56 iPhone algemeen 1 22-11-13 01:55
Help mijn foto's zijn verdwenen StevenMats Muziek, foto & video 23 11-08-10 20:09
Na firmware update zijn bijna al mijn icoontjes verdwenen. Vandammes Archief 5 21-05-09 22:41
Kan ik notities van mijn mail (gewoon van de mac) op mijn iPhone zetten? Lukadegier iTunes 2 02-02-09 16:13
help mijn iconen zijn verdwenen aswien Jailbreak apps en thema's 7 18-06-08 13:22

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 10:40.