//

Norificatie naar Alarm app

Norificatie naar Alarm app discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Door de geboorte van onze eerste zoon, zijn mijn vrouw en ik een baby monitor Tattou Vio gaan kopen. Werkt in het algemeen goed, maar ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone apps en games > iPhone Apps
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 10-07-17, 19:49
DaisyWouter DaisyWouter is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2017
Berichten: 1
Standaard Norificatie naar Alarm app

Door de geboorte van onze eerste zoon, zijn mijn vrouw en ik een baby monitor Tattou Vio gaan kopen.

Werkt in het algemeen goed, maar één probleem. Als de baby huilt geeft hij enkel een notificatie. Raar maar waar, ik wordt hier niet altijd wakker van.

Kent iemand een App die een notificatie van een specifieke App omzet naar een alarm op je IPhone?

Heb ook aan producent gevraagd, maar dacht hier ook is te proberen.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
opzoek naar batterij indicator die alarm melding geeft passievrucht iPhone Apps 17 30-10-12 20:33
Alarm Clock werkt niet naar behoren Wendies Desktop-applicaties 5 05-11-10 13:31
Op zoek naar dock/speakers/alarm clock voor iP G3 claudia70 iPhone accessoires en onderdelen 10 26-09-08 20:33

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 12:43.