//

Facebook op iPhone 6s

Facebook op iPhone 6s discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Sinds een aantal dagen problemen met de Facebook app. En dan puur met de camera swipe. Als ik naar rechts swipe voor de camera filters ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone apps en games > iPhone Apps
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 31-07-17, 08:09
gameunit gameunit is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2011
Berichten: 25
Standaard Facebook op iPhone 6s

Sinds een aantal dagen problemen met de Facebook app. En dan puur met de camera swipe. Als ik naar rechts swipe voor de camera filters etc, dan is er geen knop rechtsboven in beeld om af te sluiten. Wat ik ook doe, ik kom niet meer terug op mijn tijdlijn.

Het gaat om een iPhone 6s plus 64 gb.


Wat ik zelf geprobeerd heb:

Facebook diverse keren opnieuw geïnstalleerd. Iphone gereset. Dat leek even goed te gaan, maar na 1 dag was de bug er weer.

Facebook zelf ook al gecontacteerd. Die geven me gewoon de standaard antwoorden, en gaan er verder niet op in.


Wordt er radeloos van.


Iemand nog wat tips ?



Edit: blijkt toch een bug in de app zelf te zijn. Reacties in de appstore geven dezelfde problemen aan.

Laatst gewijzigd door gameunit; 31-07-17 om 22:00.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Waarom zie ik de dingen die mijn zoon op facebook zet niet op mijn iphone facebook? pantahduc iPhone algemeen 9 10-03-13 02:07

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 20:19.