//

iPhone 6s: Hoe koop ik een audioboek in iBooks?

iPhone 6s: Hoe koop ik een audioboek in iBooks? discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik ben sinds jaar en dag een grote fan van audioboeken en heb er dan ook heel wat gekocht de laatste 10 jaar. De collectie ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone apps en games > iPhone Apps
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 16-07-17, 11:15
TouchMe's schermafbeelding
TouchMe TouchMe is offline
• iOS 11.3
• 9.3.4
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Sep 2011
Berichten: 401
Standaard iPhone 6s: Hoe koop ik een audioboek in iBooks?

Ik ben sinds jaar en dag een grote fan van audioboeken en heb er dan ook heel wat gekocht de laatste 10 jaar. De collectie is groot maar ik heb ze allemaal aangeschaft/gevonden op mijn Mac. Nu ik al een tijdje een iPhone heb - mijn eerste - wilde ik dat ook gewoon eens doen op mijn telefoon via iBooks. Ik zal wel gek zijn maar dat lukt dus van geen kanten, ik krijg simpelweg het beginscherm van de winkel niet te zien....zie alleen maar mijn collectie audioboeken. Heeft iemand een tip?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 17-07-17, 00:19
Glotter Glotter is offline
• iOS 15.1.1
• iPadOS 15.0.2
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jun 2013
Berichten: 115
Standaard

Als ik vanuit de ipad naar ibooks ga, dan zie ik aan de onderkant verschillende ikoontjes. Links een ikoontje voor de aangeschafte boeken. Bij de een na laatste rechts staat topauteurs. Wls ik daarop klik krijg ik links de namen van auteurs te zien. Als ik op een van de namen klik, verschijnen in het rechte venster de namen van boeken, met naast het boek de optie 'koop'. Als ik daarop klik enz. kan ik het betreffende boek kopen.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Muziek: Audioboek mist hoofdstuknamen cornetje Muziek, foto & video 3 21-05-10 20:25
Audioboek Peernij iPad algemeen 7 19-05-10 22:20
Windows: Audioboek wordt niet goed gedownload Toine1968 iTunes 0 02-03-10 01:23

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 08:01.