iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone Apps (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f118/iphone-apps-games/f63/iphone-apps/)
-   -   files versturen via Bluetooth (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f118/iphone-apps-games/f63/iphone-apps/17725-files-versturen-via-bluetooth.html)

gertjanb 30-07-08 14:02

files versturen via Bluetooth
 
Hallo!

Weet iemand al of er iets van een app is die het mogelijk maakt, om foto's via bluetooth te verzenden?

cypher21 30-07-08 14:04

Dit is NIET mogelijk met de iphone.

Zoek even op bluetooth, en je vind nog talloze onderwerpen hierover!

edit:
Niet helemaal goed gelezen, je vraagt op een app (onderwerp doet anders vermoeden)
Die is er (nog) niet

sossienl 30-07-08 14:05

Edit slotje opgeheven. Ook ik was te snel.

Deze is er overigens nog niet. Weet ook niet of dit hardwarematig kan.
Wel reden genoeg om de discussie open te houden

TheLastMohican 30-07-08 20:38

Het zou moeten mogelijk zijn, maar Apple heeft alleen een paar profielen opengezet, als 'm niet vergis Headset Profile (HSP) en Hands-Free Profile (HFP)

Trouwens 1st gen iPhone bevat de BlueCore4 chip en de 3G de BlueCore6 (o.a. zuiniger dan de BlueCore4)

Grample 30-07-08 21:15

Technisch helaas niet mogelijk. Misschien wel via Wi-Fi of 3G maar ook daarvoor is er (nog) geen manier / programma.

Werner85 30-07-08 21:47

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Grample (Bericht 156679)
Technisch helaas niet mogelijk. Misschien wel via Wi-Fi of 3G maar ook daarvoor is er (nog) geen manier / programma.

De chip zal het wel kunnen, dus technisch is het mogelijk. Het gaat erom dat Apple die services niet heeft ingeschakeld. Op de 2 handsfree services na.

Denk ook niet dat het via een applicatie mogelijk is aangezien die ook die services nodig heeft die er niet zijn. En programma's uit de appstore kunnen op geen enkele manier systeembestanden/instellingen wijzigen.

De enige hoop die we nog kunnen hebben is dat Apple bij een update het in gaat bouwen. Anders niet.

djrandyindo 04-08-08 23:10

Ik vraag me af waarom Apple ervoor kiest om de gangbare functies welke op elke telefoon zit uit te zetten. Zou graag bestanden willen uitwisselene met mijn broertje die een Samsung heeft, maar krijg geen verbinding.

Nikooos 04-08-08 23:57

Tja.. die vraag kan alleen Apple beantwoord, maar dat doen ze waarschijnlijk gewoon niet. Het is niet anders.

iFonzie 06-08-08 00:26

Waarschijnlijk omdat je dan ook mp3tjes kan verzenden en aangezien Apple liever hebt dat je ze via iTunes koopt hebben ze dat denk ik uitgeschakeld

Guest-20201028093429 06-08-08 11:56

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Unknow (Bericht 161600)
Waarschijnlijk omdat je dan ook mp3tjes kan verzenden en aangezien Apple liever hebt dat je ze via iTunes koopt hebben ze dat denk ik uitgeschakeld

Alsof we dat niet gewoon via iTunes kunnen doen:D
(MP3tjes die je niet via iTunes heb gekocht verschijnen ook gewoon in iTunes)

Maargoed, we zijn het er allemaal over eens dat het een groot gebrek is.

Pretender 07-08-08 15:27

Als je de andere bluetooth profielen open zet maak je de telefoon natuurlijk wel gevoeliger voor hackpogingen. Mogelijk dat de software op dat punt nog niet ver genoeg dichtgespijkerd is?

Brum 09-08-08 12:48

Tja... volgens mij kan ik ook geen muziek afspelen via BlueTooth op mijn Parrt-Handsfree kit. (streaming audio over Bluetooth)

solidshell 18-05-10 22:57

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door cypher21 (Bericht 156294)
Dit is NIET mogelijk met de iphone.

Zoek even op bluetooth, en je vind nog talloze onderwerpen hierover!

edit:
Niet helemaal goed gelezen, je vraagt op een app (onderwerp doet anders vermoeden)
Die is er (nog) niet


er kunnen wel foto's verstuurd worden via bluetooth
naar een printer

iBlueNova deze moet het gaan

lightbullet 20-05-10 11:14

Gewoon in Cydia de app IblueNova downloaden. (15 day trial, daarna 5$?)

Maakt het mogelijk muziek,foto's,files enzo gewoon via bluetooth, naar alle bluetooth apparaten te sturen! Ook andersom kan jij dus gewoon alles van anderen ontvangen!

Muchiel 24-05-10 16:29

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door solidshell (Bericht 453870)
er kunnen wel foto's verstuurd worden via bluetooth
naar een printer

iBlueNova deze moet het gaan

Je haalt een topic van 2 jaar geleden naar boven. Toen was dat nog niet mogelijk. :O

solidshell 25-05-10 00:31

pffffffff ben ik zolang afwezig geweest bij mij stond dit op new !!!!


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 20:07.